تابلو  ها نقش بسیار مهمی در تبلیغات اماکن مختلف با کاربری های متفاوت دارند و به همین دلیل امروزه تمامی مراکزی که به کسب و کار  خود اهمیت زیادی میدهند از تابلو به عنوان ابزاری برای تبلیغات بهره زیادی میبرند. انواع و اقسام تابلو ها تا کنون ابداع و تولید شده اند که یکی از این تابلو ها که با دیگر تابلوها از لحاظ کارکرد تفاوت زیادی دارد تابلو روان میباشد. تابلو روان نوعی تابلو ال ای دی میباشد که امکان به حرکت در آوردن کلمات و تصاویر  رافراهم آورده و میتواند بارها یک کلمه، عبارت و یا جمله را آن هم بصورت متحرک به نمایش در آورد. برای ساخت تابلو روان به سایت مراجعه کنید.

طراحی و ساخت تابلو روان بصورت فول کالر

یکی از مزیت ها و بهتر است بگوییم تفاوت هایی که با طراحی و تولید این نوع تابلو ایجاد میشود به تنوع رنگی بالای آن مربوط میشود. تابلوهای دیگر از این چنین قابلیتی برخوردار نیستند و از یک رنگ ثابت و خاص برای طراحی و تولید آنها استفاده میشود که تا آخر و تا زمان به اتمام رسیدن عمر تابلو همچنان بر روی تابلو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اما تابلو روان ها اینگونه نیستند و از قابلیت و ویژگی فول کالر برخوردار میباشند و میتوان کلمات، کاراکترها و جملات را در رنگ های متنوع و متفاوتی به نمایش در آورد. این موضوع یکی از مهمترین اصول در تبلیغات یک مکان میباشد و میتواند در جذب مشتری حتی از راه دور نیز تاثیر زیادی داشته باشد. در واقع زمانی که حروف و جملات روی تابلو به صورت رنگی و چشمک زن به نمایش در می آیند نظر مشتری را به خوبی به خود جلب کرده و در نتیجه فروش بالایی نیز برای صنوف و بخصوص صنوفی که در مکان های با وسعت دید کم قرار دارند ایجاد کند.

امکان تعویض فایل موجود بر روی تابلو روان از مزیت های بزرگ آن میباشد

یکی از مزیت های بزرگ تابلو روان ها که این مزیت نیز در دیگر تابلو ها وجود ندارد مربوط به قابلیت تعویض فایل به نمایش در آمده بر روی تابلو است و میتوان در هر زمان فایل مورد نیاز و متناسب با سلیقه خود را با تنظیماتی که اعمال میشود بر روی تابلو به نمایش در آورد. تابلو روان ها با توجه به همین قابلیت دیگر نیازی به تعویض نخواهند داشت و حتی میتواند در صورت تغییر شغل و صنف نیز از آن استفاده نمود. تصور کنید شما در صنفی مشغول به فعالیت هستید که بعد ها و  با توجه به شرایط قرار بر تغییر شغل میدهید که از این رو دیگر نیازی نیست تا تابلوی دیگری را برای صنف خود طراحی نمایید. تنها با تغییر فایل به نمایش در آمده میتوانید صنف و کسب و کار جدید خود را در معرض نمایش قرار دهید. برای سفارش از مرکز تابلوسازی از طریق لینک اقدام نمایید. 

تابلو روان از تابلوهای مقرون بصرفه و اقتصادی

یکی دیگر از مزیت هایی که با طراحی و اجرای تابلو روان برای صنوف ایجاد خواهد شد مربوط به مقرون بصرفه و اقتصادی بودن آن میشود و میتواند هزینه های ساخت و تولید تابلو را تا حد زیادی برای شما بکاهد. عدم ساخت تابلو با تغییر کسب و کار خود در هزینه های صنوف تاثیر زیادی دارد و میتواند هزینه ها را تا حد زیادی بکاهد. همچنین به طور کلی ساخت و اجرای تابلو روان هزینه های زیادی که ممکن است دیگر تابلو ها ایجاد کنند را ایجاد نخواهد کرد و با هزینه مناسبی و بنا به بودجه مشتری میتوان تابلویی مناسب با صنف خود را برای طراحی و ساخت سفارش داد.  برای سفارش طراحی و ساخت تابلو میتوانید با کارشناسان شرکت تابلو اچ دی یکی از مجموعه های فعال در زمینه ساخت و اجرای تابلو در کشور تماس حاصل نمایید.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()