اکچویتور auma از جمله برندهای معتبر در زمینۀ عملگرهای برقی است که محصول یکی از کشورهای معتبر می باشد. کاربرد اصلی اکچویتور برقی این است که در قسمت انتهایی سیستم کنترلی شیرآلات قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند میزان دبی خروجی و یا ورودی را به صورت کاملاً مکانیزه تحت نظارت داشته باشند. عملگر برقی خطی و دورانی دو دسته بندی اصلی انواع اکچویتور auma است که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً عملگرهای خطی را در جریان حرکت خطی استفاده می نمایند و در یک صفحۀ خطی تنظیم می شوند که بتواند حرکت جلو و عقب شیرآلات را تحت کنترل داشته باشد. اکچویتور دورانی نیز حرکت چرخشی تولید می کند که بر روی یک صفحه مدور می چرخد و به هیچ عنوان دارای یک مسیر حرکت مشخص نمی باشند و تا هر زمان قادر به حرکت خود در همان مسیر دوران می باشد. لازم به ذکر است که راه اندازی فعالیت یک عملگر برقی نیاز به منبع انرژی دارد که می تواند جریان فشار باد، جریان الکتریکی و یا فشار هیدرولیکی باشد که در انتهای کار تبدیل به حرکت دورانی می شود. بدین وسیله امکان کنترل جریان شیرآلات را هنگام راه اندازی سیستم های تأسیساتی و همچنین خطوط انتقال سیالات فراهم می کند.

فروش انواع اکچویتور auma

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم، دسته بندی حرکتی عملگرهای برقی به دو صورت خطی و دورانی است، که البته بر اساس نوع منبع انرژی حرکتی، می توان به چهار دسته بندی اکچویتور الکتریکی، نیوماتیکی، هیدرولیکی و مکانیکی اشاره نمود. هر کدام از این عملگرها به روش های مختلف، راه اندازی و هدایت سیستم شیرآلات را انجام می دهد.

لازم به ذکر است که اکچویتور auma هیدرولیکی با استفاده از یک سیلندر و مقداری جریان سیال، قادر به اجرای تسهیلات عملیات مکانیکی می باشد.

اکچویتور مکانیکی نیز در بخش خروجی خطوط انتقال سیالات، حرکت دوار و نوسانی می دهد.

اکچویتور پنوماتیکی نیز وظیفۀ تبدیل انرژی ایجاد شده توسط خلاء و یا هوای فشرده را به حرکات خطی یا چرخشی انجام می دهد.

اکچویتور الکتریکی نیز به واسطۀ سیگنال های آنالوگ یا دیجتال حرکت می کند و به میزان قابل توجهی، عملیات چرخشی را کنترل کند.

کاربرد عمدۀ اکچویتور auma الکتریکی در تجهیزات دقیقی چون multi – turn valve  مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع کاربرد عملگر مکانیکی به راحتی می تواند حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل نماید، که می توان به چرخ دنده ها، پولی ها و همچنین دستگاه های مرتبط در جریان فرآیند حرکات اشاره نمود. معمولاً هدف اصلی استفاده از اکچویتور برقی، حفظ مسائل ایمنی و افزایش گشتاور مورد نیاز سیستم انتقال می باشد. بدین وسیله قادر به قطع و وصل جریان سیالات در موارد اضطراری می باشد و یا به واسطۀ سیستم کنترل از راه دور، بتوان را تحت نظارت دقیق داشت. برای خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

نکتۀ کلیدی که در رابطه با نصب اکچویتور auma و دیگر عملگرهای برقی وجود دارد، این است که میزان مسائل ایمنی خطوط را افزایش می دهد و در عین حال میزان گشتاور را ارتقاء داده و قابلیت دسترسی به جریانات سیالات را ساده می کند و همانطور که گفته شد، امکان کنترل و نظارت از راه دور را نیز میسر می سازد.

بدین وسیله متناسب با عملکرد سیستم حرکتی دستگاه ها، نوع اکچویتور برقی auma را با قیمت مناسب خریداری نمائید. همانطور که می دانید کاربرد عملگر برقی متناسب با سیستم های مختلف، یک وظیفۀ واحد را انجام می دهد. در نتیجه با استفاده از عملگر برقی، می توان نظارت و کنترل بیشتری بر روی سیگنال های ورودی و خروجی سیستم تأسیسات داشت. 

برای خرید انواع اکچویتور auma ، می توانید با کارشناسان فروش گروه صنعتی برگزیدگان تماس حاصل نمائید.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 933
نمایش همه
علاقه مندی ها ()