اسید سولفوریک یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی است که در صنایع مختلف به کار برده می شود و دارای خاصیت اسیدی قوی می باشد. اسید سولفوریک با فرمول شیمیایی H2SO4، با نام های مترادف جوهر گوگرد، سولفات هیدروژن و سولفوریک اسید شناخته می شود. از ویژگی های ظاهری این نوع اسید سولفوریک می توان به شکل ظاهری حالت مایع شفاف آن اشاره نمود. مایع اسید سولفوریک دارای خاصیت اسیدی قوی می باشد که دارای بوی تند و زننده می باشد. لازم به ذکر است که این نوع ماده در دمای 10 درجه سانتی گراد حالت ذوب شوندگی دارد و دمای 337 درجه سانتی گراد، دمای نقطه جوش اسید سولفوریک می باشد و دارای دانسیتۀ 1.8 gr/cm3 می باشد. از دیگر ویژگی های ساختاری و فیزیکی این نوع اسید می توان به وزن مولوکولی 98 gr/mol اشاره نمود.

از این رو نسبت به نگهداری این مادۀ شیمیایی توجه ویژه ای می شود و به هیج عنوان نباید در دسترس اطفال قرار گرفته شود و برای نگهداری اسید سولفوریک باید نکات ایمنی در نظر گرفته شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با جوهر گوگرد وجود دارد که به هیچ عنوان خوراکی نیست و به محض مشاهدۀ این اتفاق باید فرد شیر بنوشد و به پزشک مراجعه کند. چرا که اسید سولفوریک جزء مواد شیمیایی سمی است و دارای ماهیت مسموم کنندگی دارد. این ماده جزء ماده های اسیدی معدنی محسوب می شود که خاصیت خورندگی بالایی دارد. سولفات هیدروژن بسیار گرمازا می باشد و با هر درصدی از آب حلال پذیر می باشد. از این رو در اثر واکنش با آب، گرمای زیادی تولید می کند و بسیار خطرناک می باشد.

کاربرد اسید سولفوریک

همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ اسید سولفوریک برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی می باشد که شامل شاخه های مختلف صنعتی است. تولید کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی، تهیه رنگ های صنعتی، صنعت چرم سازی، ساخت باطری اتومبیل و پلاستیک، تمیز کردن ورقه های فولادی، شوینده های غیر مسکونی جهت لوله باز کردن، تولید اسید فسفریک کود شیمیایی، تولید کودهای فسفاته، کاربری استخراج فلزات معدنی، تولید دی اکسید تیتانیوم به واسطۀ فرآیند سولفات، بازیافت گازهای آمونیاکی، رسوب زدایی، تولید سولفات آلومینیوم، اسید سیتریک، اسید بوریک، ساید کرومیک، فنول، صنعت لاستیک سازی، نساجی، صنعت روغن سازی جهت شستشوی ماشین آلات صنعتی کارخانجات، صنعت ریسندگی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین صنعت گران متناسب با نوع فعالیت هایی که انجام می دهند، درصد خلوص اسید سولفوریک و حجم بسته بندی این نوع مادۀ شیمیایی را برای خرید، انتخاب می کنند.

بسته بندی های فروش اسید سولفوریک صنعتی

اسید سولفوریک صنعتی به دلیل اینکه در صنعت مصرف بالایی دارد، با بسته بندی های مختلف عرضه می شود تا متناسب با نیاز صنعت گران قرار گرفته شود و از نظر امنیت نیز، نکات ایمنی در نظر گرفته می شود. فروش سولفوریک اسید به صورت گالنی، بشکه ای و تانکری می باشد، که می تواند در حجم های متعددی چون 5 ، 20 ، 220 و 1000 لیتر با برند معتبر عرضه شوند. هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید که نکات ایمنی مرتبط با بسته بندی اسید سولفوریک مد نظر گرفته شده باشد و هنگام حمل و نقل خطری به دنبال نداشته باشد.برای اطلاع از قیمت اسید کرومیک به سایت مراجعه کنید. 

خرید سولفوریک اسید صنعتی

در حال حاضر برخی از فروشگاه های معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ فروش مواد اولیۀ شیمیایی فعالیت می کنند. از این رو می توانید برای خرید سولفوریک اسید صنعتی و آزمایشگاهی به این فروشگاه ها مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی چندین سال است که با افتخار در حوزۀ فروش مواد پایۀ شیمیایی در سراسر کشور فعالیت می کند. لذا برای رفاه حال مشتریان، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بستر خرید آنلاین اسید سولفوریک و دیگر مواد شیمیایی را برای مشتریان بوجود آورده است.

 

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 861
نمایش همه
علاقه مندی ها ()