تعمیر تجهیزات دندانپزشکی یکی از خدمات مهم و کاربردی به مجموعۀ دندانپزشکان می باشد. با توجه به کاربرد مهم و تخصصی که هر کدام از دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی در امور درمان دندان بیماران دارند. در نتیجه با گذشت زمان و استفادۀ متعدد از وسایل دندانپزشکی، ممکن است برخی از تجهیزات با اختلال عملکرد مواجه شوند که این مسئله بر روی راندمان کاری و دقتی که باید دستگاه های دندانپزشکی باید داشته باشد، تأثیر منفی می گذارد. به همین دلیل به صورت دوره ای می توان از خدمات سرویس دوره ای تعمیر تجهیزات دندانپزشکی استفاده نمود. بنابراین دندانپزشکان با اطمینان خاطر می توانند بیماری های دهان و دندان بیماران را درمان کنند. عدم رسیدگی به وضعیت تجهیزات دندانپزشکی، موجب بروز مشکل در عملکرد درمانی دندانپزشک می شود چون تجهیزات آسیب دیده، همان عملکرد و دقت اولیۀ لازم را نخواهد داشت. به همین دلیل قشر دندانپزشک نسبت به تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی توجه ویژه ای دارند چون همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، تأثیر قابل توجهی در سرعت و دقت عملکرد وسایل دندانپزشکی دارد.

مرکز تعمیر تجهیزات دندانپزشکی

در حال حاضر مراکز تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی با دریافت مجوز و گواهینامه های معتبر و استاندارد از سوی اتحادیه های مربوطه، امکان فعالیت های تخصصی تعمیراتی لوازم و دستگاه های دندانپزشکی را به صورت کاملاً نظارت شده، انجام می دهند. با گذشت زمان، کاربرد تجهیزات پیشرفته و مدرن در صنعت دندانپزشکی گسترش پیدا کرد. از این رو اکثر مطب های دندانپزشکی به این گونه دستگاه های پیشرفته مجهز شده اند، تا بدین وسیله بتوانند سطح کیفیت درمان بیماری های دهان و دندان بیماران کلینیک دندانپزشکی را بهبود ببخشند. لذا در صورت مشاهدۀ هرگونه آسیب دیدگی لوازم و تجهیزات، نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی تجهیزات پیشرفته و مدرن دندانپزشکی می باشد. در حال حاضر این مراکز خدمات تعمیرات توربین و آنگل، تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی چون آمالگاماتور، تعمیرات تخصصی دستگاه دندانپزشکی انواع کویترون، تعمیرات اتوکلاو مخصوص دندانپزشکی و ... را به صورت کاملاً تخصصی به حرفل دندانپزشکی ارائه می دهد.

با توجه به کاربرد مهم و فراوانی که از این دستگاه در امور درمان بیماری های دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، رسیدگی و بررسی سرعت عملکرد تجهیزات دندانپزشکی موجب ثابت بودن و یا بهبود عملکرد برخی از تجهیزات می شود. چرا که به موقع می توانند از خدمات ویژۀ مراکز تعمیر تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی استفاده کنند. در این صورت تعمیرکار متخصص که آشنایی کامل به نحوۀ عملکرد این تجهیزات دارند، می توانند اختلالات عملکرد و همچنین آسیب دیدگی های جزئی و کلی بخش های مختلف تجهیزات پرکاربرد دندانپزشکی را شناسائی و مرتفع نمایند.

تعمیرات لوازم و تجهیزات دندانپزشکی

معمولاً مراکز تخصصی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات خود از تجربیات تعمیرکاران حرفه ای بهره می گیرد. در واقع برای تعمیرات دستگاه های پیشرفتۀ دندانپزشکی، نیاز است که تعمیرکار دانش کافی در رابطه با اجزا و نحوۀ عملکرد هر کدام از آنها داشته باشند. تا بدین صورت بتوانند قسمت و محل آسیب دیدگی را تشخیص داده و از بهترین راهکار برای تعمیر وسایل پیشرفته و مدرن دندانپزشکی استفاده کنند. برای انجام تعمیرات یونیت و صندلی دندان پزشکی به سایت مراجعه کنید. 

تعمیر تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی با قیمت ارزان

با مراجعه به مرکز تعمیرات معتبر و با سابقه، امکان تعمیر تخصصی انواع تجهیزات مدرن و پیشرفته دندانپزشکی با قیمت ارزان و مناسب برای جامعۀ دندانپزشکان فراهم می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با هزینۀ تعمیرات مطرح می باشد، مسئله میزان آسیب و نوع خدمات تعمیراتی که جهت برطرف نمودن آسیب دیدگی تجهیزات دندانپزشکی انجام شده است، بستگی دارد.

لذا تهران دنتال سرویس، به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده اند و همواره برای پیشرفت، توسعه و سطح رضایت مندی مشتریان از کادر تعمیرکار متخصص و مجرب بهره می گیرد.

تماس با ما :

تلفن ثابت 66906981-66595776  همراه :09125873351 - 09121025826 

آدرس : خیابان آزادی – نبش خیابان زارع – ساختمان کاوه – پلاک 120 طبقه P2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()