سنسور نوری از مهم ترین قطعات الکترونیکی است که نقش مهمی در صنعت ساخت دستگاه های دیجیتالی و الکترونیکی اتوماسیون صنعتی ایفا کرده است. عملکرد سنسورهای نوری بسیار ساده و در عین حال حساس می باشد، چرا که فرمان های مشخص شده ای را انجام می دهند. عملکرد انواع سنسور نوری بدین شکل است که قابلیت تشخیص جنبه های مختلف فیزیکی را در ابعاد تعریف شده دارد و بدین وسیله امکان اجرای فرمان های از پیش تعیین شده ای را فراهم می کند. به عنوان مثال می توان برای تشخیص یک بطری در حال حرکت بر روی نوار نقاله و یا باز و بسته کردن درب از سنسورهای نوری مختلف استفاده نمود. کشف و اختراع سنسورهای نوری در بحث ساخت دستگاه های صنعتی، پزشکی، لوازم خانگی و غیره تحول عظیمی ایجاد نموده است و این مسئله موجب گسترش و پیشرفت ساخت دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی کوچک و بزرگ در جهان شده است. کاربرد انواع سنسور نوری بر تمام صنعت گران و تولیدکنندگان پوشیده نیست و عموم مردم می توانند متناسب با نوع فعالیت تولیدی خود، مناسب ترین نوع سنسور نوری را برای اجرای فرآیند خودکار استفاده نمایند.

خرید انواع سنسور نوری

شرکت های مختلفی که در حوزۀ ساخت دستگاه های پیشرفتۀ دیجیتالی و الکترونیکی اتوماسیون صنعتی فعالیت می کنند، می توانند از مزایای این قطعات کوچک و حساس کاربردی بهره گیرند. به این ترتیب می توانند قطعات مختلفی را تولید کنند که قابلیت اجرای خودکار فعالیت های متعدد را داشته باشند. در حال حاضر سه دسته بندی کلی از سنسورهای نوری در بازار عرضه می شوند که می توان به سنسور نوری یک طرفه، سنسورهای نوری دو طرفه و سنسورهای نوری رفلکتوری یا آیینه ای اشاره نمود. بنابراین شرکت های مختلف می توانند از این قطعات حساس در جهت ساخت قطعات و دستگاه های الکترونیکی خودکار استفاده کنند.

با توجه به گسترش و توسعۀ اتوماسیون صنعتی، خرید انواع سنسور نوری با کاربری های متعدد یک نیاز محسوب می شود. چرا که با استفاده از سنسورهای نوری می توانند ربات های مکانیکی که به صورت خودکار فعالیت های متعددی را انجام می دهند، تولید کنند. درب های الکترونیکی و اتوماتیک در که در مقابل ساختمان های مختلف نصب شده اند، مجهز به سنسورهای نوری هستند که با استفاده از آن می توانند موانع مقابل درب را تشخیص داده و بدین صورت فرمان باز و بسته شدن درب را امکان پذیر می سازد. این تنها نمونۀ کوچکی از کاربرد سنسورهای نوری در ساخت دستگاه الکترونیکی و خودکار می باشد. برای خرید سنسور نوری استوانه ای به سایت مراجعه کنید. 

فروش سنسور نوری با قیمت ارزان

با توجه به گسترش کاربرد سنسورهای نوری، امکان فروش انواع سنسور نوری با قیمت ارزان و مناسب برای تولیدکنندگان فراهم شده است. در واقع با توسعۀ قطعات مختلف، قیمت خرید محصولات نیز کاهش پیدا می کند. بخش های فرستنده و گیرنده جزء ساختارهای اصلی ساختمان سنسورهای نوری محسوب می شوند. در واقع با استفاده از این قسمت ها، کنترل اجرای دستورالعمل های مختلف را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. عملکرد سنسورهای نوری به صورتی که در یک واحد مشخص متمرکز می باشد و در صورت مواجۀ نور با اجسام فیزیکی، نور را مجدداً به گیرندۀ سنسور منعکس می کند و بدین وسیله موجب اجرای فرمان از پیش تعیین شده توسط قطعات مرتبط می شود. یک منبع نور به شکل مادون قرمز در قسمت فرستنده قرار دارد که به عنوان پیام در نظر گرفته می شود و با برخورد به اجسام و انعکاس نور، فرمان مشخص شده ای اجرا می شود. خرید و فروش انواع سنسور نوری در مدل و برندهای معتبر در جهان عرضه می شوند که نقش مهمی در شرکت های اتوماسیون صنعتی دارد.

تهران اتوماسیون نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر بزرگ، فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش و پخش انواع سنسور نوری در تهران مشغول به کار می باشد.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1048
نمایش همه
علاقه مندی ها ()