امروزه کمتر افرادی هستند که از کتونی ورزشی استفاده نکنند. در واقع این کفش ها بسیار راحت می باشند و شما در طول تمرین های ورزشی خود و یا حتی پیاده روی های روزانه تان می توانید از آنها استفاده کنید. تنها نکته ای که زمان خرید هر یک از انواع کتونی های ورزشی باید به آن دقت داشته باشید اصل بودن آنها می باشد. برخی از آنها کیفیت لازم را ندارند و شما زمانی که از آنها استفاده کنید بدون شک اذیت می شوید.

بنابراین پیش از خرید هر یک از انواع  کتونی ورزشی  بهتر است به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. برخی از آنها مدل های بسیار پیشرفته تری دارند که قیمت آنها هم بالا است و برخی از آنها ساده تر می باشند. به طور کلی شما برای خرید انواع کتونی بهتر است با ویژگی های اصلی آنها آشنایی داشته باشید که این ویژگی ها را در ادامه معرفی می کنیم.

ویژگی های کتونی ورزشی برای خرید :

 برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که کتونی ورزشی باید داشته باشد عبارت است از :

  1. مناسب برای گودی کف پا :

اگر شما به کف پای خود یک نگاه بیندازید متوجه قسمتی از پای خود که منحنی رو به بالا می باشد خواهید شد. به طور معمول به این قسمت از پا قوق می گویند که یکی از بخش های مهمی پای هر فردی می باشد. این قوس در هر فردی متفاوت می باشد و شما با افراد دیگر قوس پاهایتان فرق دارد. برخی از افراد کف پاهایشان انحنای بیشتری دارد و برخی از افراد هم انحنای پاهایشان کمتر است. بر این اساس کتونی ورزشی برای هر دسته از افراد متفاوت می باشد. شما باید به خوبی انحنای پای خود را در کفش مورد نظرتان مورد بررسی قرار دهید تا خرید مناسبی انجام دهید.

  1. انعطاف پذیر بودن :

 یکی از دیگر ویژگی هایی که کتونی ورزشی باید داشته باشد انعطاف پذیر بودن است. شما باید زمان خرید کفش ورزشی مورد نظر خود را در دستانتان بگیرید و آن را بپیچانید. زمانی که متوجه شدید کفش حالت خود را به این آسانی از دست نداد باید بدانید انتخاب مناسبی داشته اید. اما اگر کفش دچار تغییر شکل شد و شما این مسئله را متوجه شدید باید از خرید آن منصرف شوید. در واقع انعطاف پذیر بودن کفش یکی از نکات مهمی است که زمان خرید باید به خوبی این ویژگی آن را در نظر داشته باشید.

  1. قد کفش :

از دیگر نکاتی که در انتخاب کفش ورزشی باید به آن دقت داشته باشید قد کفش می باشد. شما باید کفش را بپوشید و زمانی که متوجه شدید قد آن مناسب پاهایتان می باشد آن را خریداری کنید. کفش های ورزشی باید از پای شما محافظت کنند و به همین دلیل به خوبی این ویژگی آنها را مورد بررسی قرار دهید شما زمان خرید کفش باید جوراب بپوشید تا به خوبی اندازه پایتان شود و به راحتی پای شما درون کفش برود. برای اطلاع از قیمت کفش نایک به سایت مراجعه نمایید. 

  1. پهنای کفش :

 یکی از دیگر نکاتی که شما باید به آن زمان خرید کتونی ورزشی دقت داشته باشید پهنای کفش می باشد. زمانی که کفش پهنای زیادی داشته باشد بدون شک برای پای شما مناسب نیست. شما باید بین هر یک از کفش هایی که خریداری می کنید پهنای آن را با پای خود مطابقت دهید. دقت داشته باشید پهنای آن زیاد از حد از پای شما بزرگ تر نباشد. چرا که رد این صورت انتخاب مناسبی نکرده اید و آن کفش برای شما گزینه مناسبی جهت خرید به شمار نمی رود. با توجه به این ویژگی ها بدون شک خریدمناسبی خواهید داشت.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()