نایلون های زیادی برای بسته بندی در کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرند که یکی از این نایلون ها نایلون حبابدار میباشد که همانطور که از نامش پیداست از حباب هایی بر روی خود برخوردار است و میتواند بواسطه همین حباب ها محافظت بسیار خوبی را نیز از محصولات شکستنی بعمل آورد. نایلون حبابدار از حباب هایی برخوردار است که البته این حباب ها نیز با هوا پر شد اند و هوای محبوس شده در داخل این حباب ها اجازه ضرب دیدن و در نهایت شکستن را به محصول نمیدهد. در واقع نایلون های حبابدار بمنظور جلوگیری از شکستگی مورد استفاده قرار میگیرند و کاربردی وسیع پیدا کرده اند. امروزه بسیاری از کارخانجاتی که حتی محصولاتی غیر شکستنی را نیز تولید میکنند از این نوع نایلون برای بسته بندی بهره میبرند که دلیل آن نیز جلوگیری از ایجاد هر گونه خط و خش برروی نایلون میباشد.

 قیمت نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار نسبت به نوع نایلون از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و برخی از آنها از قیمت بالاتری برخوردار میباشند زیرا کیفیت بالاتری نیز نسبت به دیگر نایلون ها دارند. قیمت نایلون حبابدار متناسب با کیفیت آن تعیین میشود و هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. در قیمت نایلون حبابدار چند لایه بودن آن نیز تاثیر زیادی دارد و نایلون هایی که در ساخت خود از تعداد لایه های بیشتری برخوردار هستند در نتیجه قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص داده اند. برای اینکه بتوانید نایلون حبابدار با بهترین قیمت را خریداری کنید میتوانید با کارشناسان دریا پلاستیک تماس حاصل نموده و بهترین و با کیفیت ترین نایلون را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید نایلون تنها کافیست بصورت تلفنی اقدام نموده و نیازی به حضور برای خرید وجود نخواهد داشت. کارشناسان این مجموعه آمادگی دارند تا با ازائه اطلاعات کامل بهترین محصول را به شما و در هر نقطه از کشور ارائه دهند. 

نایلون حبابدار

یکی از انواع نایلون هایی که میتواند برای جلوگیری از هر گونه آسیب دیدگی محصولات شکستنی مناسب باشد نایلون حبابدار است که از حباب هایی بر روی خود بهره میبرد و همین حباب ها اجازه ضرب دیدن محصولات را نمیدهد. انواع نایلون حبابدار وجود دارند که برخی از این نایلون ها از حباب هایی با ابعاد بزرگتر برخوردار هستند و برخی نیز حباب هایی کوچکتر بر روی خود دارند که متناسب با نوع کالا و همچنین درصد شکنندگی و آسیب پذیری محصول میتوانید نایلون مناسب را خریداری نمایید. نایلون حبابدار از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی کیفیت و حالت خود را از دست نمیدهد. البته نایلون حبابدار بستگی دارد که از چه موادی تهیه شده باشد و بر اساس همین مواد از کیفیت متفاوتی نیز برخوردار میباشد. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

نایلون حبابدار با کیفیت را تهیه نمایید

برای خرید نایلون حبابدار تا  جای ممکن سعی کنید تا نوع با کیفیت آنرا خریداری کنید زیرا با کیفیت بودن نایلون ها عدم بروز هر گونه آسیب به محصول را نیز در پی خواهد داشت. برای خرید نایلون حبابدار باید توجه داشته باشید که چه مرکزی را برای خرید انتخاب میکنید و به مراکز مطمئن و معتبر مراجعه نمایید. برای خرید نایلون حبابدار میتوانید دریا پلاستیک که یکی از مراکز بسیار معتبر محسوب میشود را انتخاب نمایید زیرا این مجموعه از ابتدای شروع به فعالیت خود همواره سعی نموده تا با فروش محصولاتی با کیفیت نظر و رضایت مشتریان خود را جلب نماید که تا کنون نیز کاملا در این راستا موفق عمل کرده است. این مجموعه برای فروش نایلون حبابدار امکان خرید غیر حضوری را فراهم آورده است و نیازی نیست تا خرید حضوری که به زمان و انرژی نیاز دارد را انتخاب نمایید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعد از بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 901
نمایش همه
علاقه مندی ها ()