شرکت آموت از جمله شرکت های پیشگام در صنعت واردات محصولات تصویربرداری هواییDJI  در ایران می باشد. این مجموعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ ارائه خدمات تصویربرداری هوایی و همچنین فروش انواع هلی شات هوایی و لوازم جانبی انواع کوآد کوپتر را با قیمت ارزان به فروش می رساند. با گسترش بستر تجهیزات فیلمبرداری هوایی، محصولات متنوع و پیشرفته ای در این جهت تولید شدند که مجهز به فناوری روز می باشند. تا بدین وسیله بتوانند از هوا، تصویربرداری حرفه ای داشته باشند. کاربرد مولتی روتورهای شرکت آموت در سطح گسترده ای به علاقه مندان این تکنولوژی معرفی شده است.

فانتوم، مویک ایر 2، مویک، اسپارک و اینسپایر از جمله مشهورترین انواع مولتی روتورهایی است که توسط افراد حرفه ای برای تصویربرداری هوایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لرزشگیر و لوازم جانبی مولتی روتور نیز مجموعه ای از وسایل کاربردی دستگاه های هلی شات می باشد. عکاسی حرفه ای است که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند. از این رو برخی از کمپانی ها تصمیم به ساخت محصولات تخصصی تصویربرداری هوایی نمودند. تا بدین وسیله بتوانند بهترین تصاویر را به صورت هوایی ضبط کنند. با طراحی و رونمایی انواع کوآدکوپتر که تجهیز به دوربین فیلم برداری هستند، زمینه ای را جهت تصویربرداری هوایی فراهم نموده اند. بنابراین با استفاده از این دستگاه ها ره راحتی می توان ضبط تصاویر را در زاویۀ 360 درجه انجام داد. بدین وسیله محصولات تصویربرداری هوایی شرکت آموت بستر مناسبی برای افرادی که علاقه مند تکنولوژی روز هستند، فراهم نموده است.

خدمات تصویربرداری هوایی شرکت آموت

شرکت آموت علاوه بر آنکه امکان فروش جدیدترین محصولات هلی شات یا کوآدکوپتر را با کیفیت اصل در معرض فروش قرار داده است. امکان آموزش و همچنین انجام پروژه های مختلف تصویربرداری هوایی را با استفاده از جدیدترین محصولات شرکت DJI برای کمپانی های تبلیغاتی، استودیو و غیره را بر عهده می گیرد. مجموعۀ شرکت آموت دارای تیم کاری متخصص و تحصیلکرده می باشد که توانایی لازم در خصوص اجرای بهترین ایده های تصویربرداری هوایی می باشند. یکی از پروژه های موفقیت آمیز و تخصصی شرکت آموت، متعلق به فیلمبرداری تصاویر هوایی فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 می باشد و قابلیت اجرای هر گونه پروژه های تصویربرداری هوایی مختص برنامه های سینمایی را دارد. گروه تصویربرداری هوایی آموت از همان ابتدای فعالیت خود، هدف اصلی تیم متخصص آموت را تحول صنعت فیلمبرداری و تصویربرداری در کشور پهناور ایران قرار داد. به همین منظور همواره در صدد رشد و توسعۀ فعالیت ها و خدمات اجرایی گروه تخصصی خود می باشد. لذا استفاده از دستگاه های هلی شات مویک ایر 2، مویک ایر، فانتوم و مواردی از این قبیل نیاز به تخصص و تجربه دارد. به همین دلیل علاوه بر فروش هلی شات مویک ایر2، انواع کوادکوپتر و غیره، از پرسنل حرفه ای برای آموزش هلی شات استفاده می کنند. در نتیجه می توانند از این موقعیت در جهت تصویربرداری هوایی استفاده کنند. برای خرید فانتوم به سایت مراجعه کنید.

ماتریس 600 پرو نمونه ای از بهترین پرده های گروه شرکت آموت است که توانایی حمل انواع دوربین های سینمایی از جمله بلک مجیک، الکسا مینی، RED و همچنین دوربین های مجموعۀ دی اس ال آر را همانند کننون 5 دی و غیره را میسر می سازد. اینسپایر 1 و 2 نیز جزء پرنده های شرکت آموت محسوب می شوند که قابلیت جابجایی دوربین های ایکس 3، ایکس 4 اس، زد 3 و همچنین ایکس 5 اس را دارا می باشد. فانتوم 4 پرو نیز یکی دیگر از انواع محصولات هلی شات شرکت آموت است که متناسب با برخی از فعالیت های تصویربرداری هوایی به کار برده می شود. لازم به ذکر است که این نوع دستگاه های کوآدکوپتر، امکان تصویربرداری هوایی را با کیفیت فول اچ دی و 4K ایجاد می کند.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()