بدون شک همه شما روی کالایی که می خرید یک برچسب را مشاهده می کنید که نام آن لیبل است. این برچسب به طور معمول حاوی اطلاعاتی می باشد که در مرد محصول است و  شما می توانید روی آن قیمت محصول را هم مشاهده کنید. به طور معمول این برچسب را روی اجسام می چسبانند که البته باید بدانید روی تمامی اجسام آن را نمی توانید بچسبانید. قیمت لیبل در مقایسه با بسیاری از موارد مشابه دیگری که شما از آنها هم می توانید استفاده کنید ارزان تر می باشد.

 به همین دلیل افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی را برای خرید برچسب حاوی اطلاعات پرداخت کنند بدون شک این گزینه را انتخاب می کنند. استفاده رسمی از این کالا در سال 1930 رایج شد و افزایش پیدا کرد. یکی از مهمترین علت های استفاده از این برچسب این است که سرعت انجام دادن کارهای مربوط به خرید و فروش را بسیار آسان تر است.

معرفی انواع لیبل :

هر یک از محصولاتی که شما خریداری می کنید دارای انواع مختلفی می باشد و انواع آن هم ویژگی های متفاوتی دارد. شما برای اینکه هر یک از انواع لیبل را خریداری کنید باید به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید که ویژگی های آن عبارت می باشد از :

  1. حرارتی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که این نوع از برچسب ها دارند، این است که برای چاپ کردن به ریبون نیاز ندارند. آنها بدون اینکه از ریبون استفاده کنند به راحتی چاپ می شوند. یکی از نکات منفی که در مورد آن وجود دارد این است که بعد از مدتی رنگ آن به طور کلی از بین می رود. به همین دلیل شما این نوع از بر چسب را به هیچ عنوان نباید روی کالاهایی که می خواهید در مدت زمان طولانی نگه داردی و در فروشگاه داشته باشید نصب کنید. بسیاری از کالاهایی که در مدت زمان کمی به فروش می رسند، با این نوع از لیبل می توانید اطلاعات شان را وارد کنید.

  1. پی وی سی :

این برچسب ها یکی از مشخصه های اصلی شان حالت پلاستیکی بودن شان می باشد که تا 80 درجه سانتیگراد هم می توانند گرما را تحمل کنند. مقاومت این نوع از برچسب ها بسیار بالا می باشد  شما در مدت زمان طولانی می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که آنها در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاومت زیادی دارند بیشتر در صنعت داروسازی، خودروسازی، لوازم خانگی و ... از آنها استفاده بسیار زیادی می شود. این لیبل به تنهایی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های مختلفی می باشد. شما می توانید نوع مات و یا براق آن را خریداری کنید و روی محصول آن را درج کنید. برای خرید برچسب کاغذی به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

  1. متال :

این نوع از برچسب ها ساخت شان از نوعی متریال که شبیه به فلز می باشد انجام شده است. از نظر کشیدگی باید بدانید این برچسب مقاومت بسیار زیادی دارد. در دمای منفی 40 درجه و بالای 220 درجه این نوع از برچسب مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و چسبندگی خود ر به هیچ عنوان از دست نمی دهد. همچنین باید بدانید ضد خش می باشد و اگر برای چاپ آن از ریبون استفاده گردد چارپ آن روی محصولات عالی و بی نظیر خواهید شد. این برچسب در برابر هر نوع مواد شوینده و حرارتی که به آن وارد می شود مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

بیشترین مصرفی که از آنها می شود در صنعت لوازم خانگی، لوازم خودرو و .. می  باشد. آنها دارای رنگ نقره ای می باشند و برای چاپ کردن لیبل متال باید از ریبون رزین استفاده شود.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()