اکچویتور برقی یکی از محصولات تکنولوژی پیشرفته محسوب می شود. این قطعه به دلیل طراحی یونیک خود، قابلیت باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیر را در مسیر خطوط انتقال سیالات ایجاد می کند. با استفاده از این نوع عملگر به راحتی می توان بر روی کارکرد سیستم ها کنترل دقیق داشت. در حال حاضر انواع  اکچویتور برقی در دو دسته بندی خطی و دورانی تولید می شوند که امکان فرمان پذیری سیستم شیرآلات را نسبت به گذشته ساده تر نموده است. کاربرد عمدۀ عملگرهای خطی بر روی یک صفحۀ خطی صورت می پذیر و امکان حرکت جلو و عقب را بوجود می آود و در عوض عملگرهای دورانی، امکان حرکت چرخشی را ایجاد می کند.

انواع اکچویتور برقی

انواع اکچویتور برقی که با استفاده از نیروی الکتریکی، هیدرولیکی، نیوماتیکی و مکانیکی ساخته شده اند که امکان کنترل و تنظیم میزان ورودی و خروجی را برای جریان سیالات بوجود آورده است. اکچویتورهای برقی نوع مدرن عملگرهای اکچویتور محسوب می شوند که دارای یک موتور الکتریکی برای تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه ها می باشد. این نوع اکچویتور مجهز به موتور الکتریکی، گیربکس، سیستم کنترلی و سوئیچ حدی می باشد و بدین ترتیب قادر به کاهش سرعت و اجرای سرعت دورانی می باشد. کاربرد گیربکس در این نوع عملگر موجب شده تا دقت و پایداری اکچویتور افزایش پیدا کند و کنترل پذیری سیستم جریان سیالات را افزایش دهد. در ضمن به دلیل دقیق بودن فناوری اکچویتورهای برقی، به هیچ عنوان آلودگی و نشتی ندارد و به عنوان عملگرهای تمیز محسوب می شوند.

خرید اکچویتور برقی

خرید اکچویتور برقی متناسب با رونق دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی در کنار دیجیتالی شدن سیستم ها، رونق پیدا کرده است و صنایع مختلف متناسب با نقشۀ سیستم تأسیسات و خطوط انتقال از مناسب ترین اکچویتور برقی آئوما بهره می گیرند.

اکچویتور پنوماتیکی نیز یکی دیگر از انواع عملگر اکچویتور است که در حوزۀ شیرهای صنعتی تولید شده اند. این نوع اکچویتور ، امکان تأمین انرژی هوای فشرده شده را در محیط های صنعتی ایجاد می کند. اکثر عملگرها از سیستم ساده ای ساخته شده اند و به روش های خطی و چرخشی کار می کنند. با استفاده از این نوع اکچویتور به راحتی می توان تراکم پذیری هوای فشرده شده را تحت کنترل داشت.

اکچویتور هیدرولیکی نیز یکی دیگر از کاربردی ترین اکچویتورهایی است که در صنعت ساخت شیرآلات صنعتی تحول ایجاد نموده است و با در اختیار داشتن ساختار ساده، امکان کنترل و تنظیم باز و بسته کردن شیر را به صورت کامل و یا تدریجی ایجاد می کند.

نیاز به ذکر است که فروش اکچویتور برقی در صنایع مختلف عملکرد سیستم ها را نسبت به گذشته بهتر نموده است. استفاده از این نوع عملگرها موجب شده کنترل پذیری شیرآلات افزایش پیدا می کند. از این رو جریان سیالات روان تر از گذشته انتقال را انجام می دهد. کاربرد اکچویتور برقی از حساسیت بالا برخوردار می باشد و این مورد باعث عملکرد بهتر شیرآلات تعبیه شده در سیستم تأسیسات و تولیدات صنعتی می شود و محرک پر و خالی شدن مخازن و جریان لوله های انتقال سیالات می باشد. نصب عملگر و یا اکچویتور موجب بهبود عملکرد دستگاه ها و افزایش کنترل بر روی دبی خروجی و وردی دستگاه ها می شود. برای خرید کنترلر عملگر های برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

قیمت اکچویتور برقی آیوما

قیمت اکچویتور برقی متناسب با کاربرد عمده ای که دارد، بسیار ارزان است و به دلیل برخورداری از قطعات متحرک اندک، هزینۀ تعمیرات و نگهداری پایینی دارد. به همین منظور صنعت گران برای آنکه بتوانند سیستم خطوط انتقال را مکانیزه نمایند، از مزایای عملگر و انواع  اکچویتور برقی استفاده می کنند.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های تولیدکننده در عرصۀ تجهیزات صنعتی چون انواع اکچویتور برقی و دیگر تجهیزات مرتبط با سیستم های خطوط انتقال سیالات می باشد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 977
نمایش همه
علاقه مندی ها ()