شرکت آموت از جمله شرکت های تخصصی عرضۀ محصولات کمپانی DJI در ایران می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع هواپیماهای بی سرنشین یا همان پهبادها می باشد. فانتوم، مویک 2، مویک، مویک ایر 2، اسپارک و اینسپایر از جمله مولتی روتورهایی هستند که توسط شرکت آموت به صورت آنلاین به فروش می رسند. کاربرد هلی شات برای امور تصویربرداری و فیلمبرداری هوایی می باشد و مؤسسه های متعددی با این اهداف این دستگاه ها را خریداری می کنند.

محصولات شرکت آموت

اسپارک نوعی کوادکوپتر با ابعاد کوچک و وزن سبک می باشد که از قیمت پایین برخوردار می باشد و به منظور فیلم برداری هوایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً پهبادهای اسپارک در دو مدل معمولی و یا کمبو در بازار عرضه می شود که تفاوت قابل توجه آنها در نوع بسته بندی و تعداد لوازم جانبی همراه پهباد است. خرید پرنده های اسپارک را باید از طریق فروشگاه های معتبر خریداری نمائید که از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نمائید. چرا که دوربین، لوازم جانبی و کلیۀ قطعات پهباد نقش بسزایی در جابجایی، تصویربرداری و همچنین نگهداری هلی شات ها دارد.

فانتوم نیز یکی دیگر از پهبادهای موجود در شرکت آموت می باشد که از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. فانتوم 3 پرو، فانتوم 4 ادونس، فانتوم پ4 پرو پلاس، فانتوم 4 پرو ورژن 2، فانتوم 4 پرو ابسیدیان و فانتوم 4 از جمله انواع کوادکوپترهای فانتوم شرکت آموت است که در این شرکت می توانید اطلاعات جامعی از ویژگی های این نوع پهباد بدست آورید.

هلی شات مویک ایر 2 نیز از نسخه های جدید پهباد مویک کمپانی دی جی آی محسوب می شود که از قابلیت های مشابه یکدیگر برخوردار می باشند. در نتیجه متناسب با نوع کاربری و توان مالی خود، می توانید هلی شات مورد نظر را خریداری نمائید. استفاده از دوربین های با کیفیت رزولوشن 20 مگاپیکسل در طراحی مویک 2 موجب شده که این پهباد را نسبت به مولتی روتورهای دیگر متمایز ساخته است. لذا برای اینکه بتوانید اطلاعات خود را در رابطه نکات مهم خرید هلی شات ها افزایش دهید، می توانید با کارشناسان فروش مجرب شرکت آموت مشاوره رایگان دریافت کنید.

خدمات شرکت آموت

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این شرکت مطرح می باشد، خدمات تخصصی آموزشی شرکت آموت می باشد که نحوۀ کار کردن با گیمبال و کنترلر دستگاه های پهباد را به خریداران آموزش می دهند. علاوه بر آن امکان اجرای پروژه های تصویربرداری هوایی را نیز برای استودیوهای فیلم برداری و همچنین سینمایی برای ساخت فیلم سینمایی، سریال و همچنین تیزرهای تبلیغاتی بر عهده می گیرند. برای خرید فانتوم به سایت مراجعه کنید.

تعمیرات انواع هلی شات و پهباد نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی شرکت آموت محسوب می شود. از این رو اگر قصد خرید هلی شات، تعمیرات کوادکوپتر و همچنین خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 و سایر دستگاه های هلی شات را دارید، می توانید به فروشگاه آنلاین آموت مراجعه نمائید. در این صورت می توانید با قیمت ارزان انواع خدمات مرتبط با دستگاه های پهباد را دریافت نمائید.

از جمله فعالیت های اصلی و تخصصی گروه آموت، اجرای پروژه های تصویربرداری، فیلم برداری و نقشه برداری هوایی است که با استفاده از پرنده های بدون سر نشین انجام می دهند. داشتن افراد متخصص و با تجربۀ بالا موجب شده که ایده های متنوعی را در زمان تصویربرداری هوایی به کار گیرند، تا بدین وسیله بتوانند بهترین تصاویر هوایی را در امور مختلف ثبت نمایند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خدمات مجموعۀ آموت مطرح می باشد، برخورداری از پیشرفته ترین پرنده های بدون سرنشین می باشند که با دوربین های با کیفیت می توانند بهترین لحظات را با کیفیت عالی تصویربرداری کنند.

 

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()