هر صنف و کسب و کاری تنها زمانی میتواند به کسب و کار خود رونق ببخشد که تبلیغات و اطلاع رسانی را نیز از کسب و کار خود به عمل آورد. یکی از انواع روش های تبلیغاتی و معرفی کسب و کار که میتوان انتخاب و مورد استفاده قرار داد تابلو است که تابلو ها نیز خود به انواع گوناگونی تقسیم بندی میشوند. از انواع تابلو های موجود که بدون هیچگونه محدودیتی در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد تابلو روان میباشد. اما تابلو روان چیست؟ تابلو روان یکی از انواع تابلو ها با فایل های متحرک میباشد که میتواند متناسب با نیاز خود فایل مناسبی را برای آن انتخاب و مورد استفاده قرار داد. تابلو ساز با توجه به نظر مشتری این تابلو را می سازد. در ساخت تابلو روان  دیگر خبری از حروف برجسته ای که میتواند فلزی و یا هر چیز دیگری باشد نیست  و کل تابلو از لامپ های ال ای دی پوشانده شده اند  که میتوانند به خوبی هر متن و یا کاراکتر مورد نظر مشتری را به نمایش در آورند. تابلو روان ها میتوانند برای افرادی که به تابلویی برای جذب مخاطب بیشتری نیاز دارند کاملا ایده آل و مناسب باشند و فایل های موجود بر روی آن از فاصله دور نیز به خوبی قابل مشاهده هستند.

تابلو روان از خوانایی بیشتری برخوردار است

لامپ های ال ای دی به کار رفته بر روی تابلو روان ها میتوانند با نور پردازی بسیار خوب خود امکان مشاهده اطلاعات روی خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند. زمانی که تابلو روان در کنار دیگر تابلو ها قرار داشته باشد بخوبی به تفاوت میان آن و دیگر تابلو ها پی خواهید برد. تابلو های روان از خوانایی بالاتری به دلیل لامپ های ال ای دی به کار رفته بر روی خود برخوردار هستند و حتی از فاصله بسیار دور نیز میتوان فایل های موجود بر روی تابلو را مشاهده نمود. تابلو ساز می تواند از افکت های گوناگون برای این تابلو استفاده نماید. همچنین در صورتی که این فایل ها بصورت چشمک زن باشند در نتیجه جلب توجه بهتر و بیشتری نیز خواهند داشت و یکی از دلایل کاربرد بسیار زیاد آنها نیز همین موضوع میباشد. تابلو روان ها بخصوص در مواقع و شرایط کم نور بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می آیند و با متصاعد کردن نور میتوانند جلب توجه بیشتری نیز داشته باشند.

تابلو روان و دوام و ماندگاری بالای آن

تابلو روان ها اگر توسط تابلوساز خوبی ساخته شوند. بر خلاف تصور از دوام و ماندگاری بالا و بسیار خوبی برخوردار میباشند و تا مدت زمان طولانی به خوبی قابل استفاده خواهند بود. برخی از صنوفی که از تابلو روان بهره میبرند از سوختن برخی لامپ ها و بخش های تابلو روان ناراضی هستند و این تصور را دارند که این تابلو ها چندان مناسب و کار آمد نیستند. در واقع اینگونه نیست و تابلو روان هایی که این صنوف از آن استفاده کرده اند به دلیل کاربرد لامپ های بی کیفیت در کوتاه مدت سوخته و به همین دلیل بخشی از تابلو تاریک و سوخته باقی خواهد ماند. اما استفاده از لامپ های ال ای دی با کیفیت دیگر چنین مشکلاتی را ایجاد نخواهند کرد و میتوانند تا مدت های طولانی بدون اینکه بسوزند و یا کیفیت خود را از دست بدهند مورد استفاده قرار بگیرند. تابلوساز ها این تابلو را از بهترین تابلو ها می دانند.برای اطلاع از هزینه ساخت تابلو پلکسی به سایت مراجعه کنید. 

گروه تابلوسازان راما بهترین و با کیفیت تابلو روان را با توجه به بودجه و نیاز شما طراحی و تولید میکند و میتوانید برای سفارش تابلو با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کرده و با دریافت اطلاعات کامل سفارش خود ر ا نهایی کنید.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 847
نمایش همه
علاقه مندی ها ()