اکچویتور برقی آیوما به عنوان اساسی ترین و کاربردی ترین وسایل صنعتی است که نقش بسزایی در عملکرد و کنترل شیرآلات دارد. در واقع هدف از ساخت عملگرهای برقی ، این است که بتوانند کنترل باز و بسته کردن شیرآلات را به صورت مکانیزه در اختیار داشته باشند و بدین وسیله در زمان و هزینه های مصرفی صرفه جویی نمایند. از زمانی که عملگرهای برقی آیوما اختراع شد، تحول بسزایی را در ساخت تجهیزات صنعتی شاهد می باشیم که روزبروز بهینه تر از گذشته می شوند چون نصب اکچویتورهای برقی آیوما در قسمت های مختلف دستگاه های صنعتی و خطوط لوله کشی، به میزان قابل توجهی مصرف جریان دبی را تحت کنترل نگه می دارد و این مسئله صرفه جویی اقتصادی در پی خواهد داشت. در دنیای امروز بدون خرید و فروش اکچویتور برقی آیوما ، صنایع مختلف، نمی توانند سیستم تأسیساتی و خطوط انتقال و لوله کشی تصفیه خانه های خود را پیاده سازی نمایند. چرا که اکچویتورهای برقی نقش بسزایی در عملکرد کلی سیستم دارد و به نحوی کنترل مکانیزۀ جریان ورودی و خروجی شیرآلات را برعهده دارد.

فروش انواع اکچویتور برقی آیوما

هدف از اختراع عملگرهای برقی، این است که امکان باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیرآلات را امکان پذیر می سازد. بدین ترتیب با استفاده از مکانیزم این دستگاه ها، به راحتی می توان جریان داخل سیستم لوله کشی را تحت کنترل نگه داشت و از مصرف بیش از اندازۀ سیالات جلوگیری نمود. با نصب عملگرهای برقی به راحتی می توان به صورت کاملاً مکانیزه جریان الکتریسیته را به انرژی جنبشی تبدیل نمود و بدین وسیله دیگر نیاز به باز و بسته کردن شیرآلات به صورت دستی نیست. در گذشته برای باز و بسته کردن شیرآلاتی که فرمان دستی داشتند، نیاز به استفاده از نیروی انسانی واحد بود و این مسئله هزینه بر و در عین حال بسیار خسته کننده بود ولی با استفاده از اکچویتورهای برقی آیوما می توانند به صورت مکانیزه این کنترل را داشته باشند. بدین صورت می توانند زمان بندی بهتری بر روی ورودی و خروجی جریان دریچه های لوله کشی داشته باشند.

نصب اکچویتور برقی باعث می شود که موتور قابلیت کنترل بر روی سیستم خطوط لوله کشی داشته باشد و بدین وسیله انرژی را به حرکت در داخل خطوط میسر می سازد. عملکرد اکچویتورهای برقی آیوما به صورت یک ربات در سیستم های خطوط لوله کشی عمل می کند و کنترل سیستم ها را نسبت به گذشته راحت تر نموده است. خوشبختانه از زمانیکه عملگرهای برقی را در طراحی و نقشۀ سیستم های خطوط سیالات استفاده نموده اند، توانسته اند که به میزان قابل توجهی بر روی جریان خروجی دریچه های شیرآلات داشته باشند. در نتیجه امکان کنترل سیستم بر اساس سیستم های مبتنی بر رایانه برای تکنسین های فنی فراهم می باشد. برای اطلاع از قیمت عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر انواع اکچویتور برقی آیوما در بازار عرضه شده اند که متناسب با نوع عمل کرد با اسامی متفاوت از یکدیگر نامگذاری شده اند. اکچویتور برقی خطی آیوما که حرکت عقب و جلو سیالات را امکان پذیر می سازد. اکچویتور برقی دورانی با زاویۀ محدود آیوما که موجب می شود که سیال در خطوط لوله به صورت تدریجی جریان داشته باشد. اکچویتور برقی دورانی پیوسته آیوما نیز جریان متوالی و پیوستۀ جریان سیالات را میسر می سازد. به این ترتیب تکنسین های متخصص نقشه کشی خطوط لوله کشی متناسب با میزان جریانی که سیستم های صنعتی به آنها نیاز دارند، نوع عملگرهای آیوما را انتخاب می کنند.

اکچویتور الکتریکی آیوما، اکچویتور نیوماتیکی آیوما و اکچویتور هیدرولیکی آیوما از جمله انواع عملگرهای آیوما محسوب می شوند که در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

برای خرید با کیفیت ترین انواع اکچویتور برقی آیوما می توانید به گروه صنعتی برگزیدگان مراجعه نمائید.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 984
نمایش همه
علاقه مندی ها ()