مویک مینی از جمله دستگاه های هلی شات یا همان هواپیمای بدون سرنشین می باشد، که در ابعاد کوچک طراحی شده اند. هلی شات مویک مینی محصول کمپانی DJI چین می باشد که از همان ابتدا، فعالیت خود را در زمینۀ تولید انواع پهباد آغاز نمود و به جهان عرضه نمود. از این رو امروزه می توانید محصولات این کمپانی را در کشور خودمان نیز مشاهده نمائید که به منظور فیلمبرداری هوایی از آن ها استفاده می کنند. خرید و فروش مویک مینی در مدل های متنوع عرضه می شود که هنگام خرید هلی شات، مشخصات فنی مویک را در نظر داشته باشید. هلی شات مویک مینی از دستۀ ربات های پرندۀ مویک شرکت دی جی آی محسوب می شود که آزمون خود را در میان محصولات مشابه خود داده است.

خرید هلی شات مویک مینی

 از مهم ترین مشخصه های این نوع کوآدکوپتر می توان به وزن سبک و طراحی فوق العادۀ تاشوندگی آن اشاره نمود. در واقع این نوع مویک را می توان پس از استفاده جمع نمود و بدین وسیله، دستگاه جای کمتری را اشغال خواهد نمود و در عین حال میزان آسیب دیدگی هلی شات مویک به حداقل خود می رسد. بدنۀ سری ربات های پرندۀ مویک مینی بسیار هوشمند می باشد و دارای بدنه و ملخ های تاشونده می باشد. از این رو به راحتی می توان آن را جابجا نمود و قابلیت حمل و نقل آن نیز ساده تر می شود. به همین جهت محصولات این شرکت، نسبت به رقبای تجاری خود، طرفداران زیادی دارد و داری کارکرد عالی می باشد.

مشخصات فنی مویک مینی

این ربات پرنده همانند هر پهباد دیگری دارای یک سری مشخصات ظاهری و همچنین فنی می باشد که بر اساس آنها، ربات را استفاده می کنند. وزن هلی شات مویک مینی تقریباً بالغ بر 249 گرم می باشد که امکان پرواز متوالی به مدت 30 دقیقه را پشتیبانی می کند. علاوه بر این موارد، در فاصلۀ 4 کیلومتری، امکان انتقال تصاویر با کیفیت HD را دارا می باشد. دستگاه مویک مینی همچنین دارای سنسورهای بصری به منظور عدم برخورد به موانع و GPS می باشد که محل دقیق مویک را بر روی کنترلر دستگاه نشان می دهد. گیمبال سه محوره با دوربین 2.7 K به همراه قابلیت ضبط و ادیت سادۀ تصاویر از جمله دیگر ویژگی های کوادکوپتر مویک مینی می باشد.

بنابراین افراد زیادی به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک مویک، طرفدار این محصول می باشد، تا بدین ترتیب مشکلی برای جابجایی آن نداشته باشند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این ربات وجود دارد، مسئله حداکثر سرعت مویک مینی به میزان 13 متر بر ثانیه می باشد که در حالت Sport به راحتی می توان تصاویر زیبایی را فیلمبرداری نمود و از قابلیت قدرت ساختار 4 متورۀ آن برای 3000 متر از سطح دریا استفاده نمود. این پهباد همچنین در مناطق باد خیز نیز در برابر سرعت 8 متر بر ثانیه، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و با استفاده از باتری های خود دستگاه، قابلیت پرواز به مدت 30 دقیقه مداوم را دارد. علاوه بر این موارد، امکان پرواز در دمای 0 الی 40 درجۀ سانتی گراد را نیز شامل می شود و مجهز به پیشرفته ترین دوربین های فیلمبرداری هوایی می باشد. برای اطلاع از فروش مویک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت مویک مینی متناسب با ویژگی های فنی که دارد، دارای قیمت ارزان می باشد. بنابراین کمپانی های سینمایی می توانند از مزایای چنین پهبادهای سبک و با قابلیت به منظور فیلمبرداری هوایی استفاده نمایند و بدین وسیله بهترین تصاویر هوایی را ضبط نمایند.

شرکت آموت به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت واردات دستگاه های هلی شات در ایران فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز در صنعت موفقیت های چشمگیری را در صنعت تلویزیون و سینما ایجاد کرده است.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1002
نمایش همه
علاقه مندی ها ()