آب ژاول نوعی محلول شیمیایی است که با عناوین وایتکس، هیپوکلریت سدیم، سفید کننده و یا آنتی فرمین شناخته می شوند. این مادۀ شیمیایی از نظر محتوایی، حاوی درصد قابل توجهی هیپوکلریت سدیم در آب می باشد که عامل اصلی تمیزکنندگی این ماده را مشخص می کند. محلول آب ژاول نوعی مادۀ سمی است که مایل به رنگ زرد است و دارای بوی زننده و تندی می باشد و به هیچ عنوان جنبۀ خوراکی ندارد. از این رو اگر شخصی به اشتباه این ماده را نوشید، بهتر است فوری شیر بنوشد و سریعاً به پزشک مراجعه کند. همانطور که می دانید آب ژاول با داشتن ماهیت ضد عفونی کنندگی بالایی که دارد، دارای کاربرد گسترده ای می باشد و صنایع مختلف برای آنکه بتوانند سطوح مختلف را از آلودگی ها تمیز کنند، می توانند از مزایای این محلول سفیدکننده استفاده کنند.

خرید و فروش آب ژاول

در حال حاضر خرید و فروش آب ژاول در سراسر دنیا رایج می باشد و به عنوان محلول ضد عفونی کننده بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محلول علاوه بر کاربردهای خانگی که برای سفید کنندگی لباس های سفید، تمیز کردن سطوح آشپزخانه، سینک، وان حمام، کاشی ها و سرامیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. آب ژاول صنعتی نیز با همان کارایی سفیدکنندگی و ضد عفونی کنندگی سطوح مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در کارخانجات تولید کاغذ و مقوا و همچنین نساجی از وایتکس به عنوان گندزدایی و بوزدایی به کار برده می شود و به دلیل داشتن مواد معدنی خاص دارای خاصیت بازی می باشد. در نتیجه به عنوان محلولی که قابلیت سفیدکنندگی دارد، برای سطوح مختلف به کار برده می شود.

از گذشته تا به امروز مصرف آب ژاول را برای از بین بردن میکروب هایی چون ویروس، باکتری و قارچ مورد استفاده قرار می دهند و بدین وسیله می توانند سطوح ساختمان های بیمارستان و آزمایشگاه را ضد عفونی کنند و از انتشار برخی از بیماری های خطرناک جلوگیری کنند. البته لازم به ذکر است که در گذشته و یا هم اکنون نیز محلول رقیق شدۀ هیپوکلریت سدیم به منظور شستشوی زخم های آلوده و بسته به کار برده می شود. چرا که در دوران جنگ جهانی اول از خواص این محلول شیمیایی آگاهی داشتند و به همین منظور در معالجات زخم ها، به عنوان محلول ضد عفونی کننده استفاده می نمودند.

با خرید وایتکس به راحتی می توانید لکه های چربی، خون، قهوه، کپک، آب میوه، چایی و امثال آن را به راحتی از بین ببرید. ضمن آنکه به وفور در صنایع مختلف برای تمیز کردن سطوح کثیف به کار برده می شود تا بدین صورت بتوانند محصولات با کیفیت و بدون آلوده ای را تولید کنند.

فرآیند تولید آب ژاول بسیار پیچیده نمی باشد و تنها از دمیدن گاز کلر در محلول هیدروکسید سدیم بدست می آید. در نتیجه با تعیین میزان کلر آزاد و هیدروکسید سدیم می توان میزان درصد خلوص محلول واتکس را مشخص نمود. چرا که یون هیپوکلریت ماهیت اکسید کنندگی دارد و هنگام تولید وایتکس باید به این نکته توجه ویژه ای گردد. برای خرید چربی گیر به سایت مراجعه کنید. 

فروش آب ژاول با قیمت ارزان

در حال حاضر فروش آب ژاول با قیمت ارزان صورت می گیرد و به صورت بسته بندی های پلاستیکی در حجم های 1.5 لیتری، 4 لیتری و غیره عرضه می شوند. در نتیجه افراد می توانند متناسب با نیاز روزانه و مصرفی خود، مناسب ترین بسته بندی را خریداری نماید. آب ژاول محلولی ناپایدار است و این مسئله موجب شده تا در بسته بندی های پلاستیکی توزیع شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشگام در صنعت فروش آنلاین انواع مواد شیمیایی اعم از آب ژاول صنعتی و خانگی در بسته بندی های تانکر 1000 لیتری، بشکه 220 لیتری و گالن های 20 لیتری با قیمت ارزان عرضه می شوند.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 883
نمایش همه
علاقه مندی ها ()