کاغذ حرارتی را بدون شک شما در بسیاری از فروشگاه ها و یا پرینترها مشاهده کرده اید که چاپ آن بدون جوهر می باشد. این نوع کاغذها رولی می باشند و در اندازه های متنوعی تولید و طراحی می گردند. شما می توانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. هر یک از انواع این کاغذ دارای ویژگی های مختلفی است و شما باید به خوبی با ویژگی های آن پیش از استفاده آشنایی داشته باشید.

اینکه شما از کاغذ حرارتی به خوبی مراقبت کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید. روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید از کاغذهای مورد نظر مراقبت کنید. به طور معمول رنگ مورد نظر که روی آنها چاپ می شود مشکلی است، اما قرمز و آبی هم به عنوان یکی از رنگ ها روی آن چاپ می شود.

روش های مراقبت از کاغذ حرارتی :

اگر شما از کاغذ حرارتی به خوبی مراقبت کنید بدون شک می توانید از آن سال های سال استفاده کنید. برخی از روش های مراقبتی از این کاغذ عبارت می باشد از :

  1. اگر شما این کاغذ را در برابر مواد چرب، اشعه نور خورشید و یا نفت قرار دهید چاپ روی آنها محو می شود. بر همین اساس تلاش کنید که هرگز این کاغذ را در برابر اشعه نور خورشید قرار ندهید. شما باید به خوبی این نکات را در نظر داشته باشید تا نوشته های روی کاغذ را از بین ببرند.
  2. از اینکه کاغذ را در برابر حرارت مستقیم و زیاد قرار دهید به طور جدی باید خودداری نمایید و کاغذ را در برابر حرارت قرار ندهید.
  3. کاغذ را در محل خشک و سرد هرگز نگه ندارید، در واقع آب و هوای سرد موجب می شود که نوشته های کاغذ را به طور کلی از بین ببرد.
  4. شما هرگز نباید کاغذ را در برابر آب قرار دهید، در واقع برخی از نوشته های روی آن بسیار مهم است که اگر با آب تماس داشته باشد به طور کلی از بین می رود.
  5. نفت از دیگر مواردی می باشد که هرگز نباید کاغذ در برابر آن قرار بگیرد.
  6. مواد چرب هم از دیگر مواردی می باشد که امکان دارد نوشته های روی کاغذ را به طور کلی از بین ببرد. برای اطلاع از قیمت لیبل به سایت فروشگاه تراز ایران مراجعه کنید. 

موارد استفاده از کاغذ حرارتی :

شما اگر می خواهید از این کاغذ استفاده کنید باید به خوبی با موارد استفاده از آن آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین موارد استفاده از این کاغذ عبارت می باشد از :

  1. بسیاری از پذیرنده های پوز با استفاده از این کاغذ کار می کنند، شما می توانید در پوزهای متنوعی این کاغذ را در ابعاد مختلفی مشاهده کنید که مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. دستگاه های خودپرداز که شما از طریق آن انتقال پول انجام می دهید و وجه نقد دریافت می کنید دارای انواع کاغذ حرارتی هستند که هر یک از آنها در اندازه های متنوعی تولید می شود.
  3. در بسیاری از صندوق های فروشگاهی که شما می خواهید از آنها خرید کنید و لیست محصولات خریداری شده خود را داشته باشید از این کاغذ استفاده می شود. این کاغذ انتخاب مناسبی برای صندوق های فروشگاهی می باشد که تمامی قیمت محصولات را می توانند روی آن ثبت کنند.
  4. بسیاری از دستگاه های فیش پرینتر دارای این نوع از کاغذ می باشد، بنابراین شما می توانید در اندازه های متنوعی این کاغذ را درون دستگاه مشاهده کنید.

استفاده از کاغذ حرارتی بر روی هر یک از این دستگاه ها بسیار آسان می باشد و به راحتی می توانید آنها را روی دستگاه نصب کنید.

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()