اکچویتور auma از پرکاربردترین عملگرهای برقی در جهان می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. کاربرد اکچویتورهای auma در صنایع مختلف چون تأسیسات صنعتی، پالایشگاه ها، سیستم های تهویه مطبوع، کارخانجات، تصفیه خانه ها، نیروگاه ها، سیستم های آب و فاضلاب، خطوط جریان سیالات شهری و ... به وفور مشاهده می شود. کاربرد اصلی اکچویتورهای برقی و یا عملگر که به عنوان محرک کننده عمل می کند، مکانیزم باز و بسته کردن شیرآلات را انجام می دهد. در واقع این نوع عملگرهای آیوما باعث تبدیل جریان الکتریسیته به گشتاور می شود و به نحوی عملکرد دستی باز و بسته کردن شیرآلات را به صورت کاملاً مکانیکی تحت کنترل دارد. با نصب  اکچویتور auma به راحتی می توان به صورت برقی شیرآلات را کنترل نمود. بدین وسیله امکان کنترل جریان دبی بسیار ساده تر از گذشته می شود و این مسئله موجب افزایش کاربرد این نوع عملگر در سیستم های اتوماسیون صنعتی شده است.

فروش انواع اکچویتور auma

تولیدکنندگان اکچویتور برقی auma با توجه به پارامترهای مختلفی چون قدرت گشتاور مورد نیاز دستگاه ها، سایز و نوع شیرآلاتی که باید بر روی عملگرهای برقی نصب گردد و مدل حالت عملکرد اکچویتور، مدل های مختلف اکچویتورهای آیوما ساخته شده اند و در دسترس صنعت گران قرار گرفته است. بنابراین تکنسین ها و سازندگان صنعتی، متناسب با نوع و سایز شیرآلات و همچنین میزان گشتاور خروجی و ورودی که برای خطوط انتقال سیالات در نظر دارید، نوع اکچویتور برقی را انتخاب کنید که کارایی لازم را برای تقویت توان دبی خروجی ایجاد نمائید.

همانطور که می دانید نحوۀ عملکرد اکچویتور برقی auma به منظور باز و بسته کردن کامل شیرآلات مورد استفاده قرار گرفته می شود و به نحوی امکان باز و بسته کردن تدریجی شیرآلات را نیز به صورت برقی فراهم می کند. به این ترتیب صنعتگران برای آنکه بتوانند نظارت و کنترل بیشتری بر روی قدرت گشتاور و دبی جریان ورودی و خروجی دستگاه ها داشته باشند، از انواع عملگر برقی آیوما استفاده می کنند که قابلیت های مورد نیاز را داشته باشد. معمولاً برخی از اکچویتور auma برای کنترل ورودی سیگنال آنالوگ 4 الی 20 میلی آمپر با میزان 0 الی 10 وات به کار برده می شود. لذا عملگر auma بر اساس شیر برقی موتوری دو راهه و یا شیر موتوری سه راهه ساخته می شوند که بازدهی عالی داشته باشند.

خرید اکچویتور آیوما با قیمت ارزان

امروزه با توجه به تنوع محصولات آیوما، امکان خرید اکچویتور auma با قیمت ارزان در مدل های متنوع برای متقاضیان این نوع عملگرها وجود دارد. در نتیجه تکنسین های صنعتی بر اساس نوع خطوط انتقال سیالات و تأسیسات ساختمانی و اتوماسیون صنعتی، خرید مناسب ترین عمگر برقی آیوما را انجام می دهند. اکچویتور auma مدل SA و SAR از جمله انواع این نوع برند از عملگرها در سطح جهان می باشد که دارای کاربرد گسترده ای در اجرای سیستم های مختلف صنعتی دارد. عملگر برقی ربع گرد و تمام گرد آیوما نیز به عنوان مدل های دیگر اکچویتور auma توسط صنعت گران مورد استفاده قرار گرفته می شود که بتوانند کنترل بیشتری بر روی بازه های زمانی باز و بسته کردن شیرآلات داشته باشند. به این ترتیب سیستم های صنعتی که در آن ها درصد گشتاور ورودی و خروجی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، بتوانند با بهره گیری از عملگرهای با کیفیت آیوما، این شرایط را بوجود آورند.برای خرید قطعات یدکی عملگر های برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

در حال حاضر سیستم های متعددی به ساختار اکچویتورهای  auma وابسته می باشند چون با خرید یکبار این نوع عملگر، به راحتی می توان برای مدت زمان طولانی از مزایای آن بهره برد و در عین حال بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای خرید انواع اکچویتور auma ، می توانید از دانش کارشناسان فروش گروه صنعتی برگزیدگان بهره گیرید.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1002
نمایش همه
علاقه مندی ها ()