بسته بندی بسیار مهم بوده و اگر از بسته بندی خوبی برای محصولات استفاده شود قطعا فروش بیشتری را خواهیم داشت. برای تولیدات مختلف از بسته بندی های متفاوتی استفاده می شود. بسته بندی مواد غذایی یکی از مهم ترین بسته بندی ها می باشد زیر علاوه بر زیبایی باید در سلامت ماندن آن نیز دقت شود. دستگاه سیل دستگاهی است که برای بسته بندی مواد غذایی کاربرد بسیاری دارد.

دستگاه شیرینگ از دستگاه های بسته بندی بوده که امروزه بسیار موردتوجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد که دارای کسب و کار های خانگی هستند می توانند با استفاده از دستگاه شیرینگ بسته بندی خوب و بهداشتی داشته باشند و محصولات خود را به فروش برسانند.

دستگاه سیل از دستگاه های رول پانچ است. این دستگاه بسته بندی ظروف را انجام می دهد و با خارج کردن هوای درون بسته بندی باعث می شود مواد غذایی ماندگاری بالاتری داشته باشند. از این دستگاه می توان برای بسته بندی انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، حبوبات، میوه و سبزی و... استفاده کرد. علاوه بر ماندگاری بیشتر محصولات با استفاده از دستگاه سیل می توان بسته بندی زیبایی را برای عرضه محصولات داشت. شما با استفاده از بسته بندی ایجاد شده با استفاده از دستگاه سیل دیگر نگران محصولات نیستید زیرا این بسته بندی بادوام بوده و در برابر رطوبت و گرد و غبار نفوذ ناپذیر است.

بسته بندی با دستگاه سیل

بسته بندی های ایجاد شده به وسیله ی دستگاه سیل بسیار جمع و جور و زیبا می باشد و به دلیل این که افراد داخل بسته بندی را مشاهده می کنند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

برای بسته بندی توسط دستگاه سیل از گاز ازت و نیتروژن استفاده می شود. استفاده از این گاز ها به دلیل ماندگار ساختن مواد غذایی می باشد. دستگاه سیل در جنس استیل کارایی بسیار خوبی را دارد زیرا در گذر زمان دچار زنگ زدگی نمی شود و به راحتی می تواند مورد شستشو قرار گیرد. برای بسته بندی می تواند از انواع قالب ها استفاده کرد. بسته بندی ایجاد شده توسط دستگاه سیل شفاف بوده و باعث می شود افراد تمایل بیشتری به خرید نشان دهند.

کارکرد دستگاه سیل

این دستگاه پس از وارد شدن مواد غذایی سلفون را ری آن کشیده و با استفاده از تیغه ای که در دستگاه وجود دارد سلفون اضافه برش داده می شود. عملیات بسته بندی با استفاده از حرارت انجام می گیرد تا بسته بندی به فرم ظروف دراید. پس از انجام بسته بندی ، بسته از دستگاه خارج می گردد. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه سیل رومیزی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت دستگاه سیل

دستگاه سیل با توجه به ویژگی هایش دارای قیمت های مختلفی می باشد. مواردی که باعث تفاوت قیمت در دستگاه های سیل می شود عبارتند از جنس بدنه، ظرفیت دستگاه، قابلیت های آن و مدل و کیفیت و.... که هر یک از این موارد می تواند به صورت جداگانه نیز باعث تفاوت قیمت در این دستگاه شود. برخی از مراکز که عرضه ی مستقیم این محصول را دارند قیمت های مناسبی را برای آن در نظر می گیرند زیرا با حذف واسطه ها شما می توانید دستگاه شیرینگ را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید. برای خرید حتما از فردی آگاه در این زمینه کمک بگیرید زیرا با توجه به انواع مختلف آن باید نوع مناسب با استفاده ای که دارید را تهیه نمایید.

 شرکت آراد ماشین به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دستگاه شیرینگ می تواند این محصول را به طور مستقیم به شما عرضه دارد. طراحی دستگاه های سیل در این مرکز به صورت پیشرفته و کاملا استاندارد می باشد .

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()