مویک مینی یکی دیگر از محصولات کمپانی دی جی آی است که نسبت به مدل های هلی شات پیشرفته تر است و از نظر ابعاد و وزن نیز بسیار کوچک و سبک می باشد. این محصول، یک اقدام عجیب از این کمپانی بوده است که کاربرد آن را می توان در مجموعه های مختلف تصویربرداری مشاهده نمائید. لذا کمپانی های متعددی برای اهداف نظامی و یا فیلمبرداری مجالس و یا فیلم و سریال از این دستگاه استفاده می کنند. مهم ترین وسیله ای که دستگاه های کوادکوپتر مویک مینی به آنها مجهز می باشند، داشتن دوربین برای فیلمبرداری و عکس برداری می باشد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به ثبت تصاویر هوایی هستند، می توانند از مزایای هلی شات مویک مینی استفاده نمایند. در حال حاضر انواع مدل مویک مینی در سطح بازار موجود می باشد که می توانید متناسب با نیاز خود و ویژگی هایی که دستگاه ها به آنها مجهز هستند، انتخاب نمائید. زمانی که کمپانی DJI از کوادکوپتر مویک مینی رونمایی نمود، روزبروز بر تعداد علاقه مندان این محصول در سراسر جهان افزوده شد تا  بدین وسیله بتوانند برای مصارف فیلمبرداری هوایی از آن ها استفاده نمایند.

ویژگی های کواد کوپتر مویک مینی

ویژگی های کواد کوپتر مویک مینی این است که مجهز به قطعاتی چون باتری، دوربین فیلمبرداری حساس با کیفیت بالا، یک جفت ملخک، کابل اتصال و غیره می باشد. بدین وسیله امکان فیلمبرداری را با کیفیت عالی فراهم می کند. این محصول با طراحی تاشوندگی که دارای چهار بازوی تاشو دارد، بسیار قابل توجه می باشد و موجب جلب نظر خریداران قرار گرفته است. ضمن آنکه این محصول دارای وزن سبک و امکان جابجایی آن را ساده تر از مدل های قدیمی هلی شات نموده است. خرید و فروش مویک مینی با فناوری جدید موجب شده است تا شاهد نمایش تصاویر بسیار جذاب و فوق العاده از نمای هوا در منطقه های مختلف باشیم که در عین حال برای فرد هزینه کمتری متحمل شده است. از این رو علاوه بر کمپانی های مختلف که برای اهداف تصویربرداری، این دستگاه را خریداری می کنند، عموم مردم نیز می توانند متناسب با بودجۀ مالی خود، خرید پیشرفته ترین مویک مینی را با قیمت مناسب داشته باشند تا بدین وسیله بتوانند در سفرهای شخصی و خانوادگی از ویژگی های این دستگاه لذت ببرند.

خرید مویک مینی پیشرفته

خرید مویک مینی پیشرفته با داشتن دوربین با سنسور ½.3 از نوع CMOS، امکان تصویربرداری با کیفیت بالغ بر 12 مگاپیکسل را برای عکاس فراهم می کند. در نتیجه شاهد فیلمبرداری با ماکزیمم برابر 2.7 K می باشیم که در جایگاه خود دارای وضوح تصویر عالی می باشند. لذا افرادی که تمایل به تصویربرداری هوایی با کیفیت بالا می باشند، می توانند از مزایای کوادکوپتر مویک مینی مدرن استفاده کنند. همچنین فناوری برخی از مدل های این دستگاه به نحوی است که امکان تصویربرداری فول اچ دی را در ابعاد تصاویر 1920*1080 با ثبت 60 فریم بر ثانیه برای عکاس میسر می سازد. به همین دلیل است که افراد علاقه مند به فیلمبرداری هوایی، ترجیح می دهند که با سرمایه گذاری بر روی خرید این دستگاه، بتوانند سطح کیفیت خدمات مجموعۀ خود را بهبود ببخشند. برای اطلاع از فروش مویک به سایت مراجعه کنید. 

مویک مینی با قیمت ارزان

با توجه به گستردگی حجم فروش این دستگاه، امکان خرید مویک مینی با قیمت ارزان برای عکاسان فراهم می باشد. چرا که سرعت موتورهای مویک مینی در سه حالت قابل تنظیم می باشد و این مسئله موجب استفادۀ راحت از این دستگاه شده شده است. سرعت افزایش ارتفاع و بالا رفتن، سرعت کاهش ارتفاع و پایین آمدن و سرعت پیمایشی و مسافتی از مودهای حالت سرعت این دستگاه محسوب می شوند.

فروشگاه اینترنتی آموت یکی از شرکت های فعال در زمینۀ تأمین دستگاه های پیشرفتۀ مویک مینی، مویک ایر 2، اسپارک، اینسپایر و غیره می باشد.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()