آتش یکی از اتفاقاتی است که به صورت ناگهانی اتفاق می افتد و خسارات بسیاری را وارد می کند. در صورتی که در مکان آتش سوزی ، مواد قابل اشتعال وجود داشته باشد آتش به سرعت بیشتر می شود و می تواند باعث از بین رفتن جان و مال افراد شود به همین دلیل مهم است که در هنگام آتش سوزی بتوانیم از گسترش آن جلوگیری نماییم و آتش را به خوبی مهار کنیم. به همین منظور کپسول آتش نشانی می تواند به کمک ما بیاید.

کپسول آتش نشانی چیست؟

کپسول آتش نشانی استوانه ای است که از جنس فلز بوده و دارای مقاومت در برابر گرما و سرما می باشد. داخل این کپسول از مواد خاموش کننده پر شده است. تقریبا در تمامی مکان ها یک کپسول آتش نشانی به چشم می خورد که در زمان های اضطراری بتوان از آن استفاده کرد. به دلیل این که آتش یکی از اتفاقاتی است که موجب صدمه ی جانی و مالی می شود برای جلوگیری از آن باید اقدامات لازم انجام گیرد زیرا آتش خبر نمی کند و یکدفعه اتفاق می افتد بنابراین داشتن خاموش کننده ای در دسترس ، نیاز هر مکانی می باشد. خاموش کننده ها دارای اهرمی هستند که با فشار اهرم ماده ی درون آن بیرون افکنده می شود همین طور ضامنی برای استفاده از کپسول آتش نشانی وجود دارد که در زمان استفاده قبل از فشردن اهرم آن را بکشید و سپس با  فشردن اهرم شاهد بیرون آمدن مواد خاموش کننده خواهید شد. 

کپسول آتش نشانی دارای مواد خاموش کننده می باشد که با استفاده از آن می توانیم آتش را خاموش کنیم. در زمان آتش سوزی باید به سرعت کپسول آتش نشانی را داشته باشیم پس این وسیله باید در هر مکانی وجود داشته باشد و آن را در دسترس همگان قرار داد حتی باید آموزش های لازم را به کودکان داد تا در زمان های اضطراری بتوانند از این خاموش کننده ها استفاده نمایند.

کپسول آتش نشانی دارای انواع مختلفی می باشد که به منظور عملکرد بهتر آن برای انواع مواد قابل اشتعال طراحی شده است . بنابراین با توجه به مکان مربوطه می توان نوع مناسبی از کپسول آتش نشانی را انتخاب نمود. کپسول آتش نشانی در انواع پودری، آبی ، گازی موجود است که می توان به صورت مناسب از آن ها استفاده کرد.

خاموش کننده ها بر اساس مواد خشک و یا مایعات و... دارای انواع مختلفی هستند تا بتوانند به بهترین شکل آتش ایجاد شده را خاموش نمایند. مثل برای مواد خشک ز قیل کاغذ و چوب و ارچه از خاموش کننده های آبی استفاده می شود و یا برای آتش سوزی مایعات از کپسول آتش نشانی کف استفاده می گردد. بنابراین هر یک از کپسول ها برای مواد مختلفی کارکرد بهتری دارند. برای اطلاع از فروش کپسول آتش نشانی پودر و گاز به سایت مراجعه کنید. 

نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی

استفاده از کپسول آتش نشانی آسان بوده و شما می توانید به اسانی از یک خاموش کننده استفاده به این صورت که در ابتدا ضامن کپسول را بکشید و اهرم را فشار دهید . دقت کنید که خروجی کپسول را مستقیم و به صورت پخش روی آتش بگیرید و آتش را یکنواخت خاموش کنید پس از گرفتن خروجی کپسول مستقیم بر روی یک نقطه خودداری کنید و سرتاسر آتش را هدف قرار دهید تا زودتر بتوانید آتش سوزی را مهار کنید.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز ارائه دهنده ی خدمات کپسول آتش نشانی می باشد که در این مجموعه خدمات دهی عالی با کمترین قیمت انجام می گیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()