تابلو از لوازم تبلیغاتی است که امروزه بسیار مورد توجه قرارگرفته است . با استفاده از تابلو ها می توانیم تبلیغاتی دائمی را برای مرکز مورد نظر خودمان داشته باشیم. تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد. با استفاده از تابلو می توان مکان مورد نظرخود را به افراد معرفی کنیم و بدین ترتیب دیگران با فعالیت ما آشنا شوند و به مکان مورد نظر مراجعه نمایند. امروزه تقریبا مرکزی را نمی توان یافت که تابلو نداشته باشد زیرا تابلوسازی تبلیغی ارزان برای هر کسب و کاری بوده و از طریق آن می توان مراجعین بیشتری را داشت.

تابلوسازی استیل

تابلوسازی استیل از انواع تابلوسازی های بسیار پر کاربرد بوده که از زمان های گذشته نیز مورد استفاده قرار گرفته است. استیل فلزی بسیار مقاوم و ضد زنگ است و به همین دلیل در تابلوسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در تابلوسازی استیل تنوع زیادی را نخواهیم داشت زیرا استیل فلزی سخت است و ایجاد طرح ها با آن محدود می باشد اما با داشتن این تابلو تا سال ها نیاز به خرید مجدد نخواهید داشت . همین طور برای افرادی که در مناطق دارای رطوبت بالا زندگی می کنند تابلو استیل می تواند جایگزین مناسبی برای تابلو های فلزی باشد.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که تابلو استیل دارد قابلیت ایجاد نورپردازی در آن است. به وسیله ی نورپردازی در این تابلو می توانیم زیبایی بسیار زیادی را ایجاد نماییم همین طور در نورپردازی می تواند بسیار موثر در شب باشد تا در دید همگان باشید. این تابلو مقاوم در برابر باد و باران و و آفتاب و وارد آمدن ضربه می باشد.

تابلوسازی کامپوزیت

تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گیرد. یکی از انواع تابلوسازی ها ، تابلوسازی کامپوزیت می باشد. تابلو کامپوزیت از تابلو های مدرن و امروزی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. از این تابلو می توان برای مراکز مختلف استفاده کرد. تابلو کامپوزیت با استفاده از ورق های آلومینیومی ساخته می شود. در تابلو های کامپوزیت می توان از حروف برجسته بر روی زمینه استفاده نمایید. ورق کامپوزیت همان طور که گفته شد از آلومینیوم تشکیل شده و دارای سه لایه می باشد. لایه ها شامل لایه های آلومینیومی و یک لایه ی پلی اتیلنی می باشد و همچنین لایه ای از آستراپوکسی رزین بر روی این لایه ها کشیده می شود. همین طور بر روی این لایه ها ، لایه ای برای تثبیت رنگ ها به کار می رود که باعث بالا رفتن دوام و ماندگاری طرح ها می گردد.

یکی از مزایای بسیار خوب تابلوسازی کامپوزیت استفاده از زیرساز های مختلف می باشد یعنی شما به جای ورق می توانید از انواع متریال مختلف برای زیرساز این تابلو بهره مند شوید. انواع زیرساز در این نوع تابلوسازی می تواند شامل سنگ و چوب و شیشه باشد. برای سفارش تابلو فلکسی به سایت مراجعه نمایید. 

مراکز تابلوسازی

مراکز تابلوسازی تابلو های مورد نظر شما را با توجه به نظر شما می سازند. مراکز تابلوسازی در کشور ما انواع تابلو ها را با استفاده از مواد اولیه ی مختلفی می سازند. تابلو ها را می توانید در قیمت های مختلفی تهیه نمایید اما بهتر است تابلویی با کیفیت بالایی تهیه کنید زیرا استفاده از تابلوی باکیفیت طوری سرمایه گذاری برای آینده می باشد. مرکز گروه تابلوسازان راما یکی از مراکز معتبر در زمینه ی ساخت انواع تابلو می باشد . این مرکز تابلو هایی بسیار باکیفیت را با بهره گیری از نیروی کار متخصص و دستگاه های پیشرفته می سازد. همچنین قیمت تابلوسازی در این مرکز بسیار مناسب می باشد.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 991
نمایش همه
علاقه مندی ها ()