لوازم جانبی مویک ایر 2 شامل قطعات مختلفی است که امکان کار کردن با هلی شات را ساده تر می نماید. در واقع با استفاده از لوازم جانبی که در کنار پهباد مویک خریداری می کنید، می تواند اعتباری برای پشتیبانی دستگاه به مدت زمان طولانی باشد. در واقع با داشتن باتری یدک، می توانید زمان تصویربرداری وقفه ای ایجاد نکنید و از باتری جانبی برای پشتیبانی موارد اضطراری استفاده نمائید. خرید و فروش  لوازم جانبی مویک ایر 2  از طریق فروشگاه های معتبر عرضۀ محصولات کمپانی DJI امکان پذیر می باشد. همانطور که می دانید کوادکوپتر مویک ایر 2 محصول شرکت دی جی آی چین است که مجهز به تکنولوژی پیشرفته می باشد. این هلی شات مویک مجهز به انواع لوازم جانبی مویک اید 2 است که قابلیت پرواز و همچنین شارژ باتری را به پهباد بسته است.

فروش لوازم جانبی مویک ایر 2

باتری، شارژر فندکی، فیلتر ND، ملخ مویک ایر 2، هاب شارژر، محافظ ملخ
، کیف محافظ و ... نمونه ای از انواع لوازم جانبی مرتبط با دستگاه های پهباد مویک ایر می باشند. در نتیجه هنگام خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 قابلیت های آن را در نظر بگیرید. این پهباد پلتفرم کوچکتری نسبت به کوادکوپتر مویک 2 است که بسیار سبک و کم حجم می باشد. از مشخصات فنی این دستگاه می توان به زاویۀ دید دوربین 84 درجه F 2.8 اشاره نمود که قابلیت تصویربرداری با رزولوشن 48 مگا پیکسل را دارا می باشد. لازم به ذکر است که سنسورهای به کار رفته در داخل مویک ایر 2 به ابعاد 1.2 اینچ است و دارای ظاهری ساده و در عین حال مدرن دارد.

پهبادهای مویک برای آنکه به موانع مختلف برخورد نداشته باشد، مجهز به سنسورهای موانع سنج جلو و عقب می باشد. همچنین برای آنکه بتواند پایداری ثابت هنگام نشستن بر روی زمین داشته باشد، از سنسورهای پایدار ساز و ویژن زیرین استفاده نموده اند. بنابراین استفاده از قطعات جانبی مویک ایر 2 به کاربر اجازه می دهد که بتواند راحت تر کنترل پهباد را داشته باشد. داشتن گیمبال سه محوره در کنار رادیو کنترل، زمینه را برای هدایت و کنترل هلی شات راحت تر از مدل های قدمی این دستگاه نموده است. برای اطلاع از فروش لوازم جانبی مویک به سایت مراجعه کنید. 

لازم به ذکر است که قسمت فوقانی ریموت مویک ایر 2، قابلیت نگهداری گوشی همراه را نیز دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این پهباد می توان به داشتن بازو و ملخ های تاشوندۀ آن اشاره نمود که امکان حمل و نقل و نگهداری پهباد را ساده تر نموده است. توجه داشته باشید که باتری فابریک مویک ایر 2 قابلیت پرواز متوالی به مدت 30 دقیقه را برخوردار می باشد که البته با خرید باتری یدک مویک ایر، می توانید این زمان را 2 برابر نمائید و در این مدت، باتری قبلی را با استفاده از شارژر همراه، مجدداً شارژ نمائید. از این رو داشتن لوازم جانبی مویک ایر 2 به همراه پهباد از ضرورت بالایی برخوردار می باشد. لذا هنگام خرید پهباد، بر اساس فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر 2، کاربردی ترین قطعات جانبی را با قیمت مناسب خریداری نمائید که در موارد اضطراری بتوانید از مزایای آن استفاده نمائید.

داشتن لوازم جانبی مویک ایر 2 اصل به شما کمک می کند که بتوانید فیلمبرداری خود را برای مدت زمان طولانی ادامه دهید و یا در صورت نیاز بتوانید قطعات آسیب دیده را با لوازم جانبی فابریک و اصل جایگزین نمائید و سپس برای خرید و یا تعمیرات مویک ایر خود به شرکت های معتبر مراجعه نمائید و در این مدت لنگ نمانید.

برای خرید انواع لوازم جانبی مویک ایر 2، می توانید به فروشگاه اینترنتی آموت مراجعه نمائید که امکان فروش محصولات کمپانی DJI را به همراه لوازم جانبی آن ها فراهم نموده است.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1011
نمایش همه
علاقه مندی ها ()