تابلوسازی یکی از ابزار هایی برای دیده شدن است. تابلو نوعی وسیله برای معرفی حرفه و شغل شما می باشد. این وسیله باعث می شود دیگران از وجود مکان مورد نظر آگاه شوند و در زمان لازم به آن جا مراجعه نمایند بنابراین تابلو بسیار مهم بوده و نقش اساسی برای هر مکان کاری دارد. بسیاری از عابرین و مشتریان به واسطه ی وجود تابلو شما را می شناسند ، در نظر بگیرید شما در مکانی در طبقه های بالای یک ساختمان می باشید در این صورت افراد چگونه از وجود شما آگاه شوند ولی اگر تابلویی در خارج ساختمان نصب شود ، دیگران متوجه حضور شما می شوند و به شما مراجعه می کنند. تابلو ها به کمک تابلوساز ساخته میشود که فرد تابلوساز نقش اساسی در کیفیت تابلو دارد.

  انواع تابلو ها

تابلو ها در دسته بندی های مختلفی وجود دارند که هر یک دارای ویژگی هایی می باشند. برخی از تابلو ها به شکل تصویر ثابت بوده و دارای حروف هم سطح می باشند و برخی دارای حروف برجسته ، برخی از جنس پلاستیک و برخی از فلزات و دیگر متریال تشکیل می شوند و همین طور برخی دارای قابلیت نورپردازی می باشد و یا قابلیت پخش افکت های تصویری را دارند. بنابراین شما برای انتخاب یک تابلوی مناسب باید با انواع تابلو ها و ویژگی آن ها آگاه شوید.

انواع تابلو عبارتند از تابلو چلنیوم، تابلو پلاستیک، تابلو فلزی، تابلو رینگی، تابلو ال ای دی، تابلو نئون، تابلو فلکسی، تابلو بک لایت و....

تابلو رینگی : در تابلو های رینگی از حروف برجسته استفاده می شود. این نوع تابلو ها از پلاستیک و فلز می باشند. در واقع حروف فلزی بوده و لایه ای از پلاستیک نیز برای عبور نور در این تابلو ها در نظر گرفته شده است. تابلو رینگی از زیباترین نوع تابلو ها بوده و دارای طرفداران بسیاری می باشد. این تابلو با استفاده از نورپردازی می تواند در جذب مشتری تاثیر بسیار خوبی داشته باشد و تابلوساز این تابلو را در تنوع بالایی به تولید می رساند.

تابلوسازی بک لایت

تابلو های بک لایت قابلیت نورپردازی دارند. تابلو بک لایت دارای قابی است که در قسمت پشت تابلو لامپ دارد. کیفیت حروف در این تابلو ها بسیار خوب می باشد. البته تابلو بک لایت را می توان بدون قاب با استفاده از پایه نیز نصب نمود. قاب این تابلو می تواند در جنس های مختلف آلومینیوم و چوب و پلکس باشد. تابلوساز تابلو بک لایت را می تواند در طرح های دلخواه شما بسازد. برای اطلاع از قیمت تابلو استیل به سایت مراجعه کنید.

مرکز تابلوسازی

مراکز تابلوسازی انواع تابلو ها را با توجه به سفارش شما می سازد. تابلوساز از مواد اولیه ی مختلفی برای انواع تابلو ها استفاده می کند. انتخاب موادی با کیفیت بالا یکی از مهم ترین بخش تابلوسازی می باشد و همین طور کیفیت ساخت تابلو بسیار مهم می باشد که با انتخاب یک مرکز تابلوسازی معتبر می توانید بهترین کیفیت را داشته باشید.

شما باید با توجه به موقیت مغازه و شرایط آب و هوایی منطقه ی مورد نظر نوع تابلو را انتخاب کنید. انتخاب تابلویی زیبا و مناسب بسیار مهم بوده و می تواند بازخورد بسیار بالایی داشته باشد. بنابراین شما برای ساخت تابلو باید نوع مناسبی از تابلو، انتخاب کلمات خوب و تاثیر گذار و رنگ و طرح مناسبی را انتخاب نمایید. مراکز تابلوسازی برای هر یک از تابلو ها قیمت های مختلفی را در نظر گرفته اند که با توجه به مواد به کار رفته در آن ها و نیز سختی و پیچیدگی کار و ابعاد آن می باشد. مرکز گروه تابلوسازان راما یکی از مراکز معتبر در بخش تابلوسازی می باشد که انواع تابلو ها را با بهترین کیفیت تولید می کند.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 999
نمایش همه
علاقه مندی ها ()