اکچویتور برقی نوعی عملگر یا محرک محسوب می شود که نقش تعیین کننده ای در کنترل جریان سیالات دارد. کاربرد اصلی اکچویتور برقی برای باز و بسته کردن دریچه های شیرآلات می باشد. عملکرد عملگرها بر اساس سیگنال کنترل و منبع انرژی سیستم های صنعتی می باشد. اکچویتورها به عنوان یک حرکت دهنده عمل می کنند که قابلیت کنترل کنندگی نسبتاً ضعیف را دارا می باشند. با بهره گیری از این عملگرها به راحتی می توانند ولتاژ الکتریکی، فشار هوا و یا فشار هیدرولیک را تحت کنترل داشت. معمولاً منبع انرژی انواع اکچویتور برقی مبتنی بر یک جریان الکتریکی و یا فشار پنوماتیک باشد که بتواند سیگنال کنترل را دریافت کند. بدین وسیله می توانند زمینۀ حرکت سیالات موجود در خطوط را تحت کنترل داشته باشند. با استفاده از اکچویتورهای برقی به راحتی می توان انرژی سیگنال را به حرکت مکانیکی تبدیل نمود. این نوع عملگرها مجهز به سیستم کنترل بر روی محیط می باشند. در نتیجه با اتکاء به سیستم کنترلی می تواند کنترل ورودی و خروجی شیرآلات را امکان پذیر سازد.

خرید انواع اکچویتور

اکچویتور برقی، اکچویتور هیدرولیکی و اکچویتور پنوماتیکی از انواع اکچویتور  موجود در بازار می باشد که با هدف بهینه سازی در مصرف انرژی طراحی شده اند. نکتۀ دیگری که در رابطه با عملگرها مطرح می شود، مرتبط به نحوۀ عملکرد اکچویتورها می باشد که به دو روش اکچویتور خطی و اکچویتور چرخشی عمل می کنند. بنابراین متناسب با نوع سیستم تأسیسات و خطوط انتقالات سیالات، مناسب ترین نوع عملگر و یا محرک کننده را با قیمت مناسب خریداری نمائید. کاربرد عمدۀ اکچویتور برقی خطی قادر به تولید حرکت خطی است و همانند یک جک عمل می کند و بدین وسیله نیروی زیادی را ایجاد می کند و از دقت بالایی برخوردار می باشد و دارای کاربردهای گسترده ای می باشد. اکچویتور برقی چرخشی دارای ساختمان ساده ای است که به صورت یک شفت دندانه دار به شیر وصل می شود و دارای دو پیستون در دو طرف خود می باشد که امکان اتصال آن را به شفت ساده تر نموده است. این نوع اکچویتور چرخشی مجهز به دو محفظۀ جدا از یکدیگر در داخل خود می باشد که امکان پر و خالی شدن جریان سیالات خطوط را فراهم می کند.

در حال حاضر انواع اکچویتور برقی تمام گرد آیوما و اکچویتور برقی و ربع گرد آیوما طراحی شده اند که گشتاور مورد نیاز جریان دورانی و یا خطی را امکان پذیر می سازد. معمولاً اکچویتور برقی تمام گرد، گشتاور مورد نیاز برای دوران کامل شیرآلات را تأمین می کند و از قابلیت کاربردی تحمل نیروی تراست برخوردار می باشد. با استفاده از این نوع اکچویتورها به راحتی می توان دوران یک دور و یا چند دور را به راحتی تأمین نمود و بدین وسیله برای ایجاد دوران از یک شفت تو خالی که به ساقۀ شیر اختصاص دارد را شامل می شود. برای خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

فروش اکچویتور برقی با قیمت ارزان

تنوع اکچویتورهای برقی متناسب با مشخصات سیستم های تأسیساتی و خطوط انتقال سیالات، بسیار است. از این رو برای خرید اکچویتور برقی مورد نیاز خود، می توانید به شرکت تولیدکنندۀ اصلی و فروشگاه ها مراجعه نمائید که برترین برندهای عملگر برقی را به منظور بهبود عملکرد شیرهای صنعتی عرضه می کنند. بنابراین بدین وسیله امکان خرید اکچویتور برقی با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای شما خریداران محترم فراهم می باشد.

همانطور که می دانید قیمت اکچویتور به نوع عملگر بستگی دارد. به همین منظور متناسب با نقشۀ سیستم تأسیساتی و نتیجۀ عملکرد شیرآلات، مدل عملگر برقی را انتخاب نمائید.

گروه صنعتی برگزیدگان از جمله برندهای معتبر تولیدکنندۀ انواع اکچویتور برقی در ایران، بیش از نیم قرن دارای تجربه می باشد و زمینۀ فروش و سرویس دهی کلیۀ عملگرهای برقی را به شما صنعت گران عزیز دارد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1030
نمایش همه
علاقه مندی ها ()