برش لیزر استیل به وسیلۀ دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. با توجه به گستردگی محصولات فولادی در صنایع مختلف چون کشاورزی، صنعتی، نظامی، پزشکی، لوازم خانگی و ... به کار برده می شوند. در نتیجه برای ساخت لوازم و ماشین آلات استیل نیاز به استفاده از دستگاه های برش CNC دارند تا بدین وسیله بتوانند سرعت و کیفیت برش ورقه های فولادی را تسریع ببخشند. دستگاه برش لیزر استیل حاصل پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های صنعتی است که تمرکز بالایی بر روی اجرای برش قطعات دارد. همانطور که می دانید در گذشته برای ساخت محصولات مختلف در صنایع متفاوت، عملیات برش را به صورت دستی انجام می دادند و این مسئله نیاز به نیروی انسانی اختصاصی بود و کارهای برش در مدت زمان طولانی صورت می گرفت. لذا با ورود دستگاه های برش لیزر در صنعت، موجب شد تا شرکت های مختلف سفارش انجام برش لیزر استیل را برای تولید محصولات استیل ثبت کنند. امروزه این دستگاه ها نقش بسزایی در صنعت ایفا می کنند که زمینه را برای گسترش کسب و کار فراهم کرده است.

خدمات برش لیزر استیل تهران

خدمات برش لیزر استیل در تهران متقاضیان زیادی دارد چون اکثر شرکت های ساخت و ساز در این منطقه فعالیت دارند. از این رو برای ساخت محصولات فولادی می توانند از فناوری این دستگاه ها استفاده کنند. دستگاه های برش لیزر استیل سی ان سی بهترین گزیننه برای برش فلزات استیل، آهن، آلیاژی و آلومینیوم می باشد که از دقت و ظرافت قابل توجهی برخوردار می باشند. در ضمن از مزایای این دستگاه ها در صنایع چوب، برش لیزر طلا و پارچه نیز به کار گرفته می شود. در گذشته اجرای برش ورق های فولادی به کمک دست انجام می شد ولی با آمدن فناوری ساخت دستگاه های برش، امکان برش مکانیکی با استفاده از اشعۀ پرتو نور و همچنین مواد شیمیایی، گازی، جامدات و مایعات با حجم فشار بالا فراهم می کند.

دستگاه های برش لیزر با استفاده از فناوری لیزر گازهای اکسیژن و نیتروژن امکان برش قطعات فولادی را امکان پذیر ساخته است. لذا استفاده از گاز نیتروژن برای برش ورقه های آلومینیوم، گالوانیزه و استنلس استیل مرسوم می باشند که نسبت به اکسیژن حساس تر می باشد و از قیمت پایین برخوردار می باشد. برش قطعات بر اساس نرم افزار دستگاه سی ان سی بر روی ورق های فولادی اجرا می شود که شامل سه مرحلۀ کاربردی چون محیط اتوکد، محیط نست و محیط لیزر یا پانچ می باشند.

سفارش پروژه های برش لیزر استیل

بنابراین مجموعه هایی که در زمینۀ ساخت محصولات از جنس فولاد استیل استنلس فعالیت دارند، می توانند برای سرعت بخشیدن به حجم تولید و ساخت و ساز از مزایای فناوری این دستگاه ها استفاده کنند. در نتیجه شاهد سفارش پروژه های برش لیزر استیل با طرح های متنوع می باشیم که به منظور برش و حکاکی آرم، حروف و اعداد به کار برده می شوند. برای اطلاع از مرکز برش لیزر استیل کرج به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ انجام برش لیزر استیل

هزینۀ انجام برش لیزر استیل مبتنی بر حجم سفارش و ضخامت ورق های فولادی است. بنابراین برای استعلام قیمت اجرای برش لیزر فلزات می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید که نیاز به نقشه و الگوریتم برش شما به صورت فایل اتوکدی است. به این ترتیب می توانید پیش از درخواست سفارش برش لیزر، از اعتبار مجموعه مطلع شوید. اجرای برش لیزر بر حسب میلی متر و همچنین میزان پیچیدگی الگوریتم برش و زمانی که فرایند برش صورت می گیرد. ضمن آنکه از همان ابتدای اجرای برش به شما زمان تخمینی اجرای این عملیات را بیان می کنند.

برش لیزر نیک مجموعه ای مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر استیل سی ان سی معتبر می باشند که حاصل تکنولوژی روز دنیا هستند.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1042
نمایش همه
علاقه مندی ها ()