تابلو کامپوزیت به عنوان نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که کاربرد گستردۀ آن را می توان در سردر مجموعه های مختلف مشاهده نمود. مسئله تبلیغات و استفاده از محصولات تبلیغاتی یکی از مهمترین دغدغه های مدیران، کارفرمایان و افرادی که کار جدیدی را راه اندازی نموده اند، می باشد. چرا که مجموعه های مختلف که در صنف های متفاوتی در حال فعالیت می باشند، نیاز به امور تبلیغاتی دارند، در نتیجه نیاز به ایده های تبلیغاتی و معرفی خود به دیگران و مصرف کنندگان دارند. به همین منظور اجرای تابلوهای کامپوزیتی رونق پیدا کرده و به عنوان یکی از گزینه های برتر در امور ساخت تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود. این نوع تابلو به شکل چند لایه بر روی یکدیگر ساخته می شود که ورق های کامپوزیت در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. در حال حاضر تابلوسازی تابلو کامپوزیت در طرح های جذاب و فوق العاده متناسب با لوگو و نوشته های تبلیغاتی انجام می گیرد که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشند.

اجرای انواع تابلو تبلیغاتی کامپوزیت

اجرای انواع تابلو تبلیغاتی کامپوزیت با طرح های متنوع و جذاب صورت می گیرد. مهمترین نکته در ساخت المان های تبلیغاتی، این است که بتوان با استفاده از متریال با کیفیت و قیمت مناسب، تابلوهای تبلیغاتی را طراحی نمود که از نظر جلوۀ بصری، زیبا، جذاب و چشمگیر باشد. به همین منظور گروه های تبلیغاتی از مزایای ورق های کامپوزیت در جهت طراحی و اجرای انواع تابلو کامپوزیت بهره می گیرند.

از ویژگی های قابل توجه تابلوهای کامپوزیتی می توان به قابل شستشو بودن، ضد آب، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی چون گرد و غبار، استحکام بالا، انعطاف بالا، عدم زنگ زدگی و رسوب زدگی، ترکیب رنگ بندی متنوع و جذاب، نصب راحت، کیفیت عالی با طول عمر بالا، قیمت ارزان و غیره اشاره کرد. به همین دلیل مجموعه های تابلوسازی، یکی از پیشنهادهای ویژۀ آنان، ساخت تابلو چلنیوم کامپوزیت و یا ساخت تابلو استیل کامپوزیت می باشد که شامل ترکیب رنگبندی فوق العاده ای هستند. لذا افرادی که به دنبال جلب توجۀ دیگران به مجموعۀ خود می باشند، می توانند سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی کامپوزیت را در اندازه های کوچک و بزرگ داشته باشند.

عموماً یکی از اولین گزینه های پیشنهادی که در جهت ساخت تابلو بر سر درب مغازه ها و محل کار به شما پیشنهاد می شود، انتخاب متریال کامپوزیتی برای تابلو تبلیغاتی کامپوزیت است که به هیچ عنوان محدودیت انتخاب تناژ رنگ و همچنین شیوۀ طراحی ندارد. برای ساخت تابلو وکیوم به سایت مراجعه کنید. 

درخواست سفارش تابلو کامپوزیت

به این ترتیب افرادی که به دنبال نصب تابلو تبلیغاتی در سر درب مجموعۀ کاری خود هستند، می توانند درخواست سفارش تابلو کامپوزیت حروف برجسته را با طرح های منحصربفرد و جذابیت بالا داشته باشند. این نوع تابلو به دلیل داشتن قابلیت های رایج، مورد توجه صنعت گران قرار گرفته است تا بتوانند فعالیت خود را به واسطۀ ورق های کامپوزیتی به دیگران معرفی کنند و به رونق کسب و کار مجموعه کمک شایانی کنند.

هزینۀ اجرای تابلوهای کامپوزیت

لازم به ذکر است که انتخاب این نوع تابلو تبلیغاتی به دلیل ویژگی های ساختاری و اجرایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. معمولاً هزینۀ اجرای تابلوهای کامپوزیتی بر اساس ابعاد طرح تابلو می باشد و اینکه از چه نوع متریال جانبی در کنار این نوع تابلوهای تبلیغاتی به کار می رود، مشخص می شود. بنابراین شاهد ساخت تابلو کامپوزیت چلنیوم با قیمت ارزان در ابعاد بزرگ و کوچک باشیم که از متریال با دوام و مرغوب در ساخت آنها استفاده شده باشد.

گروه تبلیغاتی رامین نیز به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در عرصۀ ساخت تابلوسازی تابلوهای تبلیغاتی چون تابلوهای کامپوزیتی، چلنیوم، استیل، پلکسی، ترمو وود، لایت باکس، وکیوم و غیره می باشد که نقش مهمی در رونق بخشیدن به کسب و کارهای مختلف دارد.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()