نایلون شیرینگ به عنوان یکی از محصولات صنعتی محسوب می شود که در جهت امور بسته بندی محصولات تولیدی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع نایلون همانند نایلون های استرچ در ابعاد مختلف به صورت رولی عرضه می شوند. کاربرد این نایلون در صنایع مختلف بسیار گسترده می باشد و تنها به بخش بسته بندی تعلق ندارد. به همین منظور خرید و فروش نایلون شیرینگ مورد استقبال قرار گرفته می شود. معمولاً نایلون های شیرینگ نسبت به حرارت 160 الی 220 درجۀ سانتی گراد مقاوم هستند. به همین منظور بهترین گزینه برای وکیوم و بسته بندی محصولات مواد غذایی، لبنیاتی، پروتئینی، محصولات صنعتی و غیره در حجم بالا می باشد. معمولاً کلیۀ نایلون های شیرینگ از متریال با کیفیت تولید شده اند. از این رو به عنوان نایلون های بهداشتی نیز به حساب می آیند. در واقع با خرید نایلون شیرینگ با ضخامت های متفاوت می توان برای مصارف گوناگون استفاده نمود تا بدین وسیله بتوان با حداقل هزینه از وارد شدن خسارت خراب شدن و کثیف شدن محصولات تولیدی در حجم بالا جلوگیری نمود. این نوع نایلون جزء نایلون های چسبنده محسوب می شود چون تحت فشار دما، حالت چسبندگی پیدا می کند. بنابراین بهترین گزینه برای پوشش و بسته بندی انواع نوشیدنی، مواد غذایی، محصولات دارویی و غیره به صورت فشرده می باشد.

خرید مرغوب ترین نایلون شیرینگ

با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت، امکان خرید مرغوب ترین نایلون شیرینگ با ضخامت های مختلف به صورت آماده و یا سفارشی برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. این نوع نایلون به دلیل داشتن سبک طراحی به عنوان نایلون های عریض شناخته می شود. در نتیجه به راحتی می توان با استفاده از دستگاه های مکانیزه برای بسته بندی محصولات مختلف به کار برد. امروزه خیلی از افراد در زمینۀ راه اندازی کسب و کار مرتبط با بسته بندی برای محصولات متنوع می باشند. به همین منظور به دلیل مقرون به صرفه بودن نایلون و همچنین سرعت راندمان کاری از بستر مزایای بسته بندی پلاستیک شیرینگ بهره می گیرند.

با خرید نایلون شیرینگ امکان بسته بندی به صورت پک های 6 تایی، 12 تایی و تعداد مختلف فراهم می باشد. در واقع نایلون شیرینگ زمانیکه در مقابل حرارت قرار گرفته می شود، حالت جمع شوندگی پیدا می کند و در نتیجۀ آن کالا به صورت کاملاً فشرده و کامپکت بسته بندی می شود. در نتیجه افرادی که علاقه مند به بسته بندی محصولات تولیدی در اندازه های محصولات می باشند، می توانند از مزایای پلاستیک شیرینگ استفاده کنند.

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ به ضخامت، عرض و کیفیت مواد اولیۀ نایلون بستگی دارد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با نحوۀ بسته بندی محصولات مطرح می باشد، مسئله ابعاد و نوع کالا می باشد. چرا که انتخاب بسته بندی نایلون شیرینگ برای کالاهای شکستنی نمی تواند گزینه ای مناسب باشد بلکه نایلون حباب دار به عنوان بهترین گزینه مطرح می شود. لذا پیش از خرید نایلون جهت بسته بندی، بهتر است از تجربیات کارشناسان فروش در جهت انتخاب مناسب ترین نایلون بسته بندی استفاده نمائید که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد. برای خرید نایلون عریض به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی برخی از محصولات، موجب صرفه جویی در فضا و هزینه های بسته بندی می شود چون از قیمت ارزان و مناسب تری نسبت به سایر گزینه های بسته بندی چون کارتن و جعبه های چوبی برخوردار می باشد. در واقع به دلیل استفاده از انواع نایلون شیرینگ برای بسته بندی مکانیزۀ محصولات مختلف، از محبوبیت زیادی میان تولیدکنندگان برخوردار است.

شرکت دریا پلاستیک چندین سال متوالی است که در حوزۀ تولید انواع نایلون بسته بندی از جمله انواع نایلون حرارتی با قیمت ارزان و مواد اولیۀ با کیفیت فعالیت خود را ادامه می دهد.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()