استرچ پالت بند نوع دیگر از نایلون استرچ می باشد که در ابعاد صنعتی تولید می شود که از ضخامت و ابعاد بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین می توانید متناسب با نیاز مجموعه مناسب ترین نوع نایلون استرچ را با قیمت ارزان خریداری نمائید. استرچ نوعی نایلون است که دارای خاصیت کشسانی است که به صورت شفاف است و این مسئله موجب ترغیب شرکت های مختلف شده است که به واسطۀ آن می توانند محصولات را به بهترین شکل بسته بندی کنند که نمایی از کالا نیز قابل رویت می باشد. انواع استرچ پالت بند در سطح بازار عرضه می شوند که شامل ابعاد متفاوت می باشند که متناسب با نیاز مشتریان باشد. این نوع نایلون به عنوان استرچ صنعتی نیز شناخته می شود که از نظر ضخامت و ابعاد با نایلون استرچ متفاوت می باشد. در نتیجه کالاهایی که با استفاده از ماشین به همراه پالت بسته بندی می شوند، بنابراین می توانند خرید استرچ پالت بند را در ابعاد مورد نظر داشته باشند تا مدت زمان بسته بندی کالاها را به حداقل برسانند. به این ترتیب بهره گیری از این محصول می تواند به میزان قابل توجهی از هزینه های شرکت را به حداقل برساند، ضمن آنکه سرعت بسته بندی محصولات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و این مسئله موجب افزایش تولید کالاها می شود و عامل مثبتی برای رونق کسب و کار محسوب می شود.

خرید بهترین نایلون استرچ پالت بند

خرید استرچ پالت بند به عنوان نایلون استرچ که حالت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. چرا که استفاده از آن موجب می شود که کالاها را به واسطۀ دستگاه و ماشین آلات مخصوص بسته بندی نمود که بدین وسیله می توان از کالاها به میزان قابل توجهی در برابر رطوبت و شرایط محیطی محافظت نمود. بنابراین می توانند به بهترین شکل ممکن کالاها را نگهداری کنند تا بدین وسیله بتوانند از فاسد و آسیب دیدگی محصولات جلوگیری نمود. مزیت خرید استرچ پالت بند دریا پلاستیک برای مصارف مختلف صنعتی و تجاری قابل مشاهده می باشد که می توان به کاربری آن در موارد بسته بندی لوازم آشپزخانه، تولید لوله و شیلنگ، تولید کاغذ دیواری و محصولات دکوراسیون داخلی، تولید محصولات پلی استر و قاب های چوبی، صنایع تولید سرامیک و کاشی، بخش بسته بندی محصولات و قطعات خودروسازی و قطعه سازی و غیره اشاره نمود. علاوه بر آنها به وفور می توان در صنعت مواد غذایی، آشامیدنی و همچنین داروسازی مشاهده نمود که نقش مهمی در نگهداری و حفاظت سلامت کالاها دارند.

فروش استرچ پالت بند ارزان

سال های اخیر خرید و فروش استرچ پالت بند به منظور مجموعه هایی که مجهز به سیستم مکانیزه و اتوماتیک می باشند، انجام می گیرد. چرا که عموماً تمام فرآیند از تولید تا بسته بندی و حمل و نقل کالاها از دستگاه های مکانیزه و ماشین آلات مخصوص استفاده می کنند تا بتوانند سرعت تولید محصولات را افزایش دهند. در نتیجه این مجموعه ها مجهز به سیستم بسته بندی کالاها با پالت می باشند، به همین منظور می توانند از مزایای نایلون استرچ پالت بند برای پیچیدن محصولاتی که به همراه پالت بر روی لیفتراک قرار گرفته می شوند، استفاده نمود. برای اطلاع از فروش نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.

خرید نایلون استرچ پالت بند در رنگ بندی های مختلف برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به بسته بندی کالاها با نایلون رنگی می باشند، می توانند از مزایای نایلون استرچ رنگی استفاده کنند که نایلون عریض می باشند که امکان بسته بندی کالاها را به همراه پالت میسر می سازد.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت تولید استرچ پالت بند و نایلون های صنعتی با متریال با کیفیت و قیمت ارزان در سراسر کشور می باشد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()