آیفون تصویری تکنما از برندهای مشهور آیفون های تصویری ساخت ایران است. این شرکت برای اجرای سیم کشی آیفون تصویری دارای نقشۀ سیم کشی اختصاصی می باشد. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید و یا تغییر آیفون ساختمان می باشند، باید توجه داشته باشند که فرآیند نصب آیفون تصویری تکنما به درستی صورت گیرد. معمولاً اندازۀ صفحه نمایشگر آیفون های تصویری در ابعاد 4.3 اینچ، 7 اینچ، 2.4 اینچ و غیره ساخته می شوند. قابلیت بازکردن درب پارکینگ، دید در شب، قابلیت ضد آب، حافظۀ داخلی، قابلیت اتصال حافظۀ خارجی، ارتباط داخلی با کلیه واحدها و ... نمونه ای از قابلیت های انواع  آیفون تصویری تکنما می باشد. سیستم ساختاری و سیم کشی آیفون تکنما بر اساس شعار کمترین سیسم مصرفی با بازدهی بالا طراحی شده است. در نتیجه تنها با استفاده از هفت رشته سیم، قابلیت سیم کشی آیفون تصویری پروژه های بزرگ را اجرا می کند. لذا مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ برای آنکه بتوانند هزینۀ کابل کشی را کاهش دهند و در عین حال ارتباط داخلی با کلیۀ واحدها را برقرار کنند، از مزایای محصولات تکنما استفاده می کنند. از این رو شاهد خرید و فروش آیفون تصویری تکنما در سطح گسترده می باشیم.

فروش انواع آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تک نما C43TM، آیفون تصویری تک نما C70TM ، آیفون تصویری تک نما VDP D70 ، آیفون تصویری تک نما VDP D43 ، آيفون تصويري VDP E70 تكنما ، آیفون تصویری تکنما vdp d43tm، آیفون تصویری تکنما  vdp d70tm ، درب بازکن تصویری تکنما 2020 ، آيفون تصويري تكنما VDP E43 ، آيفون تصويري تكنما VDP E70 و .... نمونه ای از محصولات متنوع آیفون تصویری تکنما محسوب می شوند. در نتیجه متناسب با تعداد واحدهای ساختمان و سلیقۀ شخصی خود، مدل آیفون تصویری ساختمان را انتخاب نمائید. همانطور که می دانید هر دستگاهی پس از گذشت زمان دچار فرسایش و آسیب دیدگی می شوند و نیاز به سرویس و تعمیرات خواهند داشت. در نتیجه ارائه خدمات پشتیبانی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید آیفون تصویری تکنما برای شما مطرح می کنند و می توانید از پشتیبانی خدمات نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما استفاده نمائید.

حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از حافظل مموری کارت، قابلیت دید در شب، ارتباط با نگهبانی، قابلیت دایورت تماس، قابلیت بازکردن درب پارکینگ، نمایش تصاویر به صورت رنگی و یا سیاه و سفید، برخورداری از قابلیت تشخیص اثر انگشت و یا چهره علاوه بر داشتن پنل مخصوص کارتخوان، تنظیمات وضوح صدا و تصویر و ... نمونه ای از قابلیت های کاربردی دستگاه های آیفون تصویری تکنما می باشند.

بهرین قیمت فروش آیفون های تصویری تکنما

آیفون های تصویری تکنما با داشتن طراحی خاص سیستم سیم کشی، قابلیت برقراری ارتباط میان واحدهای داخلی و اتاق نگهبانی را با کمترین هزینه امکان پذیر می سازد. لذا با خرید نسل جدید محصولات شرکت تکنما، می توانید با واحدهای مختلف ارتباط داشته باشید و نیاز به تماس تلفنی نداشته باشید و به نوعی صرفه جویی در هزینه های مصرفی را برای شما در پی خواهد داشت. در نتیجه همین عامل موجب شهرت محصولات دربازکن تصویری تکنما در سراسر کشور شده است و مجهز به قابلیت های پیشرفته ای می باشد. برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری به سایت مراجعه کنید.

قیمت آیفون تصویری تکنما بر خلاف قابلیت متنوعی که دارد، بسیار ارزان می باشد. در نتیجه با قیمت ارزان می توانید مناسب ترین مدل آیفون تصویری را خریداری نمائید. بنابراین سیستم درب بازکن ساختمان محل سکونت خود را به آیفون های تصویری تکنما مجهز نمائید. استفاده از این سیستم به شما کمک می کند که با اطمینان خاطر، بتوانید از قابلیت های آن استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی آکام سازه چندین سال است که به عنوان نمایندۀ رسمی محصولات آیفون تصویری تکنما در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس : تهران خیابان آزادی بعد از خیابان دکتر هوشیار پلاک 474 طبقه اول واحد 2

دفتر مرکزی و پخش آیفون تصویری TAKNAMA و محصولات درب پارکینگ MAHAKبا مدیریت امیر نوروزی
ایمیل: info@akamsazeh.com

شماره تماس : 02152871
پیام کوتاه : 50001040052871
فکس :  02152871 داخلی 109 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()