تابلو استیل به عنوان یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود. کاربرد تابلو تبلیغاتی در امور معرفی فعالیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و بالای سر درب ورودی شرکت ها نصب می شود. همچنین کاربرد تابلوهای تبلیغاتی را می توان در سطح شهر مشاهده نمود تا مشاغل مختلف بتوانند از مزایای این نوع تابلوها در جهت معرفی کسب و کار خود استفاده کنند. اجرای ساخت تابلو استیل به عنوان یکی از پیشنهادهای ثابت در حرفۀ تابلوسازی تبلیغاتی می باشد. آلیاژ استیل به دلیل ماهیت ویژه ای که دارد، مورد استقبال مردم قرار گرفته می شود و به عنوان تابلو استیل انتخاب می کنند. از ابتدای صنعت تابلوسازی، ساخت انواع تابلو استیل مورد توجه فعالان این صنعت بوده است تا بتوانند براس ساخت حروف برجستۀ فلزی از ماهیت این نوع آلیاژ مقاوم، ضد آب و ضد اکسید شدن بهره گیرند. خوشبختانه شکل ظاهری تابلوهای تبلیغاتی استیل بسیار شکیل و جذاب می باشد. به این ترتیب در ساخت مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی، از ویژگی های این نوع فلز استفاده می کنند.

سفارش ساخت تابلو استیل

فلز استیل به دلیل ویژگی های منحصربفرد فراوانی که دارد مورد توجه صنعت تابلوسازی قرار گرفته است. از این رو شاهد ساخت تابلو برجسته استیل، تابلوهای استیل کامپوزیتی، تابلو اعلانات استیل و غیره می باشیم که از متریال با کیفیت و با دوام آلیاژ استیل استفاده نموده اند. به دلیل فراوانی آلیاژ استیل، از دیرباز تا کنون برای ساخت تابلو مغازه، تابلو شرکت و غیره به کار برده شده اند. طول عمر بالا، درخشندگی، ضد رسوب و زنگ زدگی، مقاومت بالا و دوام در برابر شرایط نامناسب محیطی از جمله ویژگی های قابل توجه فلز استیل می باشد که ترکیب این آلیاژ در کنار تابلوهای چلنیوم می تواند بهترین گزینه باشد.

تابلوهای استیل حروف برجسته به دلیل ضخامت بالایی که دارد، نور را از خود عبور نمی دهد، به همین دلیل برای اینکه جلوۀ نورانی به تابلو ببخشند از سایه در  پشت حروف برجسته استیل استفاده می شود. به این ترتیب می توانید سبک های مدرنی از تابلوهای تبلیغاتی استیل را در سراسر کشور مشاهده کنید که از نمایی خاص با رنگبندی های جذاب و قابل توجه برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت لایت باکس یه سایت مراجعه نمایید. 

اجرای انواع تابلو استیل برجسته

در حال حاضر اجرای انواع تابلو استیل برجسته با رنگ بندی های طلایی، مشکی، رز گلد، نقره ای، برنز یا مسی و دودی صورت می گیرد که به صورت ساده و یا پایه دار بر روی تابلو تبلیغاتی نصب می شوند. از این رو در صنعت تابلوسازی استیل از ورق های با دوام استیل در مدل های متنوع براق، مات و خش دار به کار برده می شوند. به این ترتیب می توانید متناسب با نوع فعالیت خود، درخواست ساخت تابلو استیل با قیمت ارزان را در رنگ بندی های جذاب و قابل توجه داشته باشید. از این رو متناسب با سلیقه و  بودجۀ مالی خود، می توانید انتخاب مناسبی از تابلوهای تبلیغاتی برای سر درب مغازه، فروشگاه، مجموعۀ درمانی، باشگاهی، شرکت ها و سایر مشاغل داشته باشید. چرا که انتخاب نوع تابلو، تأثیر قابل توجهی بر روی جلب مخاطب و مشتریان دارد و به نوبۀ خود باعث جلب نظر بینندگان می شود. در واقع نصب تابلو استیل و یا سایر تابلوهای تبلیغاتی به منظور راهنمایی عابرین نسبت به نوع فعالیت مجموعه می باشد و باعث می گردد تا افراد به نوبۀ خود بتوانند محل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. هزینۀ ساخت تابلو استیل متناسب با ابعاد تابلو و متریالی به کار برده می شود، تعیین می گردد.

گروه تبلیغاتی رامین یکی از مجموعه های فعال تابلوسازی است که امکان ساخت انواع تابلو تبلیغاتی را برای مشتریان فراهم می کند.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()