آموزش از راه دور از جمله خدماتی است که ارتباط مستقیم با فضای اینترنت دارد. با توجه به گسترش فضای اینترنت امکان دسترسی به اطلاعات زیادی برای عموم مردم فراهم می باشد. در نتیجه گروه های آموزشی نیز از این موقعیت در جهت راه اندازی مدرسه آموزش از راه دور استفاده نموده اند تا بدین وسیله بتوانند به دانش آموزان اقصی نقاط کشور، کمک کنند که از خدمات آموزشی باز نمانند. فرهیختگی مسئله ای است که مرتبط به رشد ذهنی و اصول آموزشی می باشد. بنابراین خانواده ها تلاش می کنند که برای رشد تحصیلی فرزندان خود از مزایای فضای گستردۀ اینترنت استفاده کنند. بدین وسیله می توانند از این موقعیت در جهت آموزش دانش آموزان مدارس مختلف بهره گیرند. خدمات آموزش از راه دور بسیار گسترده می باشد که می تواند شامل فایل های متنی، صوتی و همچنین تصویری باشد. از این رو با استفاده از ویدئو کنفرانس و برگزار آنلاین کلاس های آموزشی، دانش آموزان به راحتی می توانند با مدرسان خود به طور مستقیم در ارتباط باشند و بدین صورت دوره های آموزش از راه دور را متناسب با ردۀ سنی خود دریافت نمایند.

بهترین خدمات آموزش از راه دور

آموزش از راه دور یا DL جزء خدماتی است که ارتباط مستقیم با فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی دارد. در واقع مدارس آموزش از راه دور با استفاده از امکانات پست الکترونیکی، رسانه های عمومی، فیلم های آموزشی، اتاق های گفتگو، ویدئو کنفرانس و ... می توانند به آموزش دانش آموزان خود به صورت اینترنتی و از راه دور کمک کنند تا بدین وسیله بتوانند رشد تحصیلی خود را بهبود ببخشند. در حال حاضر اجرای پروژه های آموزش از راه دور با مخاطبان زیادی روبرو شده است و این مسئله موجب رشد تحصیلی اکثر دانش آموزان شده است. چرا که اکثر خانواده ها مجهز به فضای مجازی و ابزارآلات پیشرفته می باشند که امکان اراتباطات مجازی را برای افراد فراهم می کند.

در نتجه گروه های آموزش از راه دور که به صورت هوشمندانه در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده اند و مجوزهای لازم از آموزش و پرورش أخذ نموده اند. در نتیجه به صورت مؤسسه های خصوصی در زمینۀ آموزش از راه دور به دانش آموزان خدمات ارائه می دهند. در دنیای مجازی امروز تمام دانش آموزان با داشتن بستر اینترنت و ابزارآلات دیجیتالی چون لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر، تلویزیون و تبلت از مزایای آموزش مجازی و مدرسه آموزش از راه دور استفاده نمایند.

این مجموعه های آموزشی با در اختیار داشتن کادر آموزشی تحصیلکرده و مجرب تدریس کتب آموزشی را مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش به دانش آموزان رده های سنی مختلف ارائه می دهند و با برگزار کلاس های آنلاین، فرصت مناسبی جهت برطرف نمودن ایرادات درسی دانش آموزان فراهم می کنند.

قرار دادن منابع جامع آموزشی نیز یکی دیگر از مزایای مدارس آنلاین و آموزش از راه دور می باشد. بهترین کیفیت آموزشی، پرداخت کمترین هزینه برای آموزش، انعطاف بالای آموزش از راه دور، ارائه مدرک رسمی، برقراری ارتباط با همسالان از سراسر کشور به صورت آنلاین، مشاهدۀ مجدد جلسه های آموزشی و دسترسی راحت از جمله ویژگی های قابل توجه مدرسه آموزش از راه دور می باشد که در بستر اینترنت برگزار می شوند.

هزینۀ آموزش از راه دور

همانطور که می دانید هزینۀ آموزش از راه دور بسیار مقرون به صرفه تر از آموزش حضوری می باشد. البته دوره های آموزش از راه دور نیاز به صرف هزینه های تردد شهری ندارد و طبق برنامه ریزی معین، جلسه های آنلاین آموزش برگزار می شود. و دارای محدودیت زمانی و مکانی نمی باشد.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها یکی از اولین مدارس آنلاین است که امکان آموزش مجازی را برای کلیه دانش آموزان فراهم می کند.

 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()