تابلوسازی جزء مهمترین وسایل تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف می باشد. در واقع اگر کسب و کاری می خواهد مشتریان و مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد، نیاز به نصب تابلو تبلیغاتی در سردرب محل کسب و کار خود دارند. چرا که کسب و کارهای مختلف نیاز به معرفی و شناسائی دارند، بنابراین طرح مورد دلخواه خود را به مرکز تابلوسازی سفارش می دهند. بدین وسیله می توانند با استفاده از تابلو نوع کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنند. در دنیای امروز پیشرفت فناوری موجب افزایش تعدد متریال و سبک های طراحی تابلوسازی شده است. تابلو استیل، تابلو چلنیوم، انواع تابلو کامپوزیت، تابلوهای ترموود، فلکسی فیس و پلکسی گلاس از جمله دسته بندی های مختلف طراحی تابلوسازی تبلیغاتی است که در رنگبندی های مختلف به همراه جلوه های نوربردازی ساخته می شوند. به همین دلیل در سطح شهر، تنوع طرح های جذاب و قابل توجه تابلوسازی را در سبک های مختلف می توان مشاهده نمود. همانطور که می دانید اصول اولیه ای که در جهت تبلیغات در کسب و کارهای مختلف رعایت گردد، مسئله داشتن تابلو تبلیغاتی مدرن و شکیل می باشد، تا بدین وسیله بتواند افراد زیادی را که در حال گذر هستند را به خود جذب کند.

تابلوسازی پلکسی

تاریخچه ابداع پلکسی در سال 1928 بود و در سال های بعد از آن به تولید انبوه رسید و شاهد رشد آن در کشورهای مختلف می باشیم. این نوع تابلو نوعی از مواد شیمیایسی پلیمری است که بر پایۀ پلی کربنات شفاف ساخته شده اند. ضمن آنکه از ویژگی های قابل توجه آن می توان به شفافیت پلکسی نسبت به پلاستیک اشاره نمود و در برخی از موارد به میزان 95 درصد نور از آنها عبور می کند. به همین منظور است که ساخت و سفارش تابلوسازی پلکسی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. در واقع می توان اشاره نمود که ورقه های پلکسی از ترکیبات شیشه و پلاستیک بوجود آمده است که دارای شفافیت شیشه و مقاومت بالای پلاستیک می باشد. این نوع تابلوها به دلیل ویژگی های ساختاری و استحکامی که از آن برخوردار می باشند، با نام تابلوهای پلاستیکی نیز شناخته می شوند. لذا از استحکام بالایی در شرایط نامساعد آب و هوایی برخوردار می باشد.

تابلوسازی چلنیوم

متریال چلنیوم متشکل از نوعی آلیاژ آلومینیومی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که مجهز به لامپ های  ال ای دی برای نورپردازی می باشند. تابلوسازی چلنیوم نیز همانند دیگر سبک های تابلوسازی طرفداران زیادی دارد، ضمن آنکه با عنوات تابلو تبلیغاتی حروف برجسته نیز معرفی می شود. از ویژگی های قابل توجه این نوع تابلوها می توان به مقرون به صرفه بودن متریال ساخت آنها اشاره نمود. در نتیجه افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند متناسب با توان مالی خود، سفارش تابلوسازی لوکس و مدرن را داشته باشند. اجرای تابلوسازی علاوه بر آنکه نیاز به متریال با کیفیت دارد بلکه شامل طراحی و خلاقیت نیز می باشد. بنابراین پیش از اینکه بخواهید درخواست تابلوسازی خود را مجموعه ای بدهید، بهتر است که نمونه کارهای مجموعه را مشاهده نمائید و پس از بررسی های جامع و دقیق، مناسب ترین طرح و متریال تابلو را انتخاب نمائید. برای سفارش ساخت تابلو چلنیوم به سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع تابلوسازی

امروزه همۀ مردم به این آگاهی رسیده اند که قیمت انواع تابلوسازی با یکدیگر متفاوت می باشد. چرا که ارزش و بهای هر کدام از متریالی که در ساخت تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. بنابراین اگر شما قصد سفارش ساخت تابلوسازی تبلیغاتی را دارید، می توانند بر اساس بودجه و توان مالی خود، تابلوسازی قیمت ارزان و یا لاکچری را انتخاب کنید.

گروه تابلوسازی تبلیغاتی اچ دی لایت به عنوان یکی از مجموعه های تابلوسازی موفق در تهران فعالیت می کند و همواره از بروزترین متریال برای ساخت انواع تابلو تبلیغاتی استفاده می نماید.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1002
نمایش همه
علاقه مندی ها ()