برش لیزر یکی از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته است که در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شود. در عصر حاضر پیشرفت فناوری موجب ساخت دستگاه های برش لیزر فایبر، برش لیزر CO2 و غیره شده اند که با توان مصرفی 3 و یا 4 کیلوواتی کار می کنند. در سال های دور برای ساخت قطعات و لوازم مختلف نیاز به برش ورقه های فولادی و یا غیر فولادی بود، که توسط دست انجام می شد. لذا نیاز به هزینه و نیروی انسانی مجزا بود، ضمن آنکه زمان زیادی برای ساخت قطعات و ماشین آلات صرف می شد. لیکن از زمانیکه دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر ساخته شد، اجرای برش قطعات زمان کمتری را به خود اختصاص داد، علاوه بر آن امکان اجرای الگوهای مختلف برش و حکاکی لوگو، حروف و نوشته ها در مدت زمان کوتاهی قابل پیاده سازی می باشند. بنابراین صنعت گران برای تولید قطعات و ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی می توانند سفارش خدمات برش لیزر را متناسب با نوع فلز به شرکت های عرضه کنندۀ این خدمات ثبت کنند.

خدمات دستگاه برش لیزر

چندین سال است که خدمات دستگاه برش لیزر در بازار داخل و خارج کشور توسعه پیدا کرده است و این مسئله موجب ترغیب صنعت گران برای صرفه جویی در هزینه های مصرفی شده است. چرا که با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توان برنامۀ طراحی برش قطعات را در داخل دستگاه برش لیزر ثبت نمود و دستگاه بر اساس برنامۀ از پیش برنامه ریزی شده، اجرای برش ورقه های فولادی را انجام می دهد. با بهره گیری از خدمات دستگاه های برش لیزر می توان فرآیند ساخت و تولید محصولات فولادی و غیر فولادی را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید. همچنین فرآیند برش با استفاده از این دستگاه ها با دقت و ظرافت بالایی انجام می شود و به هیچ عنوان زوایای مختلف قطعات برش خورده، حالت تیزی را نخواهد داشت.

صنایع مختلفی چون خودروسازی، ساخت لوازم و تجهیزات خانگی و آشپزخانه، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، لوازم دکوری، تجهیزات نظامی، تجهیزات هوافضا و غیره در حال فعالیت می باشند که نیاز به قطعات برش خورده دارند تا بتوانند ماشین آلات و دستگاه های مختلفی را تولید کنند. از این رو پیشرفت فناوری و عرضۀ دستگاه های برش لیزر، امکان اجرای فرآیند برش ورقه های فولادی در مدت زمان کوتاهی برای آنها محیا شد.

اجرای برش لیزر فلزات مختلف

اجرای برش لیزر برای فلزات مختلف فراهم می باشد، لذا می توانید برای سرعت بخشیدن به فرآیند تولید در بخش های مختلف از مزایای قابل توجه این دستگاه استفاده کنند. برش لیزر استیل، برش لیزر مس و غیره متناسب با نوع قطعات فلزی فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که درگیر ساخت محصولات فلزی و غیر فلزی می باشند، می توانند با استفاده از دستگاه های برش لیزر، کار حکاکی لوگو و برند مجموعۀ تولید کننده را بر روی محصولات با رنگ بندی های مختلف انجام داد. این دستگاه عملیات برش را با دقت و تمیزکاری بالا انجام می دهد و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد. برای سفارش برش لیزر آهن به سایت مراجعه نمایید. 

هزینۀ انجام برش لیزر

هزینۀ انجام برش لیزر به ضخامت و جنس قطعات بستگی دارد. همچنین حجم کار نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت اجرای برش لیزر فلزات دارد. به همین منظور پیش از اینکه سفارش درخواست پروژۀ برش لیزر را به واسطۀ این دستگاه ها داشته باشید، می توانید با کارشناسان فنی مجموعه تماس بگیرید. در نتیجه پس از اطمینان می توانید از این خدمات برای برش ورقه های خام فلزات استفاده کنید و بازدهی مجموعه را برای تولید محصولات ارتقاء ببخشید.  

برش لیزر نیک یکی از مجموعه های صنعتی است که از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ خدمات رسانی انواع برش لیزر در سراسر کشور مشغول به کار می باشد.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 924
نمایش همه
علاقه مندی ها ()