فلزات یکی از ضرور ترین وسیله ها در صنعت های مختلف می باشند که بخش بزرگی از هر صنعت ا به خود اختصاص داده اند. برای این که بتوانیم از ورق های فلز در جهت تولید لوازم و قطعات مورد نیاز در صنایع بهره ببریم ، باید این فلزات را در الگو های مختلف برش دهیم . برش فلزات از کار های بسیار دشوار است که در گذشته ها این کار با استفاده از دست انجام می شد. برش فلزات به صورت دستی بسییار دشوار بود و افراد بسیاری باید زمان های طولانی را برای برش صرف می کردند که در نتیجه کیفیت خوبی هم ایجاد نمی گردید . با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سیستم های برش جدید امروزه برش ها به وسیله ی برش لیزر انجام می شود.  برش لیزر مس و برنج و استیل و دیگر فلزات با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.

استفاده از برش لیزر مس در صنایع مختلف

در صنایع مختلف از برش لیزر مس استفاده می شود مانند صنایع کشتی سازی، ساخت ظروف، مجسمه سازی و.... که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری این فلز و رنگ خاص آن می باشد.

برش لیزر یکی از بخش های قابل توجه در حوزۀ خدمات صنعتی است که نقش مهمی در پیشرفت تکنولوژی و ساخت محصولات جدید دارد. همانطور که می دانید محصولات متنوعی ساخته می شوند که نیاز به قطعات برش خورده دارند تا بتوان آنها را برای مونتاژ استفاده نمود. دستگاه برش لیزر متناسب با برش فلزات و قطعات غیر فلزی به کار برده می شود که البته از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. معمولاً به دلیل هزینه دار بودن دستگاه های برش لیزر، عموم شرکت ها و کارگاه قادر به خرید دستگاه برش لیزر نمی باشند و به همین دلیل از خدمات مراکز برش لیزر استفاده می کنند. بدین وسیله می توانند با حداقل هزینه، محصولات خود را تولید کنند. چرا که با استفاده از قطعات برش خورده توسط لیزر مانند برش لیزر مس به راحتی می توان میزان تولید محصولات مختلف را افزایش داد.

امروزه درخواست برش لیزر فلزات رواج پیدا کرده است چون بدین وسیله می توانند هزینه های مصرفی خود را به حداقل برسانند. در واقع دستگاه های پیشرفته برش لیزر به دلیل برخورداری از نرم افزارهای پیشرفته، امکان برش پیچیده ترین طرح ها را در کمترین زمان میسر می سازد. در نتیجه شرکت های صنعتی می توانند برای آنکه سرعت عمل تولیدات مجموعۀ خود را ارتقاء ببشخند، سفارشات برش لیزر را به مراکز خدمات برش لیزر معتبر و حرفه ای واگذار کنند. در نتیجه از خدمات چنین مراکزی می توانند در جهت تولید بهترین کالاها و محصولات فلزی و غیر فلزی استفاده کنند.

دقت در برش لیزر مس

برش لیزر مس بسیار حساس بوده و شامل تخصص و دقت فراوان می باشد. به دلیل این که فلزات مس و آلومینیوم بازتاب خوبی دارند ، اشعه را بازتاب می دهند و قدرت جذب کمی دارند به همین دلیل برش این فلزات سخت تر دیگر فلزات می باشد. بنابراین برای این نوع فلزات نیاز به دستگاه های مخصوص داریم. بازتاب یکی از شرایط نامناسبی است که باید از روش مخصوصی برای آن استفاده شود و کم بودن سرعت کار بسیار مهم بوده و فلز با استفاده از لیزر به سطح ذوب می رسد تا بتواند اشعه را دریافت نماید. برای انجام برش لیزر مس در تهران به سایت مراجعه کنید. 

 برش لیزر نیک یکی از مجموعه های فعالی است که از ابتدای فعالیت کاری خود، در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود بوده است، از این رو با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر در ایران، توانسته خدمات ارزنده ای در حوزۀ ارائه خدمات انواع برش لیزر به تولیدکنندگان خدمت رسانی کند.

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 991
نمایش همه
علاقه مندی ها ()