مویک ایر 2 یکی از جدیدترین نسخه های هواپیماهای بدون سرنشین مویک می باشد که در سال 2020 از آن رونمایی شد. کوادکوپتر مویک ایر 2 ساخت کمپانی چینی Dji می باشد که در صنعت ساخت پهباد دارای تجربۀ ساخت موفقیت آمیز می باشد. شکل ظاهری هلی شات مویک ایر 2 مشابه دستگاه مویک 2 می باشد که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک است و دارای یک پلتفرم خاص در میان نسخه های قدیمی هلی شات دستۀ مویک می باشد. هدف از ساخت دستگاه های هلی شات، به منظور تصویربرداری هوایی است که توسط پیشرفته ترین دستگاه ها صورت می گیرد که به جدیدترین فناوری ها مجهز می باشند که قابلیت پرواز در آسمان را داشته باشند. همچنین از نظر و ابعاد و وزن نیز، قابلیت حرکت کردن بر فراز آسمان، نیاز به نیرو محرکۀ کمتری داشته باشد.

ساختار مشخصات فنی مویک ایر 2

مهمترین قسمت هلی شات مویک ایر 2 مربوط به دوربین فیلمبرداری است که از پیشرفته ترین دوربین ها استفاده شده است و دارای زاویه دید 84 درجه F 2.8 با رزولوشن 48 مگا پیکسل به همراه سنسور 1.2 اینچی است که امکان تصویربرداری 4K و اچ دی را به کاربر می دهد. از دیگر ویژگی های ظاهری این دستگاه، می توان تشابه بسیار نزدیک آن به هلی شات مویک 2 اشاره کرد که دارای سنسورهای موانع سنج جلو و همچنین عقب می باشد. علاوه بر آن دارای سنسورهایی به منظور پایدارسازی و ویژن زیرین است که امکان فرود راحت و بدون اختلال آن را برای پهباد فراهم می سازد. پهباد مویک ایر 2 دارای گیمبال سه محوره می باشد که امکان هدایت و کنترل کردن آن را برای کاربر ساده تر کرده است. داشتن رادیو کنترل با ظاهری نو نیز یکی دیگر از تفاوت های قابل توجه این دستگاه نسبت به نسخه های پیشین خود می باشد، که امکان نصب گوشی همراه را نیز در بخش فوقانی ریموت امکان پذیر ساخته است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به محصولات کمپانی دی جی آی می باشند، می توانند از قابلیت های این هلی شات بهره مند گردند و بهترین تصاویر هوایی را با کیفیت فوق العاده عالی ثبت نمایند.

بازوها و ملخ پهباد مویک ایر 2 نیز قابلیت جمع شوندگی دارد، که این مسئله همانند نسخه های قدیمی این دستگاه، موجب عدم آسیب دیدگی دستگاه و همچنین جابجایی سادۀ پهباد می گردد. باتری کوآدکوپتر مویک ایر 2، قابلیت پرواز مدام 30 الی 34 دقیقۀ متوالی را به شخص می دهد که البته گفته می شود که ممکن است، مدت زمان کمتری از این اعداد و ارقام را هنگام پرواز پشتیبانی کند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با هلی شات مویک ایر 2 وجود دارد، این است که مجهز به قابلیت های حالات پروازی هوشمند است که توانسته تمام ویژگی های هلی شات مویک مینی را حفظ کند و در عین حال از کیفیت بالای ثبت تصاویر برخوردار می باشد که امکان مقایسۀ این دستگاه با نسخه های قدیمی آن وجود ندارد و در نوع خود، بی همتا می باشد.برای خرید مویک به سایت مراجعه کنید. 

خرید مویک ایر 2

در حال حاضر امکان خرید هلی شات مویک ایر 2 برای علاقه مندان به پهباد از فروشگاه های عرضه کنندۀ دستگاه های هواپیمای بی سرنشین وجود دارد. بنابراین شما علاقه مندان این صنعت، می توانید با قیمت مناسب و ارزان از طریق فروشگاه های معتبر به همراه گارانتی و آموزش نحوۀ بکارگیری از کلیۀ قابلیت های مویک ایر 2، خریداری نمائید. البته لازم به ذکر است که قیمت مویک ایر 2 به نسبت نسخه های قدیمی خود، گرانتر می باشد و تفاوت قابل توجه این پهباد را نسبت به آنها مشخص می کند.

شرکت آموت به عنوان یکی از شرکت های معتبری است که به صورت اختصاصی در حوزۀ فروش و آموزش نحوۀ بکارگیری پهباد در سراسر کشور فعالیت می کند.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1009
نمایش همه
علاقه مندی ها ()