بسته بندی از بخش هایی است که در هر صنعتی باید به آن دقت شود. بسته بندی محصولات اگر به شکل زیبا و بهداشتی انجام گیرد می تواند تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد.بنابراین این که ما از چه ابزار هایی برای بسته بندی استفاده می کنیم و چه نوع بسته بندی داریم بسیار مهم است. امروزه یکی از بسته بندی هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته و دارای قیمت ارزانی است ، بسته بندی با نایلون استرچ است. نایلون استرچ نایلونی با ضخامت بسیار کم بوده که دارای تنوع است و به صورت بی رنگ و شفاف می باشد. با استفاده از نایلون استرچ می توان محصولات را به خوبی بسته بندی نمود.  نایلون استرچ  دارای خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی بالایی می باشد و همین طور حالتی چسبنده دارد و باعث می شود بر روی محصولات به خوبی قرار گیرد و جدا نشود. فیلم استرچ یا همان نایلون پالت بند در بازار در اندزه های مختلفی به فروش می رسد.

کاربرد نایلون استرچ

از نایلون استرچ در صنعت استفاده ی بسیاری می شود. امروزه انواع ضخامت از این نایلون تولید می گردد. از دیگر مزایای نایلون استرچ مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید می باشد. همین طور می توان انواع رنگی آن را مورد استفاده قرار داد. فیلم های استرچ به دلیل خاصیت چسبندگی که دارند به صورت فله ای عرضه نمی گردند و به صورت رولی هستند تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. از نایلون استرچ می توان به دو صورت دستی و ماشینی استفاده کرد. در بسته بندی های جزئی می توان به صورت دستی از نایلون استرچ استفاده کرد ولی برای  این کار به نیروی کار بیشتری نیاز است در صورتی که در بسته بندی با استفاده از ماشین این نیرو به حداقل خواهد رسید.

همان طور که می دانیم یک بسته بندی زیبا و کاربردی می تواند مشتریان را به خود جذب کند. همچنین محصولات به صورت مرتب و در کنار هم قرار می گیرند. نایلون استرچ این امکان را به ما داده که برای محصولات مختلف بتوان از آن بهره برد.

ضخامت نایلون استرچ

ضخامت نایلون استرچ با توجه به بسته بندی که انتظار دارید می تواند متفاوت باشد. مثثلا برای محصولا کوچک می توان خرید نایلون استرچ در ضخامت کمانجام داد و برای محصولات بزرگ تر که وزن بیشتری دارند از ضخامت های بالای این نایلون بهره برد. هر میزانی که ضخامت نایلون استرچ بالاتر برود ، مقاومت آن بیشتر می شود .

فروش نایلون استرچ

فروشندگان نایلون های بسته بندی معمولا نایلون استرچ را نیز به فروش می رسانند. کیفیت  قیمت دو عمل بسیار مهم برای خرید این محصول می باشد. بنابراین بسیار مهم است که از کدام مرکز خرید خود را انجام می دهید. برخی ز فروشگاه های نایلون استرچ این محصول را به صورت مستقیم به دست شما می رسانند بنابراین قیمت های کمتری را برای آن در نظر می گیرند. خرید اینترنتی نیز امروزه بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از فروشندگان امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

با توجه به این که این نایلون ها در عرض های مختلفی در بازار موجود می باشد در ابتدا برای خرید باید بررسی کنید که چه سایزی مناسب محصولاتتان است و از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت دریا پلاستیک از فروشندگان معتبر در بخش فروش انواع نایلون ها و لوازم بسته بندی می باشد. برای خرید می توانید به سایت ماجعه کرده و به راحتی و مطمئن خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه تمامی محصولات را به قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به شما عرضه می دارد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 801
نمایش همه
علاقه مندی ها ()