بسته بندی در تولید محصولات بسیار مهم بوده و بید به آن دقت بسیاری داشت. برخی از محصولات با کیفیت بسیار بالا هم اگر از بسته بندی مطلوبی برخوردار نباشند مورد توجه قرار نخواهند گرفت زیرا در ابتدا افراد بسته بندی را مشاهده می کنند و اگر آن را نارکارمد بدانند به محصول نیز بهای کمتری می دهند. بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ یکی از بهترین بسته بندی هایی می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع شاهد استفاده از این دستگاه برای بسته بندی می باشیم. خلاقیت در بسته بندی و شیوه بسته بندی واضح که افراد بتوانند محصول را مشاهده کنند بسیار مطلوب بوده و می تواند بازدهی عالی داشته باشد. دستگاه شیرینگ از دستگاه های بسته بندی به شمار می رود که به وسیله ی آن بسته بندی های بسیار خوبی را داریم.

بسته بندی مناسب با دستگاه شیرینگ

 بسته بندی مناسب است که بتواند محصول را غیر قابل نفوذ سازد طوری که از نفود حشرات، رطوبت و گرد و غبار و... جلوگیری نماید. همچنین بسته بندی باید مقاومت بالایی در شرایط آب و هوای مختلف را داشته باشد همچنین بسته بندی باید هزینه ی کمی را داشته باشد تا بتوان برای کالا های ارزان نیز از آن استفاده نمود. همین طور که امروزه مشاهده می کنیم بسیاری از محصولات از دستگاه شیرینگ ساخته می شوند.

انواع دستگاه شیرینگ از نظر شکل و کاربرد

دستگاه شیرینگ در دو نوع دستگاه شیرینگ کابینی و تونلی بسیار رواج داشته و می توان درسایز های مختلف این محصول را خریداری نماییم.

انواع دستگاه شیرینگ از نظر نحوه استفاده

دستگاه شیرینگ اتومات که این دستگاه نیازی به اپراتور ندارد و دستگاه شیرینگ نیمه اتومات که برای استفاده از آن باید از اپراتور کمک گرفت.

انواع دستگاه شیرینگ از نظر سوخت

دستگاه شیرینگ در سه مدل از جهت مصرف سوخت وجود دارد که در انواع برقی و گازی و دوگنه سوز می باشد.

استفاده از دستگاه شیرینگ

از دستگاه شیرینگ می توانیم در صنایع مختلف استفاده کنیم و به دلیل بهداشتی بودن آن ممنوعیتی برای استفاده برای مواد غذایی و دارویی نیز وجود ندارد. شما می توانید از این بسته بندی برای شانه تخم مرغ، شیرینی، نوشابه، میوه و مواد فله ای و... استفاده نمایید.

هزینه ی بسته بندی با استفاده از این دستگاه بسیار به صرفه در مقابل بسته بندی های گران قیمت دارد.

کارایی این نوع بسته بندی بسیار بالا بوده و با استفاده از آن می توان جلوی نفوذ آب و گرد و غبار به درون بسته بندی را گرفت.

در صنایع شیمیایی نیز می توان از بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ استفاده کرد و این های مواد را بسته بندی نمود.

به دلیل تفاوت در ضخامت نایلون های موجود در دستگاه شیرینگ می توان برای محصولات بزرگ تر از نایلون های ضخیم تر کمک گرفت.برای اطلاع از  فروش دستگاه شیرینگ تونلی از طیق لینک اقدام نمایید. 

در داروسازی می توان بسته های دارو و قرص و شربت را با استفاده از بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ غیر قابل نفوذ ساخت و از ریختن آن جلوگیری نمود.

بسته بندی کالا ها از جمله لباس ، عروسک، ظروف و... را می توان با این بسته بندی قابل انتقال و فروش سازیم.

در رستوران ها از دستگاه شیرینگ برای پک غذا ها استفاده می نمایند که به این صورت غذا ها بدون ریختن و به صورت مرتب در کنار هم بسته می گردند.

شرکت آراد ماشین از مراکز فروش مستقیم دستگاه های شیرینگ در انواع مختلف می باشد. این مرکز محصولات بسیار باکیفیت را با کمترین قیمت به دست شما می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()