تابلو سازی یکی از مشاغلی است که به وسیله ی آن می توان انواع تابلو ها را به تولید رساند. تابلو ها بسیار مهم هستند و ما می توانیم به وسیله ی تابلو تبلیغاتی دائمی داشته باشیم. تابلو ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر یک دارای مزایای و معایبی بوده و انتخاب یک تابلوی مناسب با توجه به شرایط آب و هوایی و انتظارات شما بسیار مهم می باشد. تابلو روان یکی از تابلو های بسیار پر طرفدار و کاربردی در میان انواع تابلو ها می باشد.

انتخاب تابلوی مناسب

تابلو های مختلفی در تابلوسازی تولید می شوند مانند تابلو روان، چلنیوم، استیل، نئون و... که هر یک دارای مشخصات مخصوص به خود می باشند. تابلویی که ما انتخاب می کنیم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد همچنین انتخاب کلمات تابلو بسیار مهم است، می توان بر روی تابلو نام برند و یا محصولات را درج کنیم. تابلو های روان تابلو هایی هستند که می توان در آن از چندین کلمات استفاده کرد و یا حتی جملات را پخش کرد بدین ترتیب می توان نام برند و محصولات را در کنار هم در این تابلو به کار برد.

انتخاب تابلو روان

تابلو روان از زمان ورود خود به صنعت تابلوسازی توانسته تحول بسیار زیادی را ایجاد کند و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه بوده است. تابلو روان ها بنا به سفارش مشتری در انواع مختلف و همچنین در سایز و ابعاد گوناگونی تولید می شوند و مشتری می تواند بنا به نیاز ، شرایط و همچنین سلیقه خود تابلو مناسب را سفارش داده تا طراحی و تولید گردد.

تابلو روان ها از یک سری لامپ ها ال ای دی بر روی خود تولید می شوند که این لامپ ها می توانند امکان به حرکت در آمدن فایل روی تابلو را فراهم کنند و به صورت متحرک  به نمایش در آورند. حتما بارها با انواع تابلو روان موجود  بر سر در مغازه ها و اماکن مختلف برخورد کرده اید و به خوبی می دانید که این تابلو ها برای هر صنفی کاربرد داشته و می توانند تبلیغ بسیار خوبی برای صنف و یا یک محصول و هر مورد دیگری باشند.

لامپ های تابلو روان به هیچ وجه هزینه های شما را افزایش نخواهند داد

لامپ های به کار رفته بر روی تابلو های روان از نوع ال ای دی هستند که این دسته از لامپ ها نیز جزو لامپ های کم مصرف محسوب می شوند و هزینه های برق مصرفی شما را تا حد زیادی خواهند کاست. برقی که برای روشن کردن لامپ های تابلو های روان مورد استفاده قرار می گیرند در استفاده پی در پی و مکرر و استفاده شبانه روزی نیز هزینه های برق مصرفی را افزایش نخواهند داد و مصرف بسیار کمی را بخود اختصاص می دهد. برای سفارش ساخت تابلو حروف استیل به سایت مراجعه کنید. 

تابلو های روان از برق شهری تغذیه می کنند. امروزه تابلو های ال ای دی روان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در سطح شهر تعداد بالایی از این تابلو ها را مشاهده می کنیم.

تابلو روان ها قابلیت پخش کلمات مختلفی را دارند و می توان در زمان های مورد نظر متن آن را تغییر داد. با استفاده از این تابلو ها می توان افکت های زیبایی را به نمایش گذاشت و محصولات را به مشتریان به نمایش گذاشت، به این صورت می توان مشتریان را را از حضور خود آگاه ساخت.

مرکز تابلوسازی اچ دی لایت از مراکز معتبر تابلوسازی در کشورمان می باشد. شما می توانید با ورود به سایت انواع محصولات را مشاهده نمایید و به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()