اسید کلریدریک از دیگر مواد شیمیایی پایه ای است که خاصیت اسیدی قوی دارد. این نوع ماده به صورت مایع شفاف و بی رنگ است که دارای بوی زننده و تندی می باشد. اسید کلریدریک بر خلاف اسید سولفوریک برای مصارف صنعتی با درصد 30 الی 33 درصد به کار برده می شود چون ماهیت واکنش پذیری بالایی دارد. بنابراین برای مصارف صنعتی با درصد خلوص پایین مورد استفاده قرار گرفته می شود. مایع کلریدریک اسید هر چه درصد خلوص بالاتری داشته باشد، قابلیت تبخیرپذیری بالایی دارد که میزان واکنش پذیری آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و این مسئله بسیار خطرناک می باشد. از این رو با درصد خلوص 30 درصد برای مصارف پایه ای و یا تمیز کنندگی به کار برده می شود. لازم به ذکر است که اسید کلریدریک 37 درصد هم می توان برای مصارف آزمایشگاهی استفاده نمود.

کاربرد اسید کلریدریک

جوهر نمک و هیدروکلریک اسید از نام های دیگر کلریدریک اسید محسوب می شوند که اسید قوی معدنی می باشد و معمولاً اکثر کاربرد این نوع اسید در مصارف پالایش فلزات به کار برده می شود. کاربرد عمدۀ این نوع اسید برای اسید شویی فولاد می باشد تا سطوح زنگ زده و اکسیداسیون آهن را از بین ببرند. از دیگر کاربردهای اسید کلریدریک می توان در تولید ترکیبات آلی، ترکیبات غیر آلی، کنترل PH و خنثی سازی، بازسازی مبدل های یونی، صنعت چرم سازی، خالص سازی نمک طعام، امور نظافت و تمیزکنندگی سطوح چرب خانگی و صنعتی و ... اشاره نمود. علاوه بر این موارد در صنعت تولید نفت نیز به کار برده می شود. در واقع مایع اسید کلریدریک را به بستر صخره ای چاه نفت تزریق می کنند و در این صورت زمینه را برای بزرگ کردن منافذ صخره آماده سازی می کنند که با نام اسیدزنی چاه نفت نامیده می شود.

خرید اسید کلریدریک

با توجه به گسترده بودن کاربرد کلریدریک اسید، حجم خرید اسید کلریدریک در سطح جهان بسیار بالا می باشد چون نقش مهمی در صنایع مختلف دارد. ضمن آنکه به عنوان یکی از ماده های پایه مواد شیمیایی محسوب می شود و باعث افزایش فرآورده های پلایشگاهی و همچنین آزمایشگاهی شده است. با توجه به حجم مصرف بالایی که این نوع مادۀ اسیدی در کنار دیگر مواد اسیدی چون سولفوریک اسید، اسید نیتریک، اسید بوریک، اسید استیک، اسید ضد بتن، اسید سیتریک خشک، اسید کرومیک و .... دارد، به راحتی می توان از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ مواد شیمیایی با قیمت مناسب خریداری نمود.

در حال حاضر خرید و فروش اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. به این ترتیب مصرف کنندگان می توانند متناسب با نیاز مصرفی خود، مناسب ترین حجم بسته بندی اسید کلریدریک را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند.

تنوع بسته بندی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و استفاده از متریال با کیفیت در ساخت گالن های مواد شیمیایی موجب شده تا بدین صورت بتوانند این نوع مایع اسیدی را برای مصارف آزمایشگاهی، صنعتی و خانگی خریداری نمایند. برای خرید هیدروکلریک اسید به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کلریدریک اسید متناسب با حجم بسته بندی گالن ها مشخص می شود. به همین جهت صنعت گران می توانند برای مصارف تولید و یا تمیز کنندگی و همچنین اسید شویی فلزات زنگ زده از این نوع مادۀ شیمیایی استفاده کنند که بسیار کاربردی است و نقش مهمی در صنایع مختلف ایفا می کند. با توجه به خاصیت اسیدی که این نوع مادۀ شیمیایی دارد با نام ( ارواح نمک ) شناخته می شود و برای نظافت خانگی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی یکی از بزرگ ترین فروشگاه هایی است که در زمینۀ تولید و فروش اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی در بسته بندی های مختلف فعالیت می کند.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 867
نمایش همه
علاقه مندی ها ()