تابلو چلنیوم از جمله بروزترین مدل های تابلوسازی تبلیغاتی است که جهت امور تبلیغاتی بر روی سر درب مجموعه های مختلف نصب می شوند. خدمات تابلوسازی چلنیوم به عنوان یکی از پیشرفته ترین تکنیک های تابلوسازی تبلیغاتی در سطح جهان مطرح می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این نوع تابلو وجود دارد، مسئله سبک طراحی تابلو می باشد. چندین سال است که تابلو تبلیغاتی حروف برجسته به عنوان مدرن ترین تابلوسازی مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. در واقع این سبک از طراحی تابلو تبلیغاتی افراد زیادی را به خود جذب نموده است و این نکته موجب رونق کسب و کارهای مختلف شده است. جلوه ای که تابلوسازی چلنیوم نسبت به دیگر مدل های تابلوسازی در سطح جهان دارد، مجموعه های مختلف را به کسب و کار خود علاقه مند ساخته است. در نتیجه زمینه را برای سفارش تابلوهای تبلیغاتی فراهم کرده است. در گذشته تابلوسازی نئون پلاستیک از جمله پرکاربردترین سفارشات تابلوی تبلیغاتی محسوب می شد ولی با گذشت زمان متریال مختلفی برای ساخت و ساز انواع تابلو تبلیغاتی استفاده نمودند تا بدین وسیله بتوانند تنوع محصولات و مدل های گرافیکی تابلوسازی تبلیغاتی را برای مشاغل مختلف ارتقاء ببخشند. از این رو ایدۀ خلاقانۀ طراحی تابلو چلنیوم  حروف برجسته علاقه مندان زیادی پیدا کرد و موجب جلب نظر صاحبان مشاغل و همچنین عابرین پیاده شده است.

سفارش تابلو چلنیوم مستحکم

همانطور که در سطح شهر نمونه تابلوسازی های چلنیوم را مشاهده کرده باشید، می توانید از زیبایی جلوۀ این نوع تابلوهای تبلیغاتی لذت ببرید. از جمله مشخصات فنی تابلو حروف برجسته چلنیوم می توان به داشتن رویه کار، لبه حروف و همچنین نورپردازی حروف برجستۀ پلکسی اشاره نمود. در گذشته برای تأمین روشنایی تابلوهای تبلیغاتی از روشنایی لامپ های نئون استفاده می نمودند که از سطح استحکام پایینی برخوردار بودند و به راحتی شکسته می شدند. لذا با ورود لامپ های LED در صنعت تابلوسازی، تحول چشمگیری بوجود آورد و موجب رونق کسب و کارهای مختلف شده است. از مهمترین مشخصه های این نوع لامپ می توان به استحکام بالای آنها اشاره نمود. لازم به ذکر است که استفاده از لامپ های LED بلوکی پنج لامپ و یا سه لامپ موجب کاهش مشکلات روشنایی لامپ شده است، به عبارتی این نوع لامپ نسب به شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. از این رو موجب کاربرد لامپ های ال ای دی در ساخت انواع تابلوسازی تبلیغاتی از جمله تابلو چلنیوم  شده است.

طراحی انواع نورپردازی تابلو چلنیوم

روش های متنوعی در اجرای نورپردازی انواع تابلوسازی چلنیوم مورد استفاده قرار گرفته می شود. نورپردازی با استفاده از لامپ های نئون، ال ای دی بلوکی، لامپ های اس ام دی و نور اندریک و یا نور مخفی از جمله روش های مختلف طراحی نورپردازی تابلوهای چلنیوم محسوب می شوند. در نتیجه افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین محل نصب تابلو تبلیغاتی، مناسب ترین تابلو تبلیغاتی را برای ساخت سفارش دهند. لذا مجموعه های مختلف می توانند متناسب با نوع فعالیت کاری خود، از مزایای جلوۀ نورپردازی تابلوسازی تبلیغاتی چلنیوم استفاده کنند، تا بدین وسیله بتوانند مخاطبان و مشریان زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب نمایند.برای ساخت تابلو به سایت مرکز تابلوسازی گروه اچ دی لایت بمراجعه نمایید.

سایز و رنگ، ضخامت چلنیوم، زیرسازی تابلو، ابعاد حروف برجسته، برد تغذیه و کنترل پردازندۀ تابلو و همچنین فلاشر از دیگر مشخصات فنی و ساختاری تابلوسازی چلنیوم به حساب می آیند که نقش بسزایی در طراحی و کیفیت روشنایی و نورپردازی این نوع تابلوسازی دارد. لذا به دلیل استفاده از جلوه های نورپردازی در تابلوسازی تبلیغاتی موجب زیبایی تابلو و جذب بینندگان می شود.

گروه تبلیغاتی اچ دی لایت مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود، در زمینۀ اجرای انواع تابلوسازی تبلیغاتی مدرن و پیشرفته در تهران فعالیت می کنند.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()