اتصالات جوشی از جمله اتصالاتی است که از جنس فولاد یک تکه ساخته شده اند و به روش های مختلف به لوله های فلزی متصل می شوند. کاربرد عمدۀ انواع اتصالات جوشی برای امور لوله کشی گاز و اسکلت ساختمان می باشد. اتصالات جوشی درزدار و مانیسمان از جمله انواع اتصالات جوشی است که برای مصارف لوله کشی گاز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. سه راهی جوشی، سردنده جوشی و زانویی جوشی، تبدیل جوشی، کپ جوشی و ... نمونه ای از پرکاربردترین اتصالاتی که برای امور صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در کنار اتصالات جوشی، انواع شیلنگ شیلان نیز برای انتقال سیالات جامد و مایع به کار برده می شوند. خرید و فروش انواع اتصالات جوشی در سیستم لوله کشی ساختمان های مختلف، نقش بسزایی در طراحی سازه های ساختمانی دارد. کاربرد اتصالات جوشی در لوله کشی گاز به همراه دستگاه جوش و قلم جوشکاری صورت می گیرد. در این صورت با تولید جریان بالای الکتریکی در نقطه جوش، ذوب می شود و امکان اتصال لوله ها را به یکدیگر امکان پذیر می سازد.

خرید اتصالات جوشی ارزان

انواع اتصالات جوشی که توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. اتصالات جوشی مانیسمان به صورت فورج و بدون هیچگونه درزی ساخته می شوند که با کیفیت بالایی بتوانند انتقال سیالات و هوا را انجام دهند. اتصالات زانویی، سه راهی، تبدیلی و غیره با ضخامت و ابعاد متفاوتی ساخته می شوند که توان و قدرت کافی برای انتقال محتوی داخل لوله های گاز را داشته باشند. امروزه خرید و فروش اتصالات جوشی مبتنی با کاربرد این محصولات در صنایع مختلف می باشد که بتواند توان مصرفی انرژی را به حداکثر میزان خود برساند.

کاربرد اتصالات مانیسمان، شیلنگ های شیلان، زانویی و غیره متناسب با عملکرد دستگاه های مختلف صورت می پذیرد. معمولاً برای آنکه توان و تحمل اتصالات بالا باشد، از متریال با کیفیت در ساخت آنها استفاده می شود که استانداردهای کامل در ساخت آنها رعایت شده است. خرید و فروش اتصالات جوشی به عنوان اجزای مهم سیستم لوله کشی خانگی و یا صنعتی به کار برده می شود. هدف از طراحی اتصالات جوشی برای ایجاد تغییر مسیر، شاخه گذاری و همچنین تغییر سایز لوله می باشد.

اتصالات لب جوشی (BW)، اتصالات سوکت ولد (SW) و اتصالات رزوه ای (THD) از جمله دسته بندی های اصلی اتصالات جوشی محسوب می شوند که بر اساس استانداردهای ASME B16.11 , ASME B16.9 طراحی و ساخته می شوند. البته لازم به ذکر است که این نوع اتصالات برای مصارف مختلف لوله کشی طراحی شده است که از نظر طراحی به مدل های مختلف تقسیم بندی شده اند.

اتصالات جوشی زانویی 9 درجه (LR) و (SR)، زانویی 45 درجه، زانویی 180 درجه (LR) و (SR)، سه راهی هم اندازه، سه راهی کاهنده، تبدیل کاهنده هم مرکز، تبدیل کاهنده غیر هم مرکز و درپوش از جمله انواع اتصالات جوشی پرکاربرد در صنعت سیستم لوله کشی صنعتی و خانگی محسوب می شوند. برای خرید فلنج به سایت مراجعه نمایید.

بنابراین هنگام خرید اتصالات جوشی، باید نسبت به کاربرد نهایی آنها، اطمینان داشته باشید چون نوع اتصالات جوشی، نقش بسزایی در طراحی سیستم لوله کشی تأسیسات دارد. از این رو پیش از خرید شیلنگ های شیلان و اتصالات جوشی، بهتر است که مشخصات ظاهری اتصالات را نیز در نظر داشته باشید. در واقع یک سیستم لوله کشی صنعتی با اتصالات جوشی که برای اتصالات لوله ها به یکدیگر طراحی شده اند، نقشه کشی می شوند.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ جزء یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اتصالات جوشی در سراسر کشور می باشد و امکان سفارش اینترنتی انواع اتصالات جوشی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()