فلنج جوشی جزء یکی از پرکاربردترین قطعات صنعتی برای اتصالات لوله های مختلف می باشد. خرید و فروش انواع فلنج جوشی متناسب با تنوع سیستم های تأسیساتی صورت می گیرد. مهمترین ویژگی قابل توجه انواع فلنج جوشی، امکان اتصال آنها به واسطۀ پیچ و مهره است. به همین دلیل این نوع قطعه برای اتصالات لوله های فلزی در ابعاد مختلف به کار برده می شود. در واقع زمان استفاده از انواع فلنج، پس از عملیات جوشکاری است. فلنج جوشی گلودار، فلنج ساکت ولد، انواع فلنج جوشی رینگ، فلنج جوشی اسلیپون و فلنج های کور از جمله برخی از مدل های پرکاربرد انواع فلنج جوشی موجود در بازار می باشد. در نتیجه صنعت گران متناسب با سیستم لوله کشی تأسیسات، آب و فاضلاب، لوله کشی تجهیزات پالایشگاه و نفت و ... از انواع فلنج جوشی مشهد استفاده می کنند. طراحی فلنج به صورت حلقه ای است که به صورت دایره ای طراحی شده است و حالت مدور دارد و به واسطۀ برخورداری از سوراخ های متعدد، امکان پیچ و مهره کردن فلنج ها فراهم می باشد. در واقع با استفاده از این قطعه می توان یک سد ایجاد نمود و لوله را مسدود کرد. در نتیجه بدین وسیله امکان اتصال قطعات را به یکدیگر میسر می کند. بنابراین می توان برای ایجاد تغییر مسیر و همچنین تغییر قطر لوله ها از انواع فلنج مشهد استفاده کرد.

خرید و فروش انواع فلنج جوشی

با توجه به کاربرد گستردۀ این قطعه، در دسته بندی های مختلف ساخته شده اند. لذا فلنج های جوشی در طبقه بندی های مختلف چون سطح ساده، سطح برجسته، نری و مادگی، صفحۀ شیاردار، حلقه مشترک و ... تقسیم بندی می شود. از این رو در راه اندازی تأسیسات مختلف لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاً کاربرد فلنج در سطح ساده از دو فلنج جوشی استفاده می شود. همچنین برای اتصالات آبی نیز از فلنج های جوشی با سطح ساده به کار برده می شود. نحوۀ کاربرد فلنج با سطح برجسته، بدین صورت است که از یک واشر صاف برای اتصالات لوله ها به یکدیگر استفاده می شود و فلنج های جوشی فولادی کربنی بیشترین کاربرد را در این نوع کاربرد دارد. نوع طراحی فلنج جوشی حلقه مشترک بدین صورت است که در داخل آن سطح برجسته ای با حلقۀ ماشینی شیاردار طراحی شده است. لذا کاربرد انواع فلنج جوشی نری و مادگی بدین صورت است که یکی از فلنج ها دارای قسمت برآمدگی است و فلنج دیگر دارای قسمت تو رفتگی می باشد. بنابراین با توجه به نوع سیستم تأسیسات و لوله کشی سیستم های مختلف می توانید از مزایای انواع فلنج جوشی مشهد استفاده کنید.

قیمت انواع فلنج جوشی

با توجه به تنوع مدل های مختلف فلنج جوشی و امکان استفاده از آنها در شرایط های مختلف فراهم است. فلنج جوشی کور، فلنج جوشی با صفحۀ زبانه دار و شیاردار، فلنج های جوشی لبه دار، انواع فلنج جوشی گردان، انواع فلنج روکار و ... نمونه ای از انواع فلنج جوشی مشهد با کاربردهای مختلف می باشند، که در شرایط مختلف برای اتصالات لوله های مختلف با ابعاد متفاوت به کار برده می شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با استحکام اتصالات لوله ها به روش فلنج، مسئله انتخاب بهترین فلنج برای اتصالات لوله ها می باشد. بنابراین پیش از خرید فلنج جوشی، بهتر است از تجربیات کارشناسان فروش در رابطه با نحوۀ عملکرد انواع فلنج جوشی مطلع گردید. برای خرید فلنج به سایت مراجعه کنید. 

قیمت فلنج جوشی به جنس، مدل و کاربرد فلنج جوشی بستگی دارد. در نتیجه برای دریافت لیست قیمت انواع فلنج جوشی مشهد، می توانید با مرکز فروش تماس داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ از جمله فروشگاه های بزرگ در عرصۀ تأمین انواع لوله و اتصالات جوشی در تهران فعالیت می کند.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 825
نمایش همه
علاقه مندی ها ()