استرچ نوعی محصول از جنس نایلون است که به منظور امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به خاصیت کشسانی بودن آن اشاره نمود که ضخامت نازک و حالت چسبناک دارد که موجب می شود به راحتی بتوان دور کالاهای مختلف و همچنین مواد غذایی پوشاند. کاربرد این محصول در زمان بسته بندی محصولات مختلف است که به واسطۀ بسته بندی پالت نیاز به استفاده از این نوع نایلون می باشد. در نتیجه شرکت هایی که محصولات متنوعی را تولید می کنند و در نهایت با استفاده از پالت آنها ذخیره سازی می شوند، به این ترتیب از مزایای نایلون استرچ به وسیلۀ ماشین آلات مخصوص امکان بسته بندی محصولات را فراهم می کند. در حال حاضر خرید استرچ نسبت به سایر موارد بسته بندی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. بنابراین با استفاده از این نوع بسته بندی می توان از کالاها را از رطوبت و شرایط نامناسب طبیعت محافظت نمود. تولید نایلون استرچ مجموعه ای از فلکسو پلاست با کیفیت عالی است که میزان ضریب کشسانی آن بالا می باشد. به این دلیل به راحتی می توان بر روی سطوح مختلف از آن استفاده نمود، بدون آنکه نگران پاره شدن آنها بود. چرا که با استفاده از این نایلون می توان چند دور کالاها را پوشاند که از استحکام بالایی برخوردار شود.

خرید انواع استرچ

امکان خرید انواع استرچ در ابعاد و رنگ های مختلف برای موارد متفاوت وجود دارد. در نتیجه افرادی که در امور تولید کالا، محصولات متنوع و مواد غذایی فعالیت دارند، می توانند برای بسته بندی آنها از استرچ های مختلف استفاده نمایند. به عنوان مثال برای مقابله از تابش نور خورشید می توان از استرچ رنگ تیره استفاده نمود که میزان در معرض قرار گرفتن کالاها را در برابر تابش نور کاهش دهند. نحوۀ مصرف استرچ به گونه ای است که با استفاده از دستگاه های مخصوص، عملیات بسته بندی کالاها انجام می شود. بدین وسیله میزان سرعت بسته بندی محصولات نسبت به بسته بندی به وسیلۀ دست افزایش پیدا می کند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

فروش نایلون استرچ

امروزه مسئلۀ بسته بندی محصولات به نوبۀ خود مقوله ای حساس است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، به همین دلیل اهمیت تولید و فروش استرچ بیش از پیش مورد توجه می باشد. این محصول به دلیل ماهیت شفافیت و چسبندگی که دارد نظر تولیدکنندگان را به خود جذب نموده است چون موجب صرفه جویی در فضا و همچنین هزینه های بسته بندی می شود. علاوه بر آن به راحتی می توان با استفاده از تکنولوژی ماشین و دستگاه های مخصوص، سرعت زمان بسته بندی کالاها را افزایش داد. عموماً برای تولید انواع استرچ از مواد اولیۀ با کیفیت استفاده می شود چون ارتباط مستقیم با محصولات تولید شده دارد. به همین دلیل نیاز است که موادی که در تولید نایلون بسته بندی به کار برده می شود دارای مواد اولیه مرغوب باشند. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت استرچ

قیمت خرید استرچ به ابعاد، ضخامت و متراژ بسته بندی آن بستگی دارد. در نتیجه می توانید متناسب با نیاز خود برای امور بسته بندی، خرید مناسب ترین متراژ استرچ را داشته باشید. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت انواع استرچ، می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. توجه داشته باشید که در حال حاضر در بازار انواع و اقسام مختلفی از استرچ عرضه می شوند که می توانید برای بسته بندی کالاهای مختلف از آنها استفاده کنید.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از پیشگامان تولیدکنندگان استرچ در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و امکان خرید اینترنتی استرچ را برای تمام مشتریان محترم فراهم نموده است.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()