تابلو ها یکی از مهم ترین ابزار های تبلیغاتی هستند و از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از دیگر تبلیغات می باشند.  زمانی که شما تابلویی را برای مکانی استفاده می کنید ، افراد از کسب و کار شما با خبر می شوند و مشتریان بیشتری را به دست می آورید. تابلو ها انواع مختلفی دارند که هر یک می تواند در جای خود کاربردی باشد.

انواع تابلو ها

تابلو چلنیوم ، تابلو پلکسی، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو فلزی ، تابلو پلاستیک، تابلو روان و...از انواع تابلو های تبلیغاتی رایج می باشند که در سطح شهر تعداد بسیاری از این تابلو ها مشاهده می گردد. که یکی از پر کاربرد ترین آن ها ، تابلو چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم از تابلو های بسیار زیبا است که قابلیت نورپردازی داشته و دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. این تابلو را می توان با توجه به دکوراسیون مکان مورد نظر در تنوع بالا انتخاب کرد.

ساخت تابلو چلنیوم

در زمان های گذشته برای ساخت تابلو ها از قیچی و از روش دستی استفاده می شد اما نتیجه ی این کار دارای کیفیت خوبی نبود و لبه های حروف و تابلو به درستی ایجاد نمی گردید اما امروزه با پیشرفت تابلوسازی با استفاده از لیزر ها و دستگاه های پیشرفته برش ها انجام می شود که کار نهایی بسیار باکیفیت و لبه های کار مرتب و منظم بوجود می آید.

مراحل ساخت تابلو چلنیوم

برای ساخت تابلو چلنیوم مراحلی وجود دارد که باید هر یک از این مراحل به درستی انجام گیرد.

تابلوساز فردی مهم در تابلوسازی است که با استفاده از پسنل کار تابلو ها را می سازد. در ابتدا تابلوساز به محل مربوطه می رود تا اندازه ها را با توجه به درخواست مشتری و بررسی شرایط مکان مربوطه ، تعیین نماید. بنابراین طول و عرض تابلو مشخص می گردد. سپس با استفاده از نرم افزار هایی نظیر کرل و فوتوشاپ طراحی تابلو را شروع می کند. در این مرحله مشتری می تواند نظراتش را درباره ی طرح های تابلوساز بدهد مثلا رنگ هایی که می خواهد در تابلو به کار رود و یا جملات درخواستی خود را به تابلوساز می دهد.

 تابلوساز حروف و طرح تابلو را طراحی کرده و در این مرحله شما می توانید طرح مورد نظر را مشاهده نمایید و تایید نهایی را انجام دهید و یا در صورت مغایرت با طرح مورد نظر شما می توانید آن را اصلاح کنید. همچنین در این مرحله می توان قیمت تابلو را برآورد کرد. اگر این مرحله مورد تایید قرار گیرد و تمامی اصول درست و مورد رضایت مشتری باشد تابلوساز اقدام به ساخت تابلو می نماید. در زمان ساخت تابلو چلنیوم ، حروف با استفاده از برش لیزر ایجاد می گردد. همچنین از چلنیوم در دور تا دور حروف پلکسی استفاده می شود. دقت تابلوساز یکی از مشخصه هایی است که باعث کیفیت کار نهایی می شود. برای سفارش تابلو استیل به سایت مراجعه کنید. 

برای ایجاد نورپردازی در حروف از لامپ های اس ام دی استفاده می شود که باید در حروف قرار داده شوند. حروف ایجاد شده می تواند بر روی زیرساز های مختلفی نظیر کامپوزیت، چوب، شیشه ، سنگ اجرا شود که با توجه به نظر مشتری انجام می گیرد پس از پایان کار ، تابلو به مکان مورد نظر برده شده و در جای مناسب نصب می گردد. پس از این مرحله نورپردازی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا سالم بودن تابلو بررسی گردد و کار تابلو چلنیوم به پایان می رسد و شما با داشتن این تابلو می توانید جلوه ی زیبایی به مرکز مورد نظرتان دهید.

مرکز گروه تبلیغاتی رامین از مراکز بسیار معتبر در بخش ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالا می باشد.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 911
نمایش همه
علاقه مندی ها ()