برچسب کاغذی  از آنجایی که کارایی بسیار زیادی دارد در انواع مختلفی آن را تهیه و تولید می کنند تا افراد مورد استفاده قرار دهند. از جمله مهمترین و پرکاربردترین برچسب های کاغذی نوع رولی، کابینتی، دیواری و رنگی می باشد که شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. هر یک از این برچسب ها که نام بردیم دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که همین امر موجب شده است که از آن به طور وسیع بتوانید استفاده کنید.

از آنجایی که برچسب کاغذی در آب حل نمی شود و کار کردن با آن بسیار آسان است در مدل های متنوعی آن را تولید می کنند. صنایع بسیار زیادی مانند صنایع شوینده، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید لبنیات و ... از این نوع برچسب استفاده می نمایند. برخی از برچسب هایی که هم نوع آنها می باشند از آنجایی که خاصیت چسبندگی زیادی ندارند و در آب حل می شوند کارایی زیادی نسبت به این نوع ندارند.

مزیت های استفاده از برچسب کاغذی :

هر یک از برچسب هایی که شما مورد استفاده قرار می دهید دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد و برچسب کاغذی  هم دارای مزیت هایی است. برخی از مهمترین مزیت هایی که این نوع از برچسب ها دارند عبارت است از :

  1. سرعت تولید این نوع از برچسب ها نسبت به مدل های دیگر بسیار بیشتر است. در واقع شما هر زمان که سفارش آنها را به تولید کنندگان ارائه دهید می توانید در کمترین زمان آنها را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید. تنها باید نوع آن در متراژ مشخص شده ای که دارند را تعیین کنید و به تولید کنندگان سفارش خود را ارائه دهید تا برای شما آن را آماده کنند.
  2. شما برای استفاده کردن از برچسب کاغذی نیازی به نیروهای انسانی زیادی ندارید، بلکه می توانید خودتان به راحتی و در کمترین زمان آن را مورد استفاده قرار دهید. برخی از برچسب ها را برای اینکه به دیوار و یا هر مکان دیگری بزنید باید زمان زیادی صرف کنید و همچنین نیروی زیادی هم در اختیار خود داشته باشید. اما این نوع از برچسب ها نیازی به نیروی بیشتر از یک نفر ندارد.
  3. کیفیت و جنس این برچسب ها نسبت به بسیاری از مدل های دیگر بیشتر است و شما می توانید با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهید و طول عمر آن هم خیالتان راحت باشد. برخی از برچسب هایی که کیفیت مناسبی ندراند را هرگز نباید خریداری کنید، چرا که آنها در مدت زمان بسیار کمی طول عمر خود را از دست می دهند و شما دیگر زیبای در آنها مشاهده نمی کنید. آن مدل از برچسب که به دیوار متصل می شود باید کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید از آنها در حجم زیادی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  4. با استفاده از این نوع برچسب کاغذی شما ضایعاتی از درون آن خارج نمی سازید. برخی از برچسب ها ضایعات بسیار زیادی دارند که این نوع از برچسب ها دارای چنین ضایعاتی نمی باشند و شما با خیالی آسوده می تواند از تمامی مقدار آن استفاده کنید. برای اطلاع از فروش لیبل به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه نمایید. 

به دلیل مزیت های بیشماری که این نوع از برچسب ها دارند نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. افرادی که نیاز به برچسب های با کیفیت و متنوع دارند بدون شک این گزینه را برای خرید انتخاب می کنند. شما در بین مدل های متنوع آن اگر نمی تواند گزینه مناسب خود را انتخاب کنید بهتر است با کارشناسان و فروشندگان در این مورد مشورت کنید. آنها می توانند بهترین مدل را به شما برای خرید معرفی کنند.  

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()