فیش پرینتر یکی از ابزارهای جدیدی می باشد که امروزه از آن استفاده زیادی می کنند. در واقع باید بدانید از آنجایی که با تولید حرارت این نوع از فیش ها چاپ می شوند محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. دیگر برای چاپ کردن آنها نیازی به جوهر ندارید و استفاده کردن از جوهر و مشکلاتی که دارد را نخواهید داشت. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد این نوع از فیش ها وجود دارد و باید به آن زمان خرید دقت داشته باشید این است که نسبت به حرارت واکنش مناسبی نشان دهند.

کاغذهایی که فیش پرینتر  دارد در اندازه های بسیار متنوعی تولید می شود که بسته به نوع نیاز خود می توانید از آنها برای چاپ کردن اطلاعات استفاده کنید. این نوع از فیش ها در دو رنگ تولید می شوند که شما می توانید هر یک از آنها را از بازار خریداری و تهیه کنید، یکی از رنگ های آن تک رنگ و دیگری دو رنگ می باشد. لبته باید بدانید دو رنگ آن را در ایران زیاد نمی توانید پیدا کنید.

مزیت های استفاده از فیش پرینتر :

برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که فیش پرینتر دارد عبارت می باشد از :

  1. عدم نیاز به شارژ :

شما برای استفاده کردن از این نوع فیش نیازی نیست به طور دائم آن را شارژ کنید. در واقع دستگاه به طور خودکار آن را شارژ می کند. همین ویژگی موجب شده است که بسیاری از افراد به راحتی از آن استفاده می کنند و نگران شارژ کردن برگه های آن نباشند.

  1. عمر طولانی :

یکی از مهمترین خواسته هایی که شما زمان خرید هر کالا دارید این است که عمر طولانی و دوام زیادی داشته باشد. این نوع از فیش ها در هر نوع و رنگی که باشند عمر طولانی دارند و شما تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید و اطلاعاتی که روی آن وجود دارد را مشاهده کنید.

  1. سرعت چاپ بالا :

دیگر فیش هایی که شما مورد استفاده قرار می دهید زمان زیادی طول می کشد تا چاپچ شوند، ولی این نوع از فیش ها در کمترین زمان چاپ می شوند. در بسیاری از فروشگاه ها شما می توانید انواع این فیش ها را مشاهده کنید که بعد از خرید  به شما ارائه می دهند. از آنجایی که مشتری فروشگاه ها زیاد هستند باید از فیش هایی استفاده شود که سرعت چاپ آنها بالا شود و در این صورت آنها سریعتر خرید خود را انجام می دهند. برای خرید دستگاه لیبل زن به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

  1. هزینه کم :

هزینه ای که شما برای خرید فیش پرینتر پرداخت می کنید نسبت به بسیاری از فیش های دیگر کمتر است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به دنبال مناسب ترین نوع فیش هستند که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم کیفیت آن عالی باشد، می توانند این نوع را انتخاب کنند. فروشگاه ها به تعداد زیادی از این فیش نیاز دارند که اگر بخواهند هزینه بالایی را برای خرید آن پرداخت کنند بدون شک به صرفشان نمی باشد.

  1. بی صدا بودن دستگاه حین کار :

یکی از دیگر مزیت هایی که فیش پرینتر دارد این است که دستگاه آن بسیار بی صدا می باشد. صدای آن زمان چاپ کردن فیش بسیار کم است و به همین دلیل شما صدای آن را نمی شنوید.

  1. حجم کمتر :

یکی از دیگر مزیت های این نوع از فیش ها حجم کم آن می باشد. بسیاری از پرینترهای دیگر مانند پرینترهای جوهر افشان و لیزری حجم زیادی را به خود اختصاص می دهند، اما این نوع از فیش ها حجم زیادی به خود اختصاص نمی دهند و به همین دلیل شما می توانید در حجم کمی آن را خریداری کنید.

ادرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()