آب قبل از آنکه برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گیرد ابتدا باید تصفیه شود که تصفیه آب نیز به روش های مختلفی انجام میشود. انواع و اقسام روش ها و تجهیزات برای تصفیه آب این روزها مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند که یکی از این تجهیزات فیلتر شنی میباشد. فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین و رایج ترین روش ها برای تصفیه آب است و قادر است تا تحت فشار نسبت به خالص سازی آب اقدام کند. اساس کار فیلتر شنی را شن و ماسه هایی تشکیل میدهند که در مسیر ورودی آب به داخل دستگاه قرار میگیرند و میتوانند روند فیلتراسیون را به خوبی انجام دهند. فیلتر شنی کاربرد های متفاوتی دارد و در بخش های مختلفی بمنظور تصفیه آب مورد استفاده قرار میگیرد که به برخی از کاربرد های آن در ادامه اشاره خواهیم گرد.

فیلتر شنی و کاربرد آن در تصفیه آب استخر

یکی از کابرد های اصلی فیلتر شنی مربوط به فیلتر آب استخر میشود و میتواند آلودگی موجود در آب استخر را به خوبی از آب جدا کرده و آب مجددا قابل استفاده گردد. هر عاملی ممکن است باعث آلودگی آب استخر شود که از جمله این عوامل میتوان به جامدات معلق، پوست بدن، مو، ذرات، خک و گرد و غبار اشاره نمود که با استفاده از فیلتر شنی میتوان این عوامل را از آب حذف کرده و مجددا از آن استفاده نمود. تصفیه آب استخر توسط فیلتر شنی باعث میشود تا دیگر نیازی به آبگیری مجدد استخر و در نتیجه افزایش هزینه ها وجود نداشته باشد.

استفاده از فیلتر شنی در مصارف خانگی

یکی از کاربرد های فیلتر شنی مربوط به کاربرد خانگی آن میشود و از آن در منازل استفاده زیادی میشود. در برخی از منازل به دلیل پوسیده بودن سیستم لوله کشی ممکن است آب مصرفی نیز تحت تاثیر این پوسیدگی قرارگرفته و آلوده شود که از این رو فیلتر شنی میتواند بهترین گزینه برای تصفیه آب مصرفی منازل باشد. البته فیلتر شنی مورد استفاده در منازل از لحاظ تکنولوژی  و همچنین ابعاد تفاوت هایی با دیگر فیلتر شنی ها دارد و ابعاد کوچکی را بخود اختصاص داده است.

بهره گیری از فیلتر شنی در مرحله تصفیه ثالثیه فاضلاب

پساب های موجود در تصفیه خانه ها در طی مراحلی بخوبی تصفیه میشوند که البته ممکن است تصفیه انجام شده به طور کامل منجر به حدف آلودگی های موجود در آن نشده باشد که از این رو باید مجددا تصفیه و خالص شوند. یکی از روش های کاملا مناسب و ایده آل برای تصفیه و شفاف سازی آب فاضلاب استفاده از فیلتر شنی میباشد. فیلتر شنی ها میتوانند با حذف جامدات و همچنین لخته های موجود در فاضلاب کیفیت پس آب را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهند.

فیلتر شنی و استفاده از آنها در پیش تصفیه آب شیرین کن ها

از جمله واحد های پیش تصفیه اصلی و ضروری قبل از RO‌ فیلتر شنی میباشد. ممبران های RO‌بسیار حساس هستند و از این رو با قرار دادن مراحل متوالی پیش تصفیه که فیلتر شنی از مهمترین این مراحل محسوب میگردد احتمال بروز صدمات به ادوات و ممبران های RO به حد اقل خود کاهش خواهد یافت. برای اطلاع از فروش نازل فیلتر شنی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید انواع فیلتر شنی از شرکت اطلس آب

یکی از شرکت هایی که امکان خرید انواع فیلتر شنی را برای خریداران فراهم نموده است شرکت اطلس آب میباشد که از جمله شرکت های پیشرو در زمینه این دسته از تجهیزات میباشد و همچنین قیمت های بسیار مناسبی را نیز برای این تجهیزات در نظر گرفته است که میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نموده و پس از کسب اطلاعات کامل و دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت نمایید.

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 995
نمایش همه
علاقه مندی ها ()