امروزه بسیاری از افراد از آنجایی که نمی توانند در بیرون از منزل دوچرخه سواری کنند ترجیح می دهند یکی از انواع دوچرخه ثابت را خریداری نمایند. این وسیله ورزشی انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های متنوعی می باشد. شما باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع این وسیله ورزشی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که زمان خرید بهتر است به قیمت و نیاز خود توجه بسیار زیادی داشته باشید.

دوچرخه ثابت مانند بسیاری از وسیله های ورزشی دیگری که شما از آنها استفاده می کنید مزیت های زیادی دارد. تنها کافی است به خوبی با مزیت های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل آن را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. با اینکه این وسیله ورزشی میزان چربی سوزی کمتری نسبت به تردمیل و یا اسکی فضایی دارد، ولی باید بدانید ک فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد و همچنین صدای زیادی ندارد.

انواع مدل های دوچرخه ثابت :

دوچرخه ثابت هم مانند بسیاری از وسیله های ورزشی دیگری که در بازار وجود دارد دارای انواع مختلفی است و شما بهتر است به خوبی پیش از خرید با انواع آن آشنایی داشته باشید. برخی از انواع این وسیله ورزشی عبارت است از :

  1. دوچرخه نشسته :

این نوع از دوچرخه ثابت برای آن دسته از افرادی  که دارای مشکلات حرکتی هستند بهترین انتخابی می باشد که می توانید داشته باشید. برخی از افراد هستند که رنج زیادی از زانو درد و یا کمر درد می برند، آنها می توانند برای ورزش کردن این دوچرخه ها را انتخاب کنند. استفاده کردن از این نوع دوچرخه ورزشی تا حدودی دارای جنبه پزشکی دارد و به همین دلیل آن دسته از افرادی که درد استخوان ها و عضلات خود ضعف دارند از این وسیله استفاده می کند. با قرار دادن یک برنامه اصولی در این دوچرخه شما می توانید از آن برای کاهش وزن خود استفاده کنید. شما باید برای اینکه با این وسیله ورزشی وزن خود را کمتر کنید، برنامه اصولی آن را پیگیری نمایید.

  1. دوچرخه ایستاده :

یکی از دیگر انواع دوچرخه ثابت نوع ایستاده آن می باشد که بیشتر به آن معمولی نیز می گویند. این دوچرخه دارای زین قابل تنظیم است که شما می توانید از آن برای کاهش وزن خود استفاده کنید. همچنین باید بدانید آن دسته از افرادی که می خواهند عضلات خود را قوی تر کنند این نوع دوچرخه برایشان انتخاب بسیار مناسبی به شمار می رود. کالری سوزی این نوع از دوچرخه ها نسبت به نوع نشسته بسیار بیشتر می باشد. شما می توانید هم روی این دوچرخ بنشینید و ورزش کنید و هم به صورت ایستاده حرکات ورزشی خود را روی آن انجام دهید. به مفاصل و ستون فقرات شما با استفاده از این وسیله ورزشی اصلا فشار وارد نمی شود و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. برای خرید دوچرخه ثابت خانگی پشتی دار به سایت مراجعه کنید. 

  1. دوچرخه اسپینینگ :

این نوع از دوچرخه ثابت را به عنوان یکی از حرفه ای ترین دوچرخه ها نیز می شناسند که بیشتر آن را به دوچرخه های کورسی شباهت داده اند. آن دسته از افرادی که می خواهند یک دوچرخه سواری عالی و نزدیک به واقعیت را رد منزل خود داشته باشند می توانند از این وسیله ورزشی استفاده کنند. شما زمان استفاده از این وسیله ورزشی می توانید نیم خیز شوید و کالری بیشتری را بسوزانید. دقت داشته باشید که با استفاده از این وسیله ورزشی می توانید در مدت زمان کمی کالری زیادی از بدن خود را بسوزانید. بنابراین اگر شما می خواهید با استفاده از این وسیله ورزشی کاهش وزن داشته باشید این وسیله بهترین انتخاب شما به شمار می رود.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()