سختی گیر رزینی جزء دستگاه های صنعتی است که در را بطه با کاهش میزان سختی آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. آب به دلیل ماهیتی که دارد، دارای سختی و املاح معدنی می باشد. یون های کلسیم و منیزیم از جمله املاحی هستند که در آب وجود دارد و موجب ایجاد رسوب بر روی سطوح فلزات مختلف می شود. لازم به ذکر است که املاح دیگری نیز در آب وجود دارد که به دلیل پایین بودن غلظتشان، از آنها صرفه نظر می شود. در حالت کلی دو نوع سختی موقت یا سختی کربنات و سختی دائم یا غیر کربنات وجود دارد که برای کاهش و از بین بردن آنها نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته سختی گیر رزینی می باشد که به دو صورت سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک و یا سختی گیر رزینی اتوماتیک ساخته می شوند. امروزه بر اساس محل به کار گیری و کاربرد سختی گیر، انواع سختی گیر را در سطح بازار مشاهده نمود که به روش های مختلفی چون تبادل یونی، اسمز معکوسف سختی گیر مغناطیسی، سختی گیر حرارتی و غیره این دستگاه را تولید نموده اند.

خرید سختی گیر رزینی

مجموعه هایی که نیاز به استفاده از آب دارند و یا اینکه نیاز به تأسیسات سرمایشی و گرمایشی دارند، استفاده از دستگاه سختی گیر لازم و ضروری می باشد. چرا که وجود املاح در داخل آب موجب رسوب در لوله کشی می شود. به همین دلیل از دستگاه های سختی گیر رزینی برای کاهش درصد ناخالصی آب استفاده می شود. در واقع با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانند میزان سختی آب را کاهش دهند و به نحوی سیستم های لوله کشی آب را بدین وسیله رسوب زدایی کنند. بنابراین با رعایت اصول استانداردهای ASME، دستگاه های سختی گیر رزینی تولید می شوند.

با تعیین ابعاد قطر عدسی های سختی گیر، این دستگاه را به صورت گرد طراحی نمودند و با استفاده از دستگاه قوس زن، فورچ عدسی را ایجاد نمودند. پس از ایجاد قوس مناسب، تواستند لبه زنی عدسی ها را انجام دهند. در واقع دستگاه سختی گیر رزینی برای اینکه بتواند میزان سختی آب را کاهش دهند، نیاز به استفاده از دانه های رزینی آغشته به پتاسیم و سدیم دارند که با عبور جریان آب در مسیر مخزن دستگاه سختی گیر ، دستگاه بتواند یون های منیزیم و کلسیم آب را با یون های پتاسیم و سدیم جایگزین نماید و سپس به واسطۀ استفاده از آب نمک، رزین اشباع می شود. بعد از این مرحله شستشوی دوره ای بگواش در روش های مختلف سختی گیر ضرورت دارد. معمولاً در فرایند اجرای سختی گیر آب از رزین های میکس بد، کاتیونی و آنیونی استفاده می شود که بهترین نوع آنها، رزین سختی گیر پرولایت است. برای اطلاع از فروش سختی گیر رزینی تمام اتوماتیک به سایت مراجعه کنید. 

فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک

با پیشرفت تکنولوژی، فناوری ساخت دستگاه های صنعتی ارتقاء پیدا کرد و این مسئله موجب ساخت و فروش سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک و همچنین تمام اتوماتیک شده است. لذا بدین وسیله می توانند به صورت مکانیزه میزان سختی آب را تحت کنترل داشت. در واقع استفاده از فناوری های پیشرفته در ساخت دستگاه سختی گیر رزینی نیاز به کنترل دستی و هدایت جریان آب نیست و دستگاه به راحتی می تواند از مزایای این دستگاه در جهت کاهش درصد ناخالصی آب استفاده نمایند. برای ساخت مخزن سختی گیر از فولاد مقاوم استفاده می شود که پوشش بیرونی آنها رنگ آمیزی می کنند تا نسبت به زنگ زدگی و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. کاربرد سختی گیر رزینی در مسیر جریان لوله کشی های تأسیسات گرمایشی و سرمایشی مجموعه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش چندین سال است که به عنوان یکی از اولین شرکت های تأمین کنندۀ دستگاه های مرتبط با جریان تصفیه آب در تهران فعالیت می کند.

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

             ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()