مویک ایر 2 جزء نسخه های پیشرفتۀ هلی شات مویک ایر می باشد که مجهز به فناوری جدید است که حاصل فناوری کمپانی DJI می باشد. از این رو در ساخت این نوع کوادکوپتر از دوربین هایی با سنسور ½ CMOS اینچ استفاده شده است تا قابلیت تصویربرداری با کیفیت 4 K و 60 فریم در ثانیه فراهم می کند. همچنین این نوع دوربین ها امکان فیلمبرداری HDR را با جزئیات بیشتری ثبت می نماید. در نتیجه افرادی که علاقه مند به تصویربرداری هوایی با کیفیت عالی هستند، می توانند از مزایای دستگاه مویک ایر استفاده کنند. نیاز به ذکر است که نصب سنسورهای دوربین در پشت لنزهای 24 میلی متری دستگاه با دیافراگم F 2.8 قرار گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند از قابلیت آپشن کوآد بایر در مکان های تاریک و شب که میزان نور کافی نمی باشد برای تصویربرداری استفاده کنند. معمولاً تصاویری که توسط دستگاه مویک ایر 2 ثبت می شود دارای کیفیت 12 مگاپیکسل می باشد که امکان تغییر کیفیت آنها به 48 مگاپیکسل نیز امکان پذیر می باشد.

خرید مویک ایر 2 با وضوح بالا

خرید مویک ایر 2 با وضوح بالا تصاویر را ثبت می کند و این مسئله موجب ارتقاء کیفیت تصاویر ضبط شده گردیده است. لذا با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان میزان ایزو فیلمبرداری را به میزان 100 الی 6400 برای تصاویر 12 مگاپکسل و 100 الی 3200 را برای تصاویر 48 مگاپیکسل تنظیم نمود. بدین وسیله با استفاده از دوربین های با کیفیت مویک ایر، به صورت حالت های مختلف تصویربرداری نمود که بهترین حالت را می توانید زمان فیلمبرداری انتخاب کنید. عموماً خروجی این دستگاه به صورت MP4 و  MOV برای فیلمبرداری و یا JPEG و RAW برای تصویربردار می باشد. دستگاه پیشرفتۀ مویک ایر 2 به دلیل اینکه قابلیت تصویربرداری 48 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کند، در نتیجه زمان بزرگ نمایی تصاویر نیز، میزان وضوح تصاویر کاهش قابل توجهی نخواهد داشت. به همین منظور با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان ثبت تصاویر استثنایی با سرعت بالا به میزان 2/7 K با میزان 60 فریم در ثانیه و یا 4 K به میزان 60 فریم در ثانیه یا 240 فریم در ثانیه را برای عکاس میسر می سازد که به عنوان فیلمبرداری حرفه ای و تخصصی محسوب می شود. علاوه بر آنها داشتن آپشن D-Cinelike امکان حفظ جزئیات بیشتری را برای عکاس امکان پذیر می سازد که نقش مهمی در راندمان کاری یک تصویربردار دارد.

فروش مویک ایر 2 پیشرفته و مدرن

در حال حاضر فروش مویک ایر 2 که به فناوری پیشرفته و مدرن مجهز می باشند، تحول قابل توجهی بر روی تکنیک های تصویربرداری هوایی ایجاد نموده است. بنابراین این دستگاه با داشتن قابلیت فیلمبرداری hdr که از تکنولوژی Quad Bayer پشتیبانی می کند و در نتیجۀ آن امکان ثبت تصاویر لایه ای را با جزئیات بالای رنگ فراهم می کند. لذا افرادی که در حرفۀ تصویربرداری حرفه ای فعالیت دارند، می توانند با استفاده از قابلیت های این دستگاه، ضبط بهترین لحظات را با کیفیت بالا انجام دهند. در ضمن با استفاده از مویک ایر 2 به راحتی می توان تصاویر پانوراما را تصویربرداری نمود که شامل جزئیات بیشتری می باشند. برای خرید مویک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مویک ایر 2

قیمت مویک ایر 2 متناسب با نسخه های قدیمی هلی شات مویک ایر ارزش بیشتری دارد. ضمن آنکه با افزایش طرفداران این محصول، امکان خرید مویک ایر 2 با قیمت ارزان به همراه گارانتی برای مشتریان محترم در سراسر کشور فراهم می باشد.

در نتیجه فروشگاه اینترنتی آموت به دلیل داشتن سابقۀ درخشان در زمینۀ فروش هلی شات در ایران، امکان خرید اینترنتی مدل های پیشرفته مویک ایر 2 را به همراه خدمات پس از فروش فراهم ساخته است.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()